В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

4

Політ часом може стати справжнім випробуванням, якщо не зберігати спокій і самовладання. Адже перед польотом треба пройти такі етапи як реєстрація і здача багажу, митний і паспортний контроль, контроль безпеки, та магазини безмитної торгівлі вносять свій вагомий внесок. Тому щоб все встигнути без непотрібного поспіху треба дістатися в аеропорт мінімум за 3 години до вильоту літака (за 40 хвилин до польоту закінчується реєстрація пасажирів).

Перш за все, кожна поїздка починається з покупки квитка. У наш час його легко можна придбати на сайті авіакомпанії, або знайти підходящий варіант на пошукових сервісах, таких як aviasales , де можна знайти найдешевший варіант серед всіх авіакомпаній. При покупці через сайт дані заносяться в електронну базу, але треба роздрукувати квитанцію, яка прийде на електронну пошту — це допоможе значно прискорити процес реєстрації. При самостійній покупці треба правильно вбити всі дані паспорта, інакше будуть проблеми при реєстрації.

Реєстрація на рейс

Під час реєстрації на рейс багаж здається у вантажний відсік літака. Пасажир може здати 1 сумку в багажне місце, але вона повинна важити 20-25 кг, залежить від правил авіаперевізника. Після цього пасажиру дають багажну бирку. Краще не здати в багаж цінні речі, їх краще перевозити в ручній поклажі, яку можна взяти на борт літака. Кожна авіакомпанія сама визначає максимальну вагу і розмір ручної поклажі. Під час реєстрації на рейс пасажир може попросити посадити його в певне місце. Шансів зайняти бажане місце буде більше, якщо раніше приїхати. Після реєстрації видадуть посадковий талон, який доведеться часто пред’являти. У талоні вказується вся потрібна інформація про рейс.

Митний контроль в аеропорту

Перш ніж пасажир потрапить на борт йому треба пройти митний контроль. Людині, що провозить велику суму готівки, зброю, антикваріат та інші речі, що підлягають обкладанню митом. Щоб спростити огляд передбачена «червона» і «зелена» зона для огляду. Люди, у яких немає речей для декларування, проходять крізь зелений коридор. Тим, хто вперше летить, варто ознайомитися правилами перевезення речей.

Огляд і паспортний контроль

Перед посадкою треба також пройти особистий огляд і паспортний контроль. Огляд залежить від правил аеропорту, але зазвичай треба скинути головний убір, вийняти все з кишень, зняти верхній одяг, часом треба зняти взуття. В ході огляду шукають зброю, вибухівку, легкозаймисті речовини та інші предмети, які можуть стати зброєю в руках терористів. За кордоном можуть попросити витягнути всю техніку і включити її. Провозять квіти треба пройти фітоконтроль, а тварин — ветеринарний. Тут же перевіряють рідини, їх треба провозити тільки разом з багажем. Для ліків є правила провезення, які можна дізнатися на сайті аеропорту. При вильоті за кордон треба пройти митний огляд, оскільки прикордонній службі треба переконатися в тому, що пасажир може покинути країну і у нього є віза приймаючої держави.

Після всіх оглядів пасажир може спокійно потрапити в зону вильоту. Там вже варто спочатку відшукати свій вихід для посадки в літак, а пізніше вже, якщо є час можна прогулятися по магазинах duty free. При посадці в літак знадобиться показати посадковий талон з паспортом. Після пасажиру залишають корінець талона, де вказано ряд і місце на борту.

Відмова в авіаперевезенні

Бувають випадки, коли людину не пускають на літак через неправильно заповнених документів. До того ж пасажира не пустять на борт через порушення ним норм поведінки в стані наркотичного або алкогольного сп’яніння. Компенсацій від авіаперевізника в цьому випадку чекати не варто. Але бувають і виняткові випадки, такі як перебронювання, коли на борту не залишається вільних місць. Треба обов’язково щоб представник поставив штамп в авіаквиток про відмову в перевезенні. Потім вже вимагати від авіакомпанії компенсації вартості квитка, а також матеріальних і моральних втрат. В євросоюзі перевізник повинен заплатити компенсацію 200-600 євро пасажиру, а так само супутні витрати.

Втрата багажу

Немає на землі авіакомпаній і аеропортів де б не губився багаж. Якщо раптом пасажир не виявляє багаж, то йому слід знайти представника авіаперевізника (в довідковому бюро скажуть, де знаходиться офіс). В офісі представник повинен скласти протокол про те, що багаж загубився, а також видати сумку з предметами першої необхідності. Якщо через 21 день багаж так і не знайдеться, то треба звернутися в авіакомпанію з вимогою компенсації за кожен кілограм ваги. Безглуздо переконувати авіакомпанію в тому, що у валізі були дорогі речі, їх варто застрахувати або ж везти в ручній поклажі.

Щохвилини в кожному аеропорту планети піднімається в повітря літак з пасажирами на борту. 70 % сидять в салоні людей відчувають страх польоту, що цілком природно. Ось тільки не кожен здатний впоратися зі своєю фобією. Щоб зрозуміти, як не боятися літати на літаку, слід розібратися в причинах цього страху.

Причини страху

Страх літати на літаку – це природна ознака, властивий будь-якій людині. Одні люди вміють його заглушати і ігнорувати, інші, «роздуваючи з мухи слона», перетворюють все в фобію. Відбувається це з багатьох причин, і коріння проблеми закладені в підсвідомості.

