Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

146

19.03.2018

Чи потрібні мебельникам

Потрібні. Сподіваюся, у вас не виникає сумнівів, що меблевим компаніям потрібен сайт? соцмережі-це, як мінімум, один із способів збільшити його відвідуваність. А ще-це дієвий інструмент отримання заявок, спілкування з аудиторією та підвищення лояльності до вашого бренду. Меблевики, які хочуть дійсно отримувати прибуток, повинні враховувати всі способи просування, але основні вибирати в залежності від власних цілей і ресурсів.

Нижче докладна інструкція, яка дозволить вам не злити бюджет на порожню імітацію діяльності, а отримати реальний прибуток від соціальних мереж.

Яку соцмережу вибрати: «instagram» і всі інші

В ході нашого дослідження про те, в яких соцмережах потрібно просувати меблевий бізнес , ми зробили деякі висновки.

«instagram» – найперспективніша соціальна мережа для меблевиків. Там максимальне залучення. Один і той же контент в » інстаграме» та інших соцмережах при рівній кількості передплатників отримує в десятки разів більше відгуків. Причому це не тільки лайки, але і реальні заявки. При просуванні максимальну увагу потрібно приділити саме «інстаграму». Всі інші соцмережі розвиваються, скоріше, на додаток до нього. Наші висновки ідентичні дослідженню компанії insense .

«вконтакте» – найбільша соціальна мережа в росії, і це потрібно враховувати. У «вконтакте «є люди, яких немає в» інстаграме», тому вкладення сюди можуть окупитися. Офіційні дані про соцмережі .

«фейсбук» потрібно мати хоча б тому, що саме з нього управляється профіль в «інстаграме». Російськомовна аудиторія в «фейсбуці «набагато менше, ніж у»вконтакте». За даними «академії лідогенерації» на червень 2017 року її кількість становить 23 мільйони. Але це дуже якісна аудиторія: тут багато дорослих, освічених і забезпечених людей, це потрібно враховувати, якщо ви продаєте дорогі меблі. Але чекати великого відгуку від «фейсбуку» не варто. Ця соцмережа успішно чинить опір комерційній діяльності. Вона штучно занижує рейтинг показів контенту зі сторінок брендів. Детальніше про цей алгоритм можна прочитати в даній статті .

«твіттер» і «однокласники». «твіттер» в росії так і не прижився, та й популярність мережі падає зовсім.

Аудиторія twitter перестала зростати. Місячна кількість активних користувачів сервісу мікроблогів за підсумками другого кварталу поточного року склала близько 328 млн.такий же показник був відзначений в першій чверті 2017-го. Втім, якщо порівнювати з другим кварталом 2016 року, то приріст виявився на рівні 5 % (за даними 3d news).

«однокласники», навпаки, друга за розміром соціальна мережа в росії. Але в ній не високий рівень залучення виходячи з нашого дослідження просування меблевого бізнесу в соцмережах. Якщо все ж вирішили потестить і цю соцмережу, «повне керівництво по «однокласникам» можете прочитати в блозі «текстерри».

Youtube – перспективний канал, але просування там ускладнюється високою вартістю виробництва відео-контенту. Одна справа-зняти на смартфон короткий ролик для» інстаграма», знаючи, що користувачі будуть дивитися його тільки з маленьких екранів мобільних телефонів.

Ще один канал – месенджери. Невідомо, популярна там меблева тематика чи ні, як будуть реагувати користувачі, чи окупляться вкладення на просування. Якщо хочете спробувати, розкажіть потім про результати.

Поки що месенджери використовуються продавцями для комунікації з клієнтами, уточнення їх запитів, висилки їм фотографій з добіркою товарів. Цьому теж треба вчити. Недостатньо відправити фото і запитати: «як вам?». Важливо дати правильні пояснення, використовуючи прийоми» родзинка товару«,» 5 кроків завдання цінового діапазону«,» переповоз » і ряд інших. Цим тонкощам ми навчаємо продавців на спеціальному дистанційному курсі.

У даній статті описана тільки робота в «інстаграме», «вконтакте» і «фейсбуці».

Особливості меблевої тематики

У випадку з клієнтом, який вибирає меблі, необхідно встигнути «захопити» його в потрібний момент. Це все ускладнює. Людина купила житло, потім вибирає матеріали для ремонту, тільки потім переходить до меблів. Також буває, що все основне зроблено, але на щось не вистачило. Ми повинні враховувати цю особливість при створенні контенту для соцмереж. Наприклад, публікувати поради по ремонту, виборі бригад і багато іншого.

Інша особливість в тому, що меблі не купують спонтанно – це дорога і важлива покупка. А ось недорогі аксесуари, предмети для прикраси інтер’єру та інше можуть і купити. Про це теж потрібно пам’ятати при створенні контенту.

