Капітальний ремонт двигуна: коли, навіщо і як

10-15-2021
Капітальний ремонт двигуна: коли, навіщо і як

Капітальний ремонт двигуна   — процедура складна і дорога.
Такий ремонт роблять в разі, якщо автомобіль раптом став витрачати багато масла, збільшилася димність через вихлопну систему, з’явився запах горілого масла. Або у машини пропала колишня жвавість. Все це говорить про можливе зносі циліндро — поршневої групи. Хочу вам порадити ремонт двигуна за кращою ціною www.avtoanatomia.kiev.ua.

Що найчастіше змінюють при капітальному ремонті? 

До речі, що саме доведеться міняти, дефектолог автосервісу зможе сказати тільки після ретельної діагностики автомобіля. Однозначно доведеться міняти маслос’емниє ковпачки, кільця поршневі, компресійні і маслос’емниє. Можливо, цей список поповниться після огляду колінчастого вала, распредвала і вкладишів при повному розборі двигуна. Якщо хоча б на одній з деталей з’явився задирака, це перше свідчення до її повної заміни.

Ремонт двигуна чреватий не тільки заміною окремих деталей, але і расточкой, фрезеруванням, шліфуванням, поліруванням. Наприклад, може знадобитися розточити блок двигуна під ремонтні розміри поршневої групи, і її потім замінити. Або доведеться шліфувати колінчастий вал, і встановлювати вкладиші ремонтного розміру, а, можливо, доведеться фрезерувати площину головки блоку циліндрів, або поверхню блоку циліндрів.

Скільки триває капітальний ремонт за часом?

Капітальний ремонт двигуна — процедура вкрай невизначена, її тривалість і вартість залежить від кожної конкретної ситуації. Якщо мова йде тільки про заміну несправних деталей, тоді на все піде близько одного дня. А ось якщо будуть потрібні токарні роботи, фрезерування головки блоку циліндрів або колінчастого вала, доведеться залишити машину в автосервісі на термін від півтора тижнів до місяця, в залежності від завантаженості залучаються автосервісами сторонніх фахівців з токарним обладнанням. Вартість ремонту в цьому випадку зростає від 40 до 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Які машини перебувають в «групі ризику»? Чим більше пробіг автомобіля, тим більше у нього знос двигуна, і тим вище шанси «потрапити» на капітальний ремонт двигуна. Стійка «зона ризику» починається при пробігу від 100 тисяч кілометрів. Саме тому багато водіїв з великим пробігом автомобіля намагаються його продати, щоб потім не витрачатися на дорогий ремонт двигуна.

Але ось що точно не слід робити — це панікувати і самостійно ставити діагноз свого автомобіля при появі перших ознак несправності двигуна. Може бути, капітальний ремонт двигуна і не буде потрібно. Це у випадках, коли була пробита прокладка головки блоку циліндрів, і потрібно замінити одну лише прокладку. А ось що точно необхідно зробити — це відвезти автомобіль на діагностику. Її ж рекомендують провести для придбаних автомобілів з пробігом.

Мережа автосервісів «Гелікон» завжди ставить точні діагнози автомобілів, і проводить всю необхідну діагностику на професійному рівні. Безумовно, рекомендується частіше міняти масло, щоб автомобіль прослужив довше. При цьому, на маслі краще не економити. У вимогах техобслуговування багатьох автомобілів така заміна рекомендується з періодичністю раз на 15 тисяч кілометрів пробігу. Однак, як показує практика, не кожне масло дозволяє автомобілю проїхати саме стільки.

Краще міняти масло раз в 10 тисяч кілометрів, тоді і менше буде нагару всередині двигуна. І то це при дотриманні двох умов. По-перше, при використанні якісного масла, купленого у перевіреного продавця. По-друге, з урахуванням існуючих допусків до підбору масла виробників відповідних моделей машин. Наприклад, свої вимоги до якості масла у BMW, Ford і Volkswagen …

На що варто звернути увагу після капітального ремонту? 

І ще необхідно пам’ятати, що після капітельного ремонту двигуна автомобіль не можна експлуатувати в колишньому режимі. Адже перші післяремонтні 1000 кілометрів йде притирання замінених деталей. У цей період рекомендується щадний режим експлуатації, варто уникати ситуацій, коли двигун повинен різко набирати обертів. Наприклад, не можна буде різко стартувати зі світлофора. В іншому випадку доведеться знову відправляти машину на капітальний ремонт двигуна.