  • рефлекторна боязнь передається людям з генним кодом від предків, яких лякали перші «залізні птахи». З цієї причини мимоволі людина стискається, коли неподалік пролітає літак;
  • коли авіалайнер злітає в небо, організм людини інтуїтивно реагує настороженістю – його вирвали зі звичного середовища. Ті, хто психологічно схильний до фобій, починають нервувати, а іноді і серйозно панікувати, не завжди усвідомлюючи причину свого страху;
  • частина людей боїться летіти в літаку усвідомлено, надивившись трилерів про авіакатастрофи, хоча реальні новини не рясніють щоденними зведеннями про катастрофу літаків. Такі панікери ще заздалегідь налаштовують себе на трагізм ситуації;
  • зазвичай бояться польотів, здійснюваних в перший раз, – тут лякає страх невідомості. Є й така категорія людей, для яких перший політ виявився невдалим через погане самопочуття, що виникло на борту. Прийнявши сильне заколисування за небезпеку, підсвідомість наклало табу на даний спосіб пересування, а психологічне сприйняття перетворило його в фобію.

Зверніть увагу! яка б причина страху при польоті не була, необхідно розібратися, наскільки це фобія (або всього лише незатишне відчуття незвичної обстановки).

Симптоматика

Аерофобія – не єдиний вид страху, якими страждають люди. Є бояться висоти і замкнутого простору, а також незнайомої компанії. Саме ці страхи можуть стати причиною нападу паніки. Щоб зрозуміти, наскільки ви аерофобні, слід приміряти на себе наведені нижче симптоми описуваної проблеми:

  • страх відчувати перед польотом на літаку ви починаєте задовго до подорожі, і не в змозі контролювати внутрішню паніку;
  • перед тим, як піднятися по трапу літака, ви приймаєте заспокійливу дозу алкоголю, седативних засобів або антидепресантів;
  • при зльоті і посадці авіалайнера ви несвідомо втискаєтеся в пасажирське крісло, ваші долоні потіють, а пальці судорожно впиваються в підлокітники;
  • під час польоту вся ваша свідомість зосереджена на стеженні за звуками двигунів. Якщо дозволяє огляд ілюмінатора, ви не зводите очей з працюючих моторів;
  • якщо літак потрапив в зону турбулентності, ситуація вводить вас в шок, і ви подумки прощаєтеся з життям;
  • кожна дія стюардеси викликає у вас підозру, і ви намагаєтеся зрозуміти, що вона приховує за посмішкою.

Зверніть увагу! якщо навіть половина цих ознак у вас присутня, ви – аерофоб, для якого політ стає справжнім покаранням.

як згладити ситуацію

Коли людина підкоряється своїм страхам, це переростає в серйозну хворобу. Якщо подорож літаком не сприймається, як природна подія, його можна зробити більш спокійним. Для цього потрібно просто відволіктися від своєї фобії, переключившись на щось інше.

В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

  • знаючи про майбутній політ, до нього можна налаштуватися заздалегідь. Не варто вивчати зведення про вже відбулися авіакатастрофи, краще подивитися статистику аварій, що відбуваються на землі. У дпт людей гине набагато більше, ніж у повітрі;
  • щоб психологічно налаштуватися на політ, бажано завчасно пройти реєстрацію і попросити собі місце в стороні від ілюмінаторів. Поки йде завантаження літака, ви спокійно освоюєтеся в своєму кріслі. Не варто просити місця і в хвостовій зоні-там відчутніше всьогоПриродни материјали: материјалот е врз основа на стакло теми кои се исткаени во подобие на ткаенина, и специјални impregnations се користат да им даде сила. Главните предности на fiberglass вклучуваат:

    • природност и пареа пропустливост;
    • сила и отпорност на абење. Гребење таква слој не е толку лесно;
    • не-запалива;
    • издржливост;
    • способност за понатамошно зајакнување на ѕидовите и се кријат површината недостатоци;
    • способноста да постојано се наслика.

    Стаклените ѕидови се продаваат и двете бели и веќе насликани во малку боја. Во секој случај, тоа не е тешко да ја смените бојата, ако е потребно. Да се осигура дека позадината не ја изгуби својата чистење квалитети, ќе треба да го изберат правото боја. Погоден за вода-дисперзија, латекс и доградба на акрилни бои.

    Како и за изглед, можете да најдете неколку видови на цртежи на продажба, како што новогодишни елки, rhombuses, трска, итн. Во зависност од нејзината длабочина, максималниот број на слоеви на лак без губење на олеснување може да варира од 6 до 20.

    метална позадина

    В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком– ова е две-слој на материјал кој се состои од хартија или не-плетени база и алуминиумска фолија, која може да се притисне, ткаеше, насликани во одредена боја. На почетокот, овие позадини беа доделени функција на заштита од електромагнетно зрачење, но сега тие треба да станат само еден необичен декорација дека има многу корисни својства:

    • издржливост;
    • лесно да се држиме;
    • звучна изолација својства;
    • отпорност на продолжена изложеност на сончева светлина;
    • отпорни на влага, што го прави позадина перат и лесно да се чисти.