«інстаграм»

В першу чергу зареєструйте бізнес-аккаунт в «instagram». Тепер користувачі зможуть зв’язатися з вами, а ви побачите розширену статистику і отримаєте доступ до рекламного кабінету «фейсбуку».

Тепер ви побачите розширену статистику для кожної публікації: охоплення, залученість, кількість переглядів.

На останньому етапі створення бізнес-аккаунта вам запропонують вказати контактні дані.

Оформлення: аватар, назва та опис

Дуже важливо правильно оформити обкладинку. По-перше, це єдине місце в «інстаграме», де можна вказати активне посилання на свій сайт. По-друге, за аватаром і назвою користувачі будуть відрізняти вас від інших магазинів. По-третє, в описі можна вказати своє утп і розповісти про акції.

Щоб аватар добре виглядав, вибирайте фотографію зі своїм логотипом строго розміром 110 х 110 пікселів. Інакше він розпливеться і буде виглядати негарно. Врахуйте, що аватар круглий, і кути обріжуться.

Коли будете придумувати опис, розкажіть про свої переваги, акції, знижки і про все, що відрізняє вас від конкурентів. Опис можна змінювати до кожної акції або значущої події в магазині. Максимальна довжина — 150 символів.

Контент

Немає нічого гіршого, ніж заповнити свій профіль нескінченними повідомленнями про акції та знижки. Меблі — не той товар, який купують спонтанно. Ми вже наводили подібні приклади в нашій попередній статті . Знижки спрацюють, коли користувач вже вирішив купити собі меблі, але якщо він сумнівається, то акції його не переконають.

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

У маленьких магазинів зазвичай немає грошей на повноцінний і якісний контент, професійних фотографів і копірайтерів. Красиві фотографії можна зробити самостійно.

Щоб непрофесійні фотографії виглядали добре, їх потрібно обробити. Можна самостійно зробити це в програмах literoom і photoshop. На офіційному сайті photoshop є .

Можна найняти дизайнера, який буде обробляти фотографії. Якщо довірити це фрілансеру, то вийде не дуже дорого.

Тексти нехай пише копірайтер. Щоб він знав, про що писати, дайте йому документацію по своїх меблів. Тексти типу» чудовий меблевий гарнітур, білого кольору, що навіває думки про весну і романтику » працюють погано. Тут не міститься ніякої корисної інформації, крім того, що читач і так бачить на фото.

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

Знайти копірайтера і фотографа можна на біржах фрілансерів на кшталт fl.ru, https://work-zilla.com/, https://freelance.ru /

Якщо фінанси дозволяють, найміть фотографа, а він вже подбає про обладнання майданчика і професійному освітленні.

Ще варіанти для контенту-короткі відео (не довше 1,5 хвилин – обмеження «інстаграма»). Покажіть, як збирається ваша меблі. Протестуйте її, покажіть, як вона розкладається і складається, які в ній є ящики і відділення. Просто фотографій в інтер’єрі зазвичай буває достатньо.

Спілкування з аудиторією

Спілкуватися з клієнтами в соціальних мережах повинен не найманий smm-менеджер, а ваш співробітник, що володіє скриптами продажів, що володіє відомостями про товар і вміє працювати з сумнівами і запереченнями. Це в ідеалі. У ммкц вам можуть допомогти скласти скрипти і навчити ваших співробітників користуватися ними, щоб правильно реагувати на заперечення. Наприклад, на цьому курсі.

Якщо користувач зацікавився товаром, не упускайте його, поки він теплий. Напишіть йому в» директ «(сервіс особистих повідомлень в» інстаграме«), переведіть на телефон або сайт, у» вконтакте», коротше, куди-небудь, звідки він може зробити цільове дію.

Весь негатив повинен відпрацьовуватися миттєво, щоб не псувати вам репутацію. Не давайте користувачам занадто багато скаржитися публічно. Намагайтеся переманити їх зі сторінки в особисті повідомлення, щоб дозволити їм бушувати там. Публічні скандали здорово псують ставлення клієнтів до вас, тому їх потрібно припиняти на корені. Ідеальний скрипт: клієнт скаржиться, ви пишете йому в»директ» і розпитуєте про проблему, на самій сторінці повідомляєте, що написали обуреному користувачеві в особисті повідомлення. Коли проблема вирішена, публічно відзвітуйте, що питання успішно вирішене.

Просування

В «інстаграме» є чотири способи просування: хештеги, таргетована реклама, реклама у блогерів і массфолловінг.

Масфолловінг-це автоматичне просування. Спеціальні сервіси автоматично додають в друзі всіх, кого ви вкажете, в надії, що вони додадуть вас у відповідь. Це поганий метод, не варто витрачати на нього час.

