Чому на літаках 400 герц. Що насправді означає значення гц в телевізорі. Що таке частота оновлення кадрів телевізора

5

02.11.2009, 01:37

02.11.2009, 07:40

30.11.2009, 19:30

Був дуже здивований тим що в пітері на василівському острові в 1967 напруга в мережі була ще 127в 50 гц.
400 гц — це у військовій техніці наприклад в радіорелейних станціях було. З военки пам’ятаю…
У москві на арбаті ще кілька років тому було 127 вольт
400 герц використовує бортова апаратура.

Ця стаття покликана дати загальний огляд використання промислових джерел живлення з електричним джерелом 400 гц літака. Генератор 400 гц набагато легше, що дозволяє економити паливо, а також необхідність підтримувати більш важкий блок, що створює планер.

У цьому випадку зазвичай доступний зовнішній генератор 400 гц або заземлюючий блок живлення. Часто діагностичне обладнання не потрібно для відповідності всім вимогам до польоту, і для цілей витрат можна вибрати звичайний промисловий джерело живлення. Зазвичай відповідь «так» ; нижче пояснюється, чому.

Максим соловйов

30.11.2009, 20:42

400гц використовується в бортовій мережі авіаційної техніки. Для зменшення габбаритів моточних вузлів.

30.11.2009, 20:44

Бортова техніка не тільки літає
Але і плаває і їздіє

10.12.2009, 09:52

400гц 127вольт-для того щоб силовики (ел. Двигуни) в розмірах зменшити, заодно вимогам з електробезпеки догодити і щоб не тягли з военки нічого!! (це особисто мені так здається)

Для джерел живлення з малою споживаною потужністю вхідна схема являє собою простий повнохвильовий мостовий випрямляч. Малюнок 1: проста схема повного випрямляча моста. Простіше кажучи, підвищувальний перетворювач використовується для зменшення вхідних гармонійних струмів шляхом зміни їх форми, щоб вони виглядали більш синусоїдальними, як якщо б навантаження було резистивним.

Це, однак, зазвичай прийнятно для наземного обладнання. Однак наземне обладнання, що працює від генераторів з частотою 400 гц, потрапляє в провідну категорію, тому це зазвичай не проблема. Оскільки літаки літають вище, швидше і ростуть, послуги. Що енергопостачання має задовольняти і ускладнюватися. У цивільних літаках це означає велику потужність для камбузних блоків. Екологічний контроль і розважальні системи для пасажирів. У той час як військовим літакам потрібно більше датчиків потужності. Зброя.

14.12.2009, 13:44

400гц 127вольт-для того… Щоб не тягли з военки нічого!! (це особисто мені так здається)

:d
Але у народу вони все-одно є, а куди застосувати, незрозуміло:(

Костянтин

19.12.2009, 00:00

Можна зробити генератор для живлення:-)

23.12.2009, 18:01

Простіше зібрати перетворювач на 400гц і потрібне напруження, так можна багато чого на 400гц застосувати (електродвигуни і трансформатори на 400гц коштують копійки, за габаритними розмірами вони менші 50гц-ових (при однаковій потужності) до того ж це воєнка і якість їх вище ніж для побутової техніки.так що перспективи досить широкі….

Де буде корисна більш висока частота оновлення рк матриці?

Обидва мають підвищені вимоги до потужності для приводів, систем освітлення, авіоніки та опалення. На літаку є кілька різних джерел енергії. Електрообладнання повітряних суден. Головною функцією електричної системи повітряного судна є. Генерувати, регулювати і розподіляти електроенергію. По всьому літаку. Система електропостачання повітряних суден використовується для управління літальними апаратами літальних апаратів, такими основними системами, як захист від обмерзання і т. Д. І пасажирські перевезення.

Сухоруков сергій

20.04.2011, 18:47

У деяких мережевих трансформаторах передбачено перемикання 127 в — 220 в. Де використовується або використовувалася напруга 127 вольт (50 гц)?
Друге питання: де використовують частоту мережі живлення і відповідні трансформатори 400 гц?

За радянських часів в різних регіонах неосяжного союзу напруга в побутовій мережі могло бути і 110 в, і 127 в, і 220 в.відповідно побутова техніка тих років мала, як правило, на силових трансформаторах перемикачі на три положення, три напруги мережі. Чому такі значення? причини різні. Наприклад, 110/120 в прийнято в ряді європейських країн. Багато обладнання, в тому числі генераторів, верстатів, побутової техніки привезли з німеччини після війни, а вони були розраховані на низьку напругу. Напевно, тому в ряді місць тимчасово прижилися 110/127 ст.

Істотна потужність-це сила, яку літак повинен мати можливість продовжувати безпечну роботу. Потужність пасажирських послуг-це потужність, яка використовується для кабіни. Освітлення, експлуатації розважальних систем і підготовки. Їжа. Більш високі частоти, наприклад, 400 гц, мають кілька переваг більше 60 гц-особливо в тому, що дозволяє використовувати менші, більш легкі джерела живлення для військової техніки, комерційні. Повітряних суден і комп’ютерних додатків. Оскільки літаки займають особливе місце, і вага має вирішальне значення для літаків. Тяги двигуна і горіння палива, 115 вольт при 400 гц дає чітку перевагу і набагато краще, ніж звичайні 60 гц. Використовуються у виробництві електроенергії.