    Ако сакате да се избере метална позадина за завршувањето на една од собите, што треба да запомнете ја високата цена на материјал. За жал, ова не е единствениот недостаток. Овој тип на позадина не дишат, површината е лесно да се процени , во текот на инсталацијата потребно е да се исклучи електричната енергија и внимателно ниво на површината. За возврат, сопственикот добива луксузен заврши. Често, метална позадина се користи само за еден од ѕидовите: на оној што ќе најчесто мора да бидат исчистени од кал.

    плута позадина со восок слој

    В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком– еден од најпознатите природни опции за ѕид декорација, бидејќи тие се направени од кора на дрво, плута. На позадината себе не се голема влага-отпорни квалитети, но благодарение на восок импрегнација, тоа не може да се користи само во соби со висока влажност, но, исто така, се мијат.

    Покрај тоа, плута позадина не се акумулира статички електрицитет, има одлична звучна и термо изолација квалитети, е bactericidal, не апсорбира смрдеата, се трајни и лесни да се грижи за. Овој материјал не се разликува во широк спектар на бои-туку, напротив. Механички оштетувања плута позадина не толерира многу добро, тие се лесно да се нула. Дури и по примена impregnations или лакови, површината може само да се мијат со вода и сунѓер, без агресивни агенти и тешко четки.

    карактеристики на лепење

    В перший раз за кордон. У перший раз лечу літакомза секој од видовите на заднината што е опишано погоре, постојат некои нијанси во однос на инсталација, но постојат некои општи точки кои се важни да се разгледа пред лепење. Лепак игра особено важна улога , бидејќи тоа треба да биде помоќен од лепило состав за обичните, не-перат позадина. На пример, за метална позадина, потребно е да се fungicide, за на доградба на акрилни и стакло wallpaper – лепак акрилик, за винил-посебни композиции наменети за овој тип на позадина.

    Многу од овие типови на позадината може да се сокрие мали неправилности во ѕидовите, но погрешно е да се мисли дека подебели на материјалот, поефикасно тоа се крие дефекти. Оваа способност зависи од пластичност и олеснување, па сите дупки ќе бидат видливи преку плута позадина, и винил и акрил позадина ќе ги сокриете.

    Најранливата точка на перат позадина се чини, па кога лепење нив, ќе треба да посветат максимално внимание. Подобро е да потрошите повеќе време за формирање уредно и непречено зглобовите, отколку да се негираат сите уникатни својства на заднината безгрижно лепење. И на крај, важно е да се напомене дека за чистење позадина треба да се мијат само како станува валкани – уште еднаш тоа е подобро да не допре до нив.

    Кожна спроба відстрочити політ або замінити його іншим видом пересування позначається на кар’єрному зростанні. Психологічні струси з цього приводу роблять аерофоба пацієнтом неврологічного відділення;

  • страх користуватися послугами авіакомпаній збіднює відпочинок-не на кожен курорт можна швидко і легко дістатися залізничним транспортом (а тим більше автомобілем).

Важливо! будь-який вид фобії буде швидко прогресувати, якщо підпорядкувати їй свою психіку і відмовитися від допомоги професіоналів.

Сподіваючись, що впорається сам, людина вдається до вживання потужних психотропних препаратів або алкоголю. Чим частіше виникає необхідність в перельотах, тим швидше розвивається шкідлива звичка. Такий допінг не полегшує ситуації, а робить її ще більш запущеною.

Алкоголь в умовах низького тиску і сухого повітря в салоні літака може спровокувати нудоту (часом з блювотою). Організм знаходиться в підвішеному стані, і навіть мала частка алкоголю на висоті декількох тисяч метрів від землі здатна викликати сильне сп’яніння, в результаті якого настає занепад сил. Від цього у п’яної людини відразу ж погіршується настрій, і паніка навалюється з ще більшою силою.

Відео

Якщо ви усвідомлюєте, що підвладні фобії, не варто цього соромитися і приховувати. У кожної людини є свої комплекси і страхи, від яких краще позбутися, а не заганяти їх всередину себе. Аерофобію можна подолати, якщо уважно вивчити свій страх, вникнути в конструктивні особливості літакобудування і зрозуміти принципи аеродинаміки.

Тисячі людей щодня користуються послугами авіакомпаній, здійснюючи множинні перельоти протягом року, і продовжують спокійно жити, любити, працювати. Вони на власному досвіді зрозуміли, що ризик бути жертвою авіакатастрофи мікроскопічно малий. Це має стати для вас дієвим аргументом. Так чи варто боятися літаків?

Авіаквитки куплені, валізи упаковані, до початку відпустки залишилися лічені дні, але замість радості ви починаєте хвилюватися. Хвилювання наростає з кожним днем, адже ви летите в перший раз і все що вас зараз хвилює як же себе вести в аеропорту, як же все буде проходити, чи не загубитеся ви, не переплутаєте ви літак і т.д. Можете перестати хвилюватися, ви тільки що знайшли найдетальнішу інструкцію «перший раз в аеропорту» для новачків, яка відповість на всі хвилюючі вас питання.

Отже до вильоту, після покупки авіаквитка, перед посадкою в літак потрібно пройти наступні необхідні процедури:

1. митний контроль, до або після реєстрації
2. реєстрацію та здати багаж
3. паспортний контроль
4. огляд служби безпеки

Все легко і просто, запізнитися на літак або загубитися в аеропорту вкрай складно, головне уважно прочитати і виконати нашу найдетальнішу інструкцію «перший раз в аеропорту «.