По-перше, сама соцмережа активно бореться з такими методами (ну звичайно, ви ж відбираєте у неї рекламний хліб) і вас можуть забанити. По-друге, це жахливо дратує користувачів. На одного середньостатистичного користувача щодня підписуються по два магазини. Займатися такими речами-надійний спосіб зіпсувати собі репутацію.

Реклама у блогерів . Знайти дійсно популярного регіонального блогера-непросте заняття. До того ж, з ними нелегко домовлятися, неможливо перевірити, чи справжня у них аудиторія або одні боти, не можна передбачити ефективність реклами. Є добре розкручені фахівці, у яких є відповідна цільова аудиторія для продажу, наприклад, дитячих меблів. Наприклад, популярний доктор комаровський (веде передачі на телебаченні) або психолог лариса суркова (пише книги з виховання дітей). Кількість їх передплатників таке, що легко перекриє потік покупців на вашу точку в мц.

Хештеги-це рубрики в «інстаграме». Вони бувають двох типів: особисті та публічні. Особисті хештеги потрібні для того, щоб структурувати інформацію у вашому блозі. Наприклад, ви викладаєте фото диванів, кухонь і прихожих, постів накопичилося вже кілька сотень. Щоб користувач міг легко подивитися тільки дивани з вашого магазину, позначайте пости хештегами типу #дивани_название_вашего_магазина. Немає необхідності придумувати величезну кількість особистих хештегів. Досить одного-двох до кожного посту.

Публічні хештеги-це ті, за якими користувачі шукають інформацію в «інстаграме».

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

Просуватися по найпопулярнішим хештегам #меблі і #мебельназаказ досить безглуздо. Там так багато постів, що ви не витримаєте конкуренції.

Найкращі хештеги для просування-регіональні: # мебельназаказіркутськ, #дизайнінтер’єракраснодар, #хайтексамара і т.д. Перш ніж використовувати хештег, подивіться, наскільки він популярний. Якщо ніхто його не використовує, крім вас, то просуватися по ньому немає сенсу.

«instagram» дозволяє додавати в пост до 30 хештегів. Чим їх більше, тим більше охоплення, але і тим гірше виглядає ваша публікація. Цілий абзац хештегів заважає нормальному сприйняттю тексту. Залиште 10-15, це оптимальна кількість.

Поділ або, як його називають, сегментування цільової аудиторії в «інстаграме» проходить за такими ознаками:

  • вік;
  • країна, регіон, місто;
  • інтереси;
  • операційна система;
  • частота подорожей;
  • сімейний стан;
  • переваги та ін.

Можна налаштувати місце, де користувачі побачать вашу рекламу: в стрічці, як звичайний пост, у відео, в новому форматі stories (фото або короткі відео, які показуються на сторінці протягом доби, а потім зникають). Ви можете безпосередньо рекламувати свій товар і запрошувати користувачів на свій сайт або закликати їх підписуватися на вас в соцмережі.

Успішне оголошення складається з трьох частин: красива картинка або відео, цікавий текст і, головне, заклик до цільового дії.

Докладний огляд всіх можливостей таргетованої реклами в «інстаграме «займе занадто багато місця в цій статті, тому рекомендую вам почитати керівництво по запуску реклами в» інстаграме».

Лайфхак

Instagram хороший всім, крім того, що це мобільний додаток. Зазвичай менеджерам незручно буває працювати зі смартфона. Щоб полегшити їм життя, для windows 10 скачайте додаток з магазину windows, воно безкоштовне. Зможете працювати з коментарями, особистими повідомленнями і статистикою. Але завантажувати фотографії прямо з комп’ютера воно не дає, тому скачайте додатково ще безкоштовний додаток gramb , призначене якраз для цієї мети.

«вконтакте» і «фейсбук»

Ці соціальні мережі дають приблизно однакові можливості для створення контенту. У них є серйозні відмінності від»інстаграма». По-перше, вони більше орієнтуються на текст, а не на картинки. По-друге, тут є можливість завантажувати довге відео. По-третє, ці соцмережі дають можливість ставити активні посилання на сторонні сайти.

Як оформити сторінку

У «вконтакте» і «фейсбуку», на відміну від «інстаграма», величезна кількість налаштувань оформлення групи.

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

Я не буду перераховувати всі можливості оформлення групи «вконтакте» — вони дійсно дуже широкі. Розповім тільки, що потрібно обов’язково використовувати. По-перше, це обкладинка. На ній повинен бути ваш логотип і якась картинка, що характеризує вашу діяльність. Якщо у вас тільки один магазин, а не мережа, то вкажіть свою адресу і телефон.

Вікі-меню – це такий аналог сторінки сайту. Його можна красиво оформити і перетворити написи в посилання, що ведуть на ваш сайт, але тут доведеться вибрати: або користувач при вході на сторінку побачить текстовий опис вашої компанії, або меню. На мій погляд, меню краще. Найважливішу інформацію можна лаконічно вказати в підзаголовку, контакти-на картинці. А ось з меню ніщо не зрівняється за ступенем залучення уваги.