Напруга з частотою 400 гц — звичайна практика для пристроїв, що працюють від бортової мережі, як вже вказувалося іншими учасниками форуму. Не тільки пристроїв військового призначення, але і будь-яких пристроїв з мережевим живленням, де важливі вагові характеристики. Вага обладнання знижується відчутно. До того ж з фоном 400/800 гц боротися набагато простіше, ніж з фоном 50/100 гц.

Для чого нам додаткові гц?

Однак більш високі частоти також більш чутливі. Проблеми з падінням напруги. Існує два типи крапель: резистивний і реактивний. Резистивні втрати є функцією струму, що протікає через провідник відносно. Довжини і розміру провідника. Це найважливіший фактор в управлінні опором втрати потужності і. Застосовується незалежно від частоти. Коротка область передачі більш високих частот не є фактором у більшості бортових. Докладання.

Аеродромний частотник апч-ттп

Реактивні падіння, з іншого боку, викликані. Індуктивні властивості провідника. При високих частотах, таких як 400 гц, реактивні краплі до семи разів більше при 60 гц. Це викликає цікаве питання: чи можете ви запустити 400 гц. Пристрій при 60 гц. Якщо ви спробуєте це, напевно вийдуть дим і вогонь. Низька індуктивність обмотки сильно малює. Більш високий струм при заданій напрузі, насичує залізо, і.спалює. Однак є простий спосіб обходу рішення. Фундаментальні принципи щільності потоку.

Dmitri shapkarin

20.04.2011, 20:38

400 гц — в бпсн вагонів метрополітену (блок живлення власних потреб)

Юрій база

21.04.2011, 00:21

400гц 115в використовується в танках харківського виробництва.

21.04.2011, 10:09

Здається там 200 гц.

21.04.2011, 17:58

Може авіатори скажуть, застосовується чи ні в цивільних літаках
Напруга 115 вольт частотою 400гц — стандарт мережі живлення повітряних суден цивільної авіації як нашого так і зарубіжного виробництва (боїнг, аірбас).за нові військові літаки не скажу, а міг21 або су 25 які навчав років 25 тому теж мали таку мережу.
Крім цього на борту є 28вольт постійки,але ця напруга зазвичай використовують для управління контакторами і реле.
Схоже, така частота обрана з метою поліпшення ваго — габарито — потужнісних характеристик,оскільки на борту дуже багато обладнання з трансформаторними блоками живлення і двигунів.
Подальше підвищення частоти імхо призведе до втрат на живлять шинах (деякі по кілька десятків метрів завдовжки) і зростання перешкод від наведень.
Наприклад при існуючій частоті 400гц провід під навантаженням наводить на неекранований провід прокладений поруч відчутну ерс-потрапляв під роздачу:(
Ну і вереск баластів і трансформаторів на частоті скажімо 1000гц теж дратує сильніше (у всякому разі мене). 400гц теж не цукор звичайно…

Статичні частотні перетворювачі

Той же струм буде виробляти один і той же магнітний потік, і пристрій буде працювати щасливо. Походження 400 гц у літаку чи є якась особлива причина, чому стандартний джерело живлення літака становить 400 гц? оскільки літальні апарати літають вище, швидше і ростуть, послуги, які енергопостачання має задовольняти, також ускладнюються. У цивільних літаках це означає більшу потужність для камбузних блоків, систем контролю навколишнього середовища та розваг для пасажирів, а також підвищені вимоги доІдеально підходить для літаків. Чому частота джерел живлення в країнах європи та азії становить 50 гц, в той час як в американських країнах використовуються джерела живлення 60 гц?

Що є основним стандартом? які переваги та недоліки джерела живлення 50 гц та 60 гц? крім того, чому аеропорт і літак використовують частоту 400 гц? фактично, тільки швидкість генератора має невелику різницю. Виберіть 50 гц або 60 гц, це майже завжди одне і те ж в країні, крім японії.

застосування напруги 127 вольт і частоти струму 400 герц

У радянський період часу в різних районах радянського союзу в мережі напруга була трьох видів: 110, 127 і 220 вольт. Техніка та обладнання в побуті виготовлялася з перемикачами теж на три положення, відповідні трьом значенням напруги. Для чого це було потрібно? з різних причин.

Ми повинні знати, чому для використання частоти 50 гц або 60 гц, а не більш низької або більш високої частоти. В електричній системі частота є дуже важливим основним елементом, а не довільно визначеним. Це виглядає просто, але насправді це складна проблема, пов’язана з багатьма аспектами.

З тих пір було виявлено і підсумовано теорема про те, що циклічні зміни в напрямку струму називаються змінним струмом, час струму в одному циклічному зміні, званому циклом, час циклу струму змінюється за одну секунду, зване частота, одиниця виміру. Частота змінного струму становить 50 гц, напрямок струму змінюється на 50 тактів, 100 разів на секунду.

110 і 127 вольт застосовується в деяких європейських державах. Після війни з європи привезли дуже багато обладнання, верстатів, генераторів, які були розраховані на таку напругу. З тих пір це і залишилося.

Мережева напруга частотою 400 герц використовується в пристроях, що функціонують від бортової мережі різних пристроїв, як військового напрямку, так і інших пристроїв, для яких важлива мала вага. Також боротьба з фоном на 400 герц виявляється набагато простіше, ніж з фоном від харчування на 50 герц.