І так-маршрут обраний, авіаквиток куплений, речі укладені, гроші приготовлені, документи перевірені кілька разів (в паспорті повинна бути ваша особиста підпис). Ви не забули покласти гроші на телефон і підключити роумінг. Все це потрібно перевірити перед виходом з дому. Речі розділені на багаж і ручну поклажу. Ручна поклажа-це частина речей, які будуть лежати поруч з вами в салоні літака під час польоту. Це може бути велика електронна техніка (ноутбук, фотоапарат, відеокамера), тендітні сувеніри. Здавати їх в багаж категорично не рекомендується — при навантаженні і завантаженні вони можуть постраждати.

В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

Не намагайтеся провезти вище зазначені предмети в ручній поклажі

Заборонено провозити в ручній поклажі:
— рідини у флаконах більше 100 мілілітрів
— легко займисті і вибухонебезпечні речовини (ацетон, лак для волосся і так далі)
— колючі і ріжучі предмети (ножі, манікюрні ножиці і т. П.)
— важкі речі, що перевищують встановлений ліміт по вазі для ручної поклажі

Інформацію про дані обмеження потрібно прочитати на сайті авіакомпанії, особливо якщо летите з пересадкою. У деяких зарубіжних аеропортах жорсткі правила безпеки (наприклад, в країнах євросоюзу, при контролі безпеки можуть вилучити туш для вій).

В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

Ні в якому разі не намагайтеся пронести в ручній поклажі колючо ріжучі предмети. Мінімум вони у вас будуть вилучені, максимум вам гарантована розмова зі службою безпеки аеропорту. Ящик для збірки колючо ріжучих предметів в аеропорту міста ліма, перу

Уточнюємо, що якщо ви летите в бізнес класі, то вам дозволяється безкоштовно провезти – не більше 30 кілограм; в економ класі – не більше 20 кілограм. Майте на увазі, що вага сумки або валізи входить у вагу багажу. При перевазі доведеться доплатити за тарифами авіакомпанії. До реєстрації, в залі вильоту є спеціальні пристосування де за певну плату ваші речі ретельно і надійно запакують в прозорий поліетилен. Це гарантує вам недоторканність і збереження ваших речей, зданих в багажне відділення і максимум спокою під час польоту.

В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

Практично у всьому світі (готелях, транспорті, турагентствах) вас зрозуміють англійською. Якщо ви летите закордон, то бажано уважно прочитати в інтернеті інформацію про країну, про звичаї, про визначні пам’ятки. Вивчити кілька фраз на місцевій мові, щоб можна було порозумітися в аеропорту або з поліцією, в разі виникнення проблеми. Або підготувати ці фрази на листочку, також можна взяти з собою словник або розмовник.

Незалежно ви в перший раз в аеропорту або ви регулярний авіапасажир ми пропонуємо всередину багажу покласти копії всіх документів і пришити до валізи бейдж з ім’ям, прізвищем і контактним телефоном (для параноїків в декількох примірниках і різних місцях), на випадок втрати багажу. Для просунутих корисно скани всіх дорожніх документів викласти на свою електронну пошту, і при необхідності скористатися електронними копіями. Це дрібниця позбавить вас в майбутньому від вкрай рідкісних неприємних випадковостей.

В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

Ручна поклажа в літаку. Завжди кладіть паспорти, важливі документи, гроші та пластикові картки в ручну поклажу

Важливо! ніколи не складайте документи, гроші і пластикові карти в здається багаж.

Отже ви готові до безлічі нових і цікавих вражень, приступаємо до реєстрації. Причому реєстрацію в аеропорту ви можете пройти двома способами, це онлайн реєстрація та реєстрація старим способом.

Варіант 1 — онлайн реєстрація в аеропорту:
Все більше авіакомпаній пропонують онлайн-реєстрацію через інтернет. Її можна пройти в будь-який час протягом доби перед вильотом і не менше ніж за годину до вильоту за розкладом, не приїжджаючи в аеропорт. В цьому випадку ви можете зареєструватися з будь-якого комп’ютера, що має доступ в інтернет. Онлайн реєстрацію можуть пройти всі пасажири: летять з багажем або без, групою або з дітьми, незалежно від того, летять вони економ або бізнес класом. Для проходження онлайн реєстрації потрібно відкрити сайт авіакомпанії, знайти вкладку в якій написано онлайн-реєстрація і клікнути на ній. Потім заповнити, зазвичай це:

Номер електронного авіаквитка або код бронювання
— аеропорт вильоту
— ім’я та прізвище пасажира
— дата вильоту

В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

Після введення потрібної інформації для реєстрації, система сформує посадковий талон, який потрібно обов’язково роздрукувати (це і буде документ, який потрібно пред’явити в аеропорту на виході при посадці в літак). В аеропорту для онлайн зареєстрованих пасажирів потрібно здати багаж біля спеціальної стійки і не стояти у величезній загальній черзі, а якщо ви летите тільки з ручною поклажею, то відразу підійти на огляд служби безпеки і паспортний контроль.

Варіант 2-звичайна реєстрація:
Ви вирішили скористатися традиційною формою реєстрації по приїзду в аеропорт. Реєстрація на рейс відкривається стандартно за три години до вильоту і закривається за 50 хвилин до вильоту за розкладом. Першопрохідцям потрібно прибути за 2 або 3 години раніше, це дозволить уникнути суєти, поспіху, занепокоєння, плутанини і хвилювань. Час вильоту і прибуття на авіаквитках завжди вказується тільки місцеве. Про це потрібно пам’ятати при підготовці до подорожі. Інакше можна запізнитися на літак або взагалі зірвати поїздку.