Нижче розміщуються альбоми з фотографіями. «вконтакте» дозволяє перетворювати їх відразу ж в товари з ціною і можливістю залишити свої контакти для зв’язку з менеджером.

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

Упускати всі ці можливості-значить втрачати покупців.

Для «вконтакте» існує величезна кількість додатків, що розширюють можливості соціальної мережі. Наприклад, додаток »

Необхідно написати текст для головної сторінки. Сайт присвячений-виготовленню меблів.
Головне ключове слово тексту » меблі на замовлення»
Позиціонування самої компанії-виробництво і продаж будь-якої сучасної «меблів на замовлення» в києві (україна): шафи-купе, кухні, вітальні, гардеробні, міжкімнатні перегородки — це основні напрямки. Що потрібно включити в текст додатково, слова і словосполучення:
1) італійські меблі (тобто можна взяти будь-який каталог італійських меблів і зробити ці меблі, можна включити також «німецька меблі «»іспанська», «англійська» тобто найгучніші країни виробники меблів;
2) елітні меблі (ексклюзивні) — тобто компанія позиціонує себе вище середнього рівня і і готова братися за виконанням екслкюзівной меблів, але виконує впринципі будь-які замовлення, в тому числі і виробництво не дорогих меблів.

Далі потрібно розповісти не багато!!! про технічну сторону, тобто з чого робиться і які марки використовує:
Ось список:
1) розсувні системи фірм: braun, raumplus, komandor, hettich.
2) фасади: мдф (фарбований, шпонований з покриттям пвх плівка), дсп (шпоноване, ламіноване), з масиву дерева (черешня, дуб, ясен, вільха), дзеркала, ротанг, скло фарбоване;
3) фурнітура і кріплення: hettich, blum, hafele, braun
4) корпуси: дсп ламіновані (дсп «egger», kronospan, дсп шпоновані, мдф фарбований
5) стільниці: дсп ламіновані (дсп «egger»), иссуственный камінь, граніт, мармур

Канечно написання тексту з використанням такі психологічних елементів як «позитивине образи» «картинки» при покупці меблів. Як приклад, що я маю на увазі (здрано зі схожого сайту):

««ми запрошуємо вас в дивовижний світ меблів і його країни відкриють для вас свої кордони.
Гаряча іспанія, де ідеї дизайнерів гострі, як шпаги тореадорів і мови сеньйорит. Непередбачувана італія, що народжує форми химерні, як вигини хвиль і завитки морських раковин. Стара добра англія, чиї меблі настільки ж грунтовна і респектабельна, як її традиції. Практична і пунктуальна німеччина, де меблеві фабрики зберігають свої двохсотлітні традиції.
Подорожуючи по залах наших салонів, ви неодмінно зустрінетеся зі своїми мріями і фантазіями.»…..
Це просто приклад таких елементів!і ми не меблевий салон!

Вимога до написання тексту одне: «для тих хто зрозумів взагалі, що я тут написав».тих хто без досвіду написання схожих текстів буде відразу видно.
Кількість знаків необмежена (як для головної сторінки, щоб все це вмістити, не менше (або від) 2500 знкаов, без зайвої води (тільки зовсім небагато коли мова йде про образи і як будуть щасливі клієнти замовивши меблі у нас:)
Своє портфоліо.
Бюджет-8 wmz

Завдання

До мене звернувся власник виробництва корпусних меблів на замовлення в місті магнітогорськ. Основні напрямки: кухні та шафи купе. Він хотів вивести свій бізнес вІнтернет і почати отримувати клієнтів з інтернету, йому потрібно було протестувати попит і зрозуміти чи варто розвивати свою присутність в інтернеті.

Я запропонував почати з напрямку «кухні на замовлення». Розробити сайт і запустити рекламу в яндекс директі. Він погодився.

Збір інформації та аналіз ца

Перед початком роботи, я провів брифінг з клієнтом, з’ясував інформацію про його бізнес. Нижче невелика частина заповненого брифа. Під кожного клієнта я розробляю індивідуальний список питань, щоб створити максимально ефективну стратегію просування.

Частина заповненого брифа

Крім інформації від клієнта я вивчив, що пишуть люди які купили або збираються замовити кухню, щоб зрозуміти що для них важливо при виборі кухні.

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

Відгуки та питання з сайтів відгуків і з соц.мереж

Після спілкування з замовником і вивчення ца стало зрозуміло що більшість замовників-жінки, але при цьому вони узгодять рішення про покупку з чоловіками.

Для них важливо:

  1. дизайн майбутньої кухні, колір і матеріал з якого буде виготовлена кухня
  2. вони хочуть щоб їм допомогли правильно спланувати кухню, підказали як краще розташувати меблі, як заховати труби і де краще вивести розетки
  3. гарантія на кухню
  4. щоб монтаж кухні провели акуратно, не зіпсували стіни, лінолеум, паркет
  5. перед замовленням кухні вони хочуть подивитися зразки виготовлених кухонь

Крім цього було ще близько 10 параметрів за якими люди вибирають собі кухню. Щоб глибше зрозуміти потреби клієнтів, був проведений аналіз запитів у вордстаті.

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

Запити в wordstat.yandex.ru за запитом «кухня»

Аналізуючи вордстат, ми можемо зрозуміти, що у людей є проблема нестачі місця, про це говорить запит «маленькі кухні фото» люди шукають варіанти як вмістити всі меблі і посуд на маленькій площі. Частина людей шукає кутові кухні, для них можна зробити окрему сторінку з кутовими кухнями, так ми більш точно буде відповідати їх потребам.

Аналіз конкурентів

У більшості конкурентів, в рекламних оголошеннях і на сайтах була відсутня чітка пропозиція, прочитавши, яке клієнт би захотів звернутися. Деякі сайти належали челябінським компаніям і рекламувалися по магнітогорську. У більшості не було якісних фото виконаних робіт, багато замість фото використовували, картинки-дизайни, такі картинки не викликають довіру.
Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

Оголошення і сайти конкурентів в яндекс директі

Розробка сайту

При розробці сайту основний упор робився, на чітку вигідну пропозицію.

Наш оффер: шикарні кухні від 37 т.р. 3d проект кухні безкоштовно за 1 день. Крім цього в першому екрані були показані вигоди.

375 кольорів — щоб люди розуміли, що ми можемо запропонувати широкий вибір кольорів і матеріалів.

Гарантія 12 місяців-гарантія створює у людей почуття безпеки, вони знають що в разі появи дефектів їх безкоштовно усунуть.

Розстрочка платежу 0 % — багато людей не можуть оплатити відразу всю суму, для них зручна оплата частинами.

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

Перший екран сайту

Ще одним важливим елементом був каталог, в ньому на відміну від конкурентів ми розмістили фотографії справжніх кухонь, а не дизайн-картинки.

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

Каталог робіт на сайті

Реклама

При дослідженні ца я зрозумів, що рішення про замовлення кухні приймається довго, в середньому від 2 тижнів до 6 місяців. При цьому люди дивляться фотки кухонь, планують розташування меблів, вибирають матеріали, вивчають відгуки, а це значить що ми можемо знайти таких людей за допомогою рекламної мережі яндекса — рся. Заявки з рся швидше за все будуть коштувати дешевше, ніж на пошуку. Тому першим ділом я запустив рекламу в рся.

В якості ключових слів для рся використовував як цільові ключі «кухні на замовлення» «дизайн кухні», так і більш загальні «меблі» «ремонт квартири» «дизайн інтер’єру». В оголошеннях я намагався тиснути на широкий вибір і безкоштовний дизайн проект.

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовківприклади оголошень рся

Т.к. Люди довго вибирають де замовити кухню, то потрібно постійно нагадувати про себе, для цього я налаштував ретаргетинг, на тих хто був на сайті, але не залишив заявки.

Оголошення ретаргетингу

З цієї статті ви дізнаєтеся:

    Якими перевагами і недоліками володіє процес виготовлення меблів на замовлення

    На які етапи ділиться процес виготовлення меблів на замовлення

    Як виготовляється корпусні меблі на замовлення

Такий напрямок, як виготовлення меблів на замовлення, з кожним роком стає все популярнішим. Оголошення про створення меблів за індивідуальними замовленнями сьогодні можна зустріти практично скрізь: в друкованих та електронних змі, по радіо і на тб, на банерах і плакатах. Можливостей для замовлення меблів своєї мрії в даний момент дійсно багато.

У цій статті ми поговоримо про те, що являє собою виготовлення меблів під замовлення, з яких етапів воно складається, хто відповідає за створення таких виробів і скільки часу займає виробництво. Також ми розкриємо основні переваги і недоліки меблів, виконаної за індивідуальним замовленням.

Які переваги та недоліки виготовлення меблів на замовлення за індивідуальними розмірами

Переваги виготовлення меблів на замовлення

  1. індивідуальні виміри і габарити меблів.

Виготовлення меблів на замовлення – ідеальне рішення для квартир або будинків з нестандартним плануванням і специфічними особливостями приміщень. Наприклад, в одній з ваших кімнат є нестандартний кут, і ви хочете поставити там шафу. Купити меблі необхідної форми в магазині майже нереально. Кращий вихід в подібній ситуації-виготовлення шафи під замовлення.