В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

Реєстрація в аеропорту звичайним способом з чергою

При вході в аеропорт потрібно пройти крізь ворота металодетектора, багаж просканують на саморушній стрічці – це проходить швидко. Всередині аеропорту знаходиться табло (інформаційний монітор) з вильотами. На ньому по-англійськи написано departures-вильоти. У роздруківці електронного авіаквитка знаходимо номер рейсу flight (наприклад un777) місто призначення і на табло знаходимо свій рейс. Ще раз уточнюємо напрямок і запам’ятовуємо номер стійки реєстрації, де і обміняють авіаквиток на посадковий талон, який є перепусткою на літак. Примітка – якщо ви приїхали занадто рано, ваш рейс ще можуть не показати на табло.

Кожна спроба відстрочити політ або замінити його іншим видом пересування позначається на кар’єрному зростанні. Психологічні струси з цього приводу роблять аерофоба пацієнтом неврологічного відділення;

  • страх користуватися послугами авіакомпаній збіднює відпочинок-не на кожен курорт можна швидко і легко дістатися залізничним транспортом (а тим більше автомобілем).
  • Важливо! будь-який вид фобії буде швидко прогресувати, якщо підпорядкувати їй свою психіку і відмовитися від допомоги професіоналів.

    Сподіваючись, що впорається сам, людина вдається до вживання потужних психотропних препаратів або алкоголю. Чим частіше виникає необхідність в перельотах, тим швидше розвивається шкідлива звичка. Такий допінг не полегшує ситуації, а робить її ще більш запущеною.

    Алкоголь в умовах низького тиску і сухого повітря в салоні літака може спровокувати нудоту (часом з блювотою). Організм знаходиться в підвішеному стані, і навіть мала частка алкоголю на висоті декількох тисяч метрів від землі здатна викликати сильне сп’яніння, в результаті якого настає занепад сил. Від цього у п’яної людини відразу ж погіршується настрій, і паніка навалюється з ще більшою силою.

    Відео

    Якщо ви усвідомлюєте, що підвладні фобії, не варто цього соромитися і приховувати. У кожної людини є свої комплекси і страхи, від яких краще позбутися, а не заганяти їх всередину себе. Аерофобію можна подолати, якщо уважно вивчити свій страх, вникнути в конструктивні особливості літакобудування і зрозуміти принципи аеродинаміки.

    Тисячі людей щодня користуються послугами авіакомпаній, здійснюючи множинні перельоти протягом року, і продовжують спокійно жити, любити, працювати. Вони на власному досвіді зрозуміли, що ризик бути жертвою авіакатастрофи мікроскопічно малий. Це має стати для вас дієвим аргументом. Так чи варто боятися літаків?

    Авіаквитки куплені, валізи упаковані, до початку відпустки залишилися лічені дні, але замість радості ви починаєте хвилюватися. Хвилювання наростає з кожним днем, адже ви летите в перший раз і все що вас зараз хвилює як же себе вести в аеропорту, як же все буде проходити, чи не загубитеся ви, не переплутаєте ви літак і т.д. Можете перестати хвилюватися, ви тільки що знайшли найдетальнішу інструкцію «перший раз в аеропорту» для новачків, яка відповість на всі хвилюючі вас питання.

    Отже до вильоту, після покупки авіаквитка, перед посадкою в літак потрібно пройти наступні необхідні процедури:

    1. Митний контроль, до або після реєстрації
    2. Реєстрацію та здати багаж
    3. Паспортний контроль
    4. Огляд служби безпеки

    Все легко і просто, запізнитися на літак або загубитися в аеропорту вкрай складно, головне уважно прочитати і виконати нашу найдетальнішу інструкцію «перший раз в аеропорту «.

    І так-маршрут обраний, авіаквиток куплений, речі укладені, гроші приготовлені, документи перевірені кілька разів (в паспорті повинна бути ваша особиста підпис). Ви не забули покласти гроші на телефон і підключити роумінг. Все це потрібно перевірити перед виходом з дому. Речі розділені на багаж і ручну поклажу. Ручна поклажа-це частина речей, які будуть лежати поруч з вами в салоні літака під час польоту. Це може бути велика електронна техніка (ноутбук, фотоапарат, відеокамера), тендітні сувеніри. Здавати їх в багаж категорично не рекомендується — при навантаженні і завантаженні вони можуть постраждати.

    В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

    Не намагайтеся провезти вище зазначені предмети в ручній поклажі

    Заборонено провозити в ручній поклажі:
    — рідини у флаконах більше 100 мілілітрів
    — легко займисті і вибухонебезпечні речовини (ацетон, лак для волосся і так далі)
    — колючі і ріжучі предмети (ножі, манікюрні ножиці і т. П.)
    — важкі речі, що перевищують встановлений ліміт по вазі для ручної поклажі

    Інформацію про дані обмеження потрібно прочитати на сайті авіакомпанії, особливо якщо летите з пересадкою. У деяких зарубіжних аеропортах жорсткі правила безпеки (наприклад, в країнах євросоюзу, при контролі безпеки можуть вилучити туш для вій).