Майстри виконають виміри і створять шафу, яка ідеально впишеться у відведене для нього місце, без щілин і просвітів. У вас є можливість замовити виготовлення абсолютно будь-якого предмета меблів з урахуванням ваших побажань. В результаті ви отримаєте диван або, наприклад, комод, в повній мірі відповідає заявленим вимогам.

  1. оригінальний дизайн.

На перший погляд, в меблевих магазинах сьогодні можна знайти вироби на будь-який смак. І правда, асортимент дуже широкий: меблі представлені в різних стилях і дизайнерських рішеннях. Але найчастіше у людей при пошуку меблів виникають певні складнощі. Звичайно, хочеться, щоб все було ідеальним: і якість, і ціна, і дизайн. Але не завжди очікування збігаються з реальністю. Слід зазначити, що найчастіше покупців не влаштовує саме дизайн готових виробів.

І в цьому випадку найоптимальніше рішення – виготовлення меблів на замовлення. По суті, саме ви створюєте її, в повній відповідності зі своїми уподобаннями. Вам потрібно просто вибрати приклад вподобаного ескізу і обговорити з майстром особливості майбутнього виробу. Спеціаліст врахує всі ваші побажання і розробить ескіз, в який ви зможете внести свої корективи. Майстер буде працювати над проектом рівно стільки, скільки буде потрібно, до вашого остаточного затвердження.

Тут слід пам’ятати про те, що виріб буде повною мірою відповідати вашим заявленим вимогам лише в тому випадку, якщо ви проконтролюєте кожен етап його створення. Слідкуйте за всіма етапами виробництва, приділяючи увагу навіть незначним, на перший погляд, деталям.

  1. можливість вибору матеріалів і фурнітури.

Виготовлення меблів на замовлення має незаперечну перевагу, яка полягає в тому, що ви можете самостійно вибрати дизайн, вартість, а також матеріали і фурнітуру майбутнього виробу.

У росії існує думка про те, що меблі зарубіжних виробників більш якісна в порівнянні з вітчизняною. Однак з цим твердженням можна посперечатися. За фактом як імпортні, так і вітчизняні меблі виготовляються з ідентичної основної сировини за єдиними столярними правилами.

Безумовно, в питанні якості меблів важлива кожна складова: матеріал, конструкція, фурнітура, фарби, лаки та інші деталі. Так як виріб на замовлення буде створюватися відповідно до ваших побажань, ви зможете особисто контролювати весь виробничий процес. У вас з’явиться можливість вибрати абсолютно будь-який матеріал, лакофарбові вироби та фурнітуру.

  1. можливість підвищити функціональність меблів.

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

Виготовлення меблів на замовлення дає вам можливість не тільки вибирати дизайн на свій смак, але і визначати, з чого буде складатися ваше виріб. Для виготовлення меблів, яка вважається найбільш функціональною, зазвичай застосовують стандартні шаблони. Однак подобаються вони не всім замовникам.

Виготовлення меблів на замовлення передбачає облік всіх ваших вимог з приводу внутрішніх габаритів виробів. Ви самі визначаєте кількість полиць у вашому комоді або шафі, що, звичайно, дужеЗручно. Меблями, створеної індивідуальним ескізом, ви будете користуватися з великим задоволенням.

  1. сервіс та гарантійне обслуговування.

Багато хто вважає, що виготовлення меблів під замовлення – не завжди виправданий крок, так як невеликі виробництва не забезпечують своїм покупцям високий рівень сервісу. Однак ця думка помилкова, оскільки в кожному випадку все індивідуально. Найчастіше якість сервісу в маленьких майстерень на порядок вище ніж у великих мережах.

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

За клієнтами зазвичай закріплюють менеджера, в будь-який момент відповідає на всі питання. Компанії, які пропонують виготовлення меблів на замовлення і дорожать своєю репутацією, в обов’язковому порядку надають клієнтам гарантійне обслуговування і різного роду бонуси, що підвищують їх лояльність: безкоштовну доставку, знижки та ін.

Недоліки виготовлення меблів на замовлення

По факту у виготовлення меблів на замовлення є тільки два недоліки:

    Висока вартість;

    Досить довгий процес виготовлення.

Розглянемо перший пункт-ціну. Виготовлення м’яких або корпусних меблів за індивідуальними замовленнями завжди дорожче, ніж покупка готових виробів. Причина проста: при роботі тільки з вашим замовленням виробник витрачає більше коштів, ніж при випуску оптової партії. Але при цьому індивідуально виготовлені меблі завжди якісні і мають великий експлуатаційний термін. Відповідно, з урахуванням періоду служби, ціна навряд чи здасться вам завищеною.

Що ж стосується терміну очікування, меблі не завжди створюють довго. Все визначається тим, наскільки виробник завантажений, наскільки складний процес і чи є в наявності необхідна сировина.

Слід зазначити, що виготовлення меблів на замовлення має і ще один мінус. Зазвичай подібні вироби створюють спеціально під певні габарити і параметри. Так що переставити такі меблі досить складно, як і знайти для неї підходяще місце.

З яких етапів складається процес виготовлення меблів за індивідуальним замовленням

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

1 етап-планування

На даному етапі всі заходи, здебільшого, залежать від замовника. Саме він генерує ідеї, ділиться ними з виробником, вносить корективи в ескіз. Але перед безпосередньою розробкою проекту дизайнери завжди виїжджають додому до замовника, оглядають простір, вивчають його особливості і характерні риси. Фахівці розмовляють з клієнтом, детально з’ясовуючи, що він хоче отримати в результаті.

Тільки коли дизайнери остаточно розуміють, чого саме чекає клієнт, приступають до вимірів приміщення. Далі розробляється детальний проект, який згодом затверджується замовником. На основі даного проекту фахівці створюють креслення, які в подальшому робітники використовують для виготовлення меблів.

2 етап-розрахунок виробу

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

Коли розробка меблів добігає кінця, фахівці починають подетально розраховувати виріб.. Це потрібно для того, щоб розписати виріб за складовими і в майбутньому врахувати їх при складанні, а також, щоб скласти карту розкрою для розрахунку витрати матеріалу.

Завдяки даному етапу ви також можете спланувати подальшу взаємодію зі збирачами меблів, оскільки готові деталі будуть розсортовані за габаритами або модулям. Отже, весь виробничий процес прискориться.

3 етап-виробництво і закупівля матеріалів

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

Один з головних етапів-безпосередньо виробництво. Майстри закуповують основну сировину (лдсп або мдф для корпусу меблів), різну фурнітуру (напрямні, петлі, ручки, підйомні механізми, кошики). Далі йде виготовлення фасадів для меблів на замовлення, після чого фахівці приступають до формування деталей на основі розроблених креслень, деталювання і карти розкрою. Виконується розпилювання, кромкування, свердлити отвори і пази.

4 етап – збірка

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

За підготовкою корпусу слід збірка вироби. Тут потрібно відзначити, що етап складання проходить не кожен предмет меблів. Меблі з великими габаритами, наприклад, шафи-купе, шафи-ліжка і певні види гірок збирають на місці. Це пов’язано з тим, що деякі складові вироби монтують в нішу і кріплять до стіни, а тому необхідності в збірці просто немає. Подібну меблі заздалегідь не збирають, оскільки через своїх розмірів вона може не увійти в дверний отвір.

Сьогодні дуже поширене і виготовлення кухонних меблів на замовлення. Іноді частина корпусу кухонних гарнітурів, що включає в себе безліч складових, збирають завчасно. Завдяки цьому час на установку меблів істотно скорочується.

5 етап – установка

Заключний етап викликає позитивні емоції як у клієнта, так і у виробника, оскільки це – результат всіх виконаних робіт. У більшості випадків при установці будь-якого виробу збирають корпус (але не завжди), кріплять фурнітуру, навішують фасади і проводять ще ряд заходів.

Які особливості виготовлення корпусних меблів на замовлення

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

Конкуренція на ринку корпусних меблів досить серйозна, а тому виробники прагнуть всіма силами вгадати бажання клієнта, пропонуючи йому широкий асортимент виробів. Але далеко не завжди вдається знайти і купити те, що дійсно хочеться. В процесі пошуку ви, наприклад, можете зіткнутися з проблемою невідповідності стилю свого приміщення і виробів, представлених в магазинах, а також їх колірної гами або габаритів. У таких ситуаціях якраз і виручає виготовлення меблів на замовлення. Коли ви замовляєте меблі, то обговорюєте з майстром все, аж до найдрібніших деталей. Незважаючи на те, що ціна на виготовлення меблів на замовлення зазвичай вище, ніж у готових виробів, як правило, вона виправдана.

В основу роботи безлічі компаній з виготовлення меблів покладено принцип індивідуального підходу. Меблі, виготовлені на замовлення, має масу переваг: вона дозволяє максимально використовувати простір у вашому будинку і володіє тим функціоналом, який необхідний конкретно вам. Крім того, виготовлення меблів під замовлення володіє і ще одним вагомим достоїнством: ви можете вибрати дизайн, колірну гамму і ту фурнітуру, яка вам подобається.

Давайте розглянемо значення терміна «корпусні меблі». На думку багатьох людей, корпусні меблі-виключно шафи. Але це не так. Корпусних називають меблі, яка складається з декількох частин, що скріплюються між собою за допомогою спеціальних елементів. Тобто, корпусні — це всі меблі, крім м’яких. До даної категорії відносять кухні, передпокої, обідні групи, меблі для спальні, шкільні меблі, тумби, комоди, стелажі, бібліотеки, меблі для вітальні, журнальні столики і шафи всіх видів. Виготовлення офісних меблів на замовлення – теж дуже затребувана послуга. Виробникам ви також можете довірити і виготовлення дитячих меблів на замовлення. Все це-корпусні меблі.