    В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

    Ні в якому разі не намагайтеся пронести в ручній поклажі колючо ріжучі предмети. Мінімум вони у вас будуть вилучені, максимум вам гарантована розмова зі службою безпеки аеропорту. Ящик для збірки колючо ріжучих предметів в аеропорту міста ліма, перу

    Уточнюємо, що якщо ви летите в бізнес класі, то вам дозволяється безкоштовно провезти – не більше 30 кілограм; в економ класі – не більше 20 кілограм. Майте на увазі, що вага сумки або валізи входить у вагу багажу. При перевазі доведеться доплатити за тарифами авіакомпанії. До реєстрації, в залі вильоту є спеціальні пристосування де за певну плату ваші речі ретельно і надійно запакують в прозорий поліетилен. Це гарантує вам недоторканність і збереження ваших речей, зданих в багажне відділення і максимум спокою під час польоту.

    В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

    Практично у всьому світі (готелях, транспорті, турагентствах) вас зрозуміють англійською. Якщо ви летите закордон, то бажано уважно прочитати в інтернеті інформацію про країну, про звичаї, про визначні пам’ятки. Вивчити кілька фраз на місцевій мові, щоб можна було порозумітися в аеропорту або з поліцією, в разі виникнення проблеми. Або підготувати ці фрази на листочку, також можна взяти з собою словник або розмовник.

    Незалежно ви в перший раз в аеропорту або ви регулярний авіапасажир ми пропонуємо всередину багажу покласти копії всіх документів і пришити до валізи бейдж з ім’ям, прізвищем і контактним телефоном (для параноїків в декількох примірниках і різних місцях), на випадок втрати багажу. Для просунутих корисно скани всіх дорожніх документів викласти на свою електронну пошту, і при необхідності скористатися електронними копіями. Це дрібниця позбавить вас в майбутньому від вкрай рідкісних неприємних випадковостей.

    В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

    Ручна поклажа в літаку. Завжди кладіть паспорти, важливі документи, гроші та пластикові картки в ручну поклажу

    Важливо! ніколи не складайте документи, гроші і пластикові карти в здається багаж.

    Отже ви готові до безлічі нових і цікавих вражень, приступаємо до реєстрації. Причому реєстрацію в аеропорту ви можете пройти двома способами, це онлайн реєстрація та реєстрація старим способом.

    Варіант 1 — онлайн реєстрація в аеропорту:
    Все більше авіакомпаній пропонують онлайн-реєстрацію через інтернет. Її можна пройти в будь-який час протягом доби перед вильотом і не менше ніж за годину до вильоту за розкладом, не приїжджаючи в аеропорт. В цьому випадку ви можете зареєструватися з будь-якого комп’ютера, що має доступ в інтернет. Онлайн реєстрацію можуть пройти всі пасажири: летять з багажем або без, групою або з дітьми, незалежно від того, летять вони економ або бізнес класом. Для проходження онлайн реєстрації потрібно відкрити сайт авіакомпанії, знайти вкладку в якій написано онлайн-реєстрація і клікнути на ній. Потім заповнити, зазвичай це:

    Номер електронного авіаквитка або код бронювання
    — аеропорт вильоту
    — ім’я та прізвище пасажира
    — дата вильоту

    В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

    Після введення потрібної інформації для реєстрації, система сформує посадковий талон, який потрібно обов’язково роздрукувати (це і буде документ, який потрібно пред’явити в аеропорту на виході при посадці в літак). В аеропорту для онлайн зареєстрованих пасажирів потрібно здати багаж біля спеціальної стійки і не стояти у величезній загальній черзі, а якщо ви летите тільки з ручною поклажею, то відразу підійти на огляд служби безпеки і паспортний контроль.

    Варіант 2-звичайна реєстрація:
    Ви вирішили скористатися традиційною формою реєстрації по приїзду в аеропорт. Реєстрація на рейс відкривається стандартно за три години до вильоту і закривається за 50 хвилин до вильоту за розкладом. Першопрохідцям потрібно прибути за 2 або 3 години раніше, це дозволить уникнути суєти, поспіху, занепокоєння, плутанини і хвилювань. Час вильоту і прибуття на авіаквитках завжди вказується тільки місцеве. Про це потрібно пам’ятати при підготовці до подорожі. Інакше можна запізнитися на літак або взагалі зірвати поїздку.

    В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

    Реєстрація в аеропорту звичайним способом з чергою

    При вході в аеропорт потрібно пройти крізь ворота металодетектора, багаж просканують на саморушній стрічці – це проходить швидко. Всередині аеропорту знаходиться табло (інформаційний монітор) з вильотами. На ньому по-англійськи написано departures-вильоти. У роздруківці електронного авіаквитка знаходимо номер рейсу flight (наприклад un777) місто призначення і на табло знаходимо свій рейс. Ще раз уточнюємо напрямок і запам’ятовуємо номер стійки реєстрації, де і обміняють авіаквиток на посадковий талон, який є перепусткою на літак. Примітка – якщо ви приїхали занадто рано, ваш рейс ще можуть не показати на табло.

    Кожна спроба відстрочити політ або замінити його іншим видом пересування позначається на кар’єрному зростанні. Психологічні струси з цього приводу роблять аерофоба пацієнтом неврологічного відділення;

  • страх користуватися послугами авіакомпаній збіднює відпочинок-не на кожен курорт можна швидко і легко дістатися залізничним транспортом (а тим більше автомобілем).
  • Важливо! будь-який вид фобії буде швидко прогресувати, якщо підпорядкувати їй свою психіку і відмовитися від допомоги професіоналів.