Корпусні меблі, створені за індивідуальними вимірами, так і називають-корпусними меблями під замовлення або нестандартними корпусними меблями.

Давайте розберемося, чому ж ціна меблів на замовлення вище вартості готових виробів, особливо, якщо потрібен «точно такий же шафа, але на 5 см менше і трохи іншого забарвлення».

Сьогодні майже всі меблеві фабрики виготовляють не тільки стандартні вироби, але і приймають індивідуальні замовлення. Найчастіше націнка на несуттєву зміну будь-якої моделі становить більше 50 %, і не тому, що виробник прагне обдурити і нажитися на вас. На таке підвищення вартості виробники йдуть вимушено, через порушення процесу виробництва. На жаль, багато підприємств не готові утримувати окрему бригаду з виконання індивідуальних замовлень. Але при цьому відмовлятися від нестандартних замовлень сенсу для компаній немає, оскільки надходять вони досить часто.

Щоб ви краще розуміли, про що йде мова, наведемо приклад. Кожна фабрика має свою виробничу систему. Припустимо, фабрика випускає одну модель орної шафи з лдсп в двох колірних рішеннях.

У бригаду з виготовлення виробів входить кілька чоловік, і кожен робітник виконує свою окрему функцію. Один розпилює матеріал необхідних габаритів і форми, інший виконує кромку (обробку місця зрізів кромкою), третій робить присадку (технічні отвори для складання меблів за допомогою фурнітури). Кожен верстат налаштований відповідно до виконуваних функцій, під певні габарити і форму деталей. Крім цього, підприємство заздалегідь закуповує листи лдсп в певній кількості, а також кромочний матеріал потрібного забарвлення. На фабриці є свій затверджений норматив з випуску виробів, якого вона повинна строго дотримуватися.

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

Але тут надходить замовлення на виготовлення шафи менших габаритів і в іншій кольоровій гамі. Що трапляється з виробництвом?Конвеєр зупиняється. Робітники переналаштовують верстати, підприємство закуповує матеріал іншого забарвлення, нову фурнітуру і т. Д. Далі фабриці необхідно заплатити людям, переналаштувати верстати, бригаді, яка зробила додаткове замовлення, покрити витрати на придбання матеріалу, залишки якого вже не можна використовувати. З урахуванням всіх цих параметрів можна зробити висновок про приблизний коефіцієнт націнки на меблі.

Для виготовлення корпусних меблів застосовують різні матеріали. Найбільш поширені сьогодні-це лдсп і мдф з пластиковим, емалевим, акриловим покриттям і т. Д. Популярністю користується і виготовлення дерев’яних меблів на замовлення.

Але технології в створенні меблів стрімко розвиваються, а тому сьогодні досить поширені і такі матеріали, як оргскло, алюміній, натуральна шкіра.

Підводячи підсумок, можна сказати, що виготовлення меблів на замовлення – прекрасне рішення для людей, які бажають реалізувати всі свої дизайнерські мрії і раціонально використовувати кожен квадратний метр житлової площі. Але щоб результат вас дійсно влаштував, до вибору фірми-виробника слід поставитися дуже уважно, а вже після затвердження проекту – ретельно контролювати виробничий процес. Виберіть надійного і професійного виробника і довірте виготовлення меблів на замовлення на ваш смак.

Що таке формула меблів? надійність. Якість. Краса. Універсальність. Невисокі ціни. Гарантія. Швидка доставка. Підйом і збірка. Їх сума дорівнює вдалій покупці.

Це формула того, як зробити меблі доступною кожному. З формулою меблів можна обставити квартиру за доступною ціною, але без втрати якості, швидко і з хорошим сервісом.

Написання тексту для головної сторінки (меблі). Виготовлення меблів на замовлення: індивідуальний підхід до облаштування інтерєру про що мовчать копірайтери при написанні інтригуючих заголовків

Наша мета-дати можливість людям купувати хорошу фмебель за мінімальними цінами, щоб в будь-якій ситуації кожен міг дозволити купити собі новий диван, передпокій, кухню і все, що він захоче, все, що потрібно для створення комфорту в його квартирі. Для цього не потрібно спочатку збирати гроші, можна просто купити зараз, а при необхідності оформити розстрочку без переплат. І це у нас виходить.

Ми створили великий, міцний повітряна куля з клаптів щастя наших покупців. На цій кулі ми приносимо таку можливість в нові місця, в нові міста, в нові райони, щоб всі люди змогли скористатися нашою пропозицією.

Зараз є вже 28 салонів в 15 містах пермського краю, і ми будемо відкривати ще, тому що людям подобається наші меблі і те, як ми її продаємо.