    Сподіваючись, що впорається сам, людина вдається до вживання потужних психотропних препаратів або алкоголю. Чим частіше виникає необхідність в перельотах, тим швидше розвивається шкідлива звичка. Такий допінг не полегшує ситуації, а робить її ще більш запущеною.

    Алкоголь в умовах низького тиску і сухого повітря в салоні літака може спровокувати нудоту (часом з блювотою). Організм знаходиться в підвішеному стані, і навіть мала частка алкоголю на висоті декількох тисяч метрів від землі здатна викликати сильне сп’яніння, в результаті якого настає занепад сил. Від цього у п’яної людини відразу ж погіршується настрій, і паніка навалюється з ще більшою силою.

    Відео

    Якщо ви усвідомлюєте, що підвладні фобії, не варто цього соромитися і приховувати. У кожної людини є свої комплекси і страхи, від яких краще позбутися, а не заганяти їх всередину себе. Аерофобію можна подолати, якщо уважно вивчити свій страх, вникнути в конструктивні особливості літакобудування і зрозуміти принципи аеродинаміки.

    Тисячі людей щодня користуються послугами авіакомпаній, здійснюючи множинні перельоти протягом року, і продовжують спокійно жити, любити, працювати. Вони на власному досвіді зрозуміли, що ризик бути жертвою авіакатастрофи мікроскопічно малий. Це має стати для вас дієвим аргументом. Так чи варто боятися літаків?

    Авіаквитки куплені, валізи упаковані, до початку відпустки залишилися лічені дні, але замість радості ви починаєте хвилюватися. Хвилювання наростає з кожним днем, адже ви летите в перший раз і все що вас зараз хвилює як же себе вести в аеропорту, як же все буде проходити, чи не загубитеся ви, не переплутаєте ви літак і т.д. Можете перестати хвилюватися, ви тільки що знайшли найдетальнішу інструкцію «перший раз в аеропорту» для новачків, яка відповість на всі хвилюючі вас питання.

    Отже до вильоту, після покупки авіаквитка, перед посадкою в літак потрібно пройти наступні необхідні процедури:

    1. Митний контроль, до або після реєстрації
    2. Реєстрацію та здати багаж
    3. Паспортний контроль
    4. Огляд служби безпеки

    Все легко і просто, запізнитися на літак або загубитися в аеропорту вкрай складно, головне уважно прочитати і виконати нашу найдетальнішу інструкцію «перший раз в аеропорту «.

    І так-маршрут обраний, авіаквиток куплений, речі укладені, гроші приготовлені, документи перевірені кілька разів (в паспорті повинна бути ваша особиста підпис). Ви не забули покласти гроші на телефон і підключити роумінг. Все це потрібно перевірити перед виходом з дому. Речі розділені на багаж і ручну поклажу. Ручна поклажа-це частина речей, які будуть лежати поруч з вами в салоні літака під час польоту. Це може бути велика електронна техніка (ноутбук, фотоапарат, відеокамера), тендітні сувеніри. Здавати їх в багаж категорично не рекомендується — при навантаженні і завантаженні вони можуть постраждати.

    В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

    Не намагайтеся провезти вище зазначені предмети в ручній поклажі

    Заборонено провозити в ручній поклажі:
    — рідини у флаконах більше 100 мілілітрів
    — легко займисті і вибухонебезпечні речовини (ацетон, лак для волосся і так далі)
    — колючі і ріжучі предмети (ножі, манікюрні ножиці і т. П.)
    — важкі речі, що перевищують встановлений ліміт по вазі для ручної поклажі

    Інформацію про дані обмеження потрібно прочитати на сайті авіакомпанії, особливо якщо летите з пересадкою. У деяких зарубіжних аеропортах жорсткі правила безпеки (наприклад, в країнах євросоюзу, при контролі безпеки можуть вилучити туш для вій).

    В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

    Ні в якому разі не намагайтеся пронести в ручній поклажі колючо ріжучі предмети. Мінімум вони у вас будуть вилучені, максимум вам гарантована розмова зі службою безпеки аеропорту. Ящик для збірки колючо ріжучих предметів в аеропорту міста ліма, перу

    Уточнюємо, що якщо ви летите в бізнес класі, то вам дозволяється безкоштовно провезти – не більше 30 кілограм; в економ класі – не більше 20 кілограм. Майте на увазі, що вага сумки або валізи входить у вагу багажу. При перевазі доведеться доплатити за тарифами авіакомпанії. До реєстрації, в залі вильоту є спеціальні пристосування де за певну плату ваші речі ретельно і надійно запакують в прозорий поліетилен. Це гарантує вам недоторканність і збереження ваших речей, зданих в багажне відділення і максимум спокою під час польоту.

    В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

    Практично у всьому світі (готелях, транспорті, турагентствах) вас зрозуміють англійською. Якщо ви летите закордон, то бажано уважно прочитати в інтернеті інформацію про країну, про звичаї, про визначні пам’ятки. Вивчити кілька фраз на місцевій мові, щоб можна було порозумітися в аеропорту або з поліцією, в разі виникнення проблеми. Або підготувати ці фрази на листочку, також можна взяти з собою словник або розмовник.

    Незалежно ви в перший раз в аеропорту або ви регулярний авіапасажир ми пропонуємо всередину багажу покласти копії всіх документів і пришити до валізи бейдж з ім’ям, прізвищем і контактним телефоном (для параноїків в декількох примірниках і різних місцях), на випадок втрати багажу. Для просунутих корисно скани всіх дорожніх документів викласти на свою електронну пошту, і при необхідності скористатися електронними копіями. Це дрібниця позбавить вас в майбутньому від вкрай рідкісних неприємних випадковостей.

    В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

    Ручна поклажа в літаку. Завжди кладіть паспорти, важливі документи, гроші та пластикові картки в ручну поклажу

    Важливо! ніколи не складайте документи, гроші і пластикові карти в здається багаж.

    Отже ви готові до безлічі нових і цікавих вражень, приступаємо до реєстрації. Причому реєстрацію в аеропорту ви можете пройти двома способами, це онлайн реєстрація та реєстрація старим способом.

    Варіант 1 — онлайн реєстрація в аеропорту:
    Все більше авіакомпаній пропонують онлайн-реєстрацію через інтернет. Її можна пройти в будь-який час протягом доби перед вильотом і не менше ніж за годину до вильоту за розкладом, не приїжджаючи в аеропорт. В цьому випадку ви можете зареєструватися з будь-якого комп’ютера, що має доступ в інтернет. Онлайн реєстрацію можуть пройти всі пасажири: летять з багажем або без, групою або з дітьми, незалежно від того, летять вони економ або бізнес класом. Для проходження онлайн реєстрації потрібно відкрити сайт авіакомпанії, знайти вкладку в якій написано онлайн-реєстрація і клікнути на ній. Потім заповнити, зазвичай це:

    Номер електронного авіаквитка або код бронювання
    — аеропорт вильоту
    — ім’я та прізвище пасажира
    — дата вильоту

    В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

    Після введення потрібної інформації для реєстрації, система сформує посадковий талон, який потрібно обов’язково роздрукувати (це і буде документ, який потрібно пред’явити в аеропорту на виході при посадці в літак). В аеропорту для онлайн зареєстрованих пасажирів потрібно здати багаж біля спеціальної стійки і не стояти у величезній загальній черзі, а якщо ви летите тільки з ручною поклажею, то відразу підійти на огляд служби безпеки і паспортний контроль.

    Варіант 2-звичайна реєстрація:
    Ви вирішили скористатися традиційною формою реєстрації по приїзду в аеропорт. Реєстрація на рейс відкривається стандартно за три години до вильоту і закривається за 50 хвилин до вильоту за розкладом. Першопрохідцям потрібно прибути за 2 або 3 години раніше, це дозволить уникнути суєти, поспіху, занепокоєння, плутанини і хвилювань. Час вильоту і прибуття на авіаквитках завжди вказується тільки місцеве. Про це потрібно пам’ятати при підготовці до подорожі. Інакше можна запізнитися на літак або взагалі зірвати поїздку.

    В перший раз за кордон. У перший раз лечу літаком

    Реєстрація в аеропорту звичайним способом з чергою

    При вході в аеропорт потрібно пройти крізь ворота металодетектора, багаж просканують на саморушній стрічці – це проходить швидко. Всередині аеропорту знаходиться табло (інформаційний монітор) з вильотами. На ньому по-англійськи написано departures-вильоти. У роздруківці електронного авіаквитка знаходимо номер рейсу flight (наприклад un777) місто призначення і на табло знаходимо свій рейс. Ще раз уточнюємо напрямок і запам’ятовуємо номер стійки реєстрації, де і обміняють авіаквиток на посадковий талон, який є перепусткою на літак. Примітка – якщо ви приїхали занадто рано, ваш рейс ще можуть не показати на табло.

    Небо. Стюардеса попередила всіх про ремені безпеки і розповіла про правила поведінки в літаку.

    Через кілька хвилин почали заводитися двигуна і з’явився не значний шум в салоні літака. Загалом, не так страшно, як мені здавалося. Коли літак почав набирати висоту у мене заклало вуха, і це тривало досить довго. Я постаралася заспокоїтися і почала їсти смоктальні освіжаючі цукерки, вони дуже допомагають в таких ситуаціях. І ось ми вже в самому небі, погода прекрасна, це просто не висловити. Неначе пішки йдеш по хмарах. Я сиділа прямо біля вікна. Маленькі дахи будинків все дрібніше і дрібніше виднілися через білі хмари. Вібрація в салоні літака, все більше посилювалася при піднятті. Набравши свою висоту літак почав спокійно летіти.

    Можна було розслабитися і насолоджуватися висотою і красою синього неба. Через кілька хвилин, читаючи дуже цікаву книгу, я заснула, хоча навіть не думала про це. Навпаки хотіла все побачити і відчути. Але сон виявився сильнішим за мене і оволодів мною під час польоту. Прокинулася я від того, що стюардеса говорила щось про посадку. Я в паніці почала перевіряти ремені, попила води і знову дістала свої цукерки. Заходячи на посадку, знову почалася вібрація і шум посилювався. Я закрила очі від страху. Це тривало не довго. Наш літак благополучно приземлився і всі були задоволені польотом.

    Мені дуже сподобався цей переліт, так як я спала і майже нічого не відчула. Але ось тільки цей страх перед польотом, я думаю, я з ним як-небудь впораюся.

    Іванова олена олександрівна