Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

5

Всім привіт! сьогодні я хочу представити вашій увазі саморобний двигун, який будь — яку різницю температур перетворює в механічну роботу:

Двигун стірлінга-теплова машина, в якій рідке або газоподібне робоче тіло рухається в замкнутому обсязі, різновид двигуна зовнішнього згоряння. Заснований на періодичному нагріванні і охолодженні робочого тіла з витяганням енергії з виникає при цьому зміни обсягу робочого тіла. Може працювати не тільки від спалювання палива, але і від будь-якого джерела тепла.

Представляю вашій увазі свій двигун, зроблений по картинках з інтернету:

Побачивши це диво, у мене виникло бажання його зробити)) тим більше на просторах інтернету виявилося багато креслень і конструкцій двигуна. Скажу відразу: зробити — не важко, але відрегулювати і домогтися нормальної роботи — трохи проблематично. У мене він нормально заробив тільки з третього разу (сподіваюся ви так мучитися не будете)))).

Принцип роботи двигуна стірлінга:

Все зроблено з матеріалів, доступних кожному мозгочину:

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Ну і як же без розмірів)))

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Каркас двигуна зроблений з дроту від скріпок. Всі нерухомі з’єднання дроту-паяні()

Витискувач — диск який переміщує повітря всередині двигуна) — з креслярського паперу і склеєний суперклеєм (всередині він порожнистий):

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Чим менше зазор між кришками і витискувачем в верхньому і нижньому положенні, тим більше ккд двигуна.

Шток витіснювача-з витяжної заклепки (виготовлення: акуратно витягнути внутрішню частину і якщо треба — зачистити наждачним папером нулевкой; зовнішню частину приклеїти до верхньої «холодної» кришці капелюшком всередину). Але у цього варіанту є недолік-немає повної герметичності і є невелике тертя, хоча крапля моторного масла допоможе від нього позбутися.

Циліндр поршня-горлечко від звичайної пластикової пляшки:

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Кожух поршня зроблений з медичної рукавички і закріплений ниткою, яку після намотування потрібно просочити суперклеєм для надійності. По центру кожуха приклеєний диск з декількох шарів картону, на якому закріплений шатун.

Колінвал — з тих же скріпок, що і весь каркас двигуна. Кут між колінами поршня і витіснювача — 90 градусів. Робочий хід витіснювача-5мм; поршня-8мм.

Маховик-складається з двох cd дисків які приклеєні на картонний циліндр і посаджені на вісь коленвала.

Отже, досить нести всяку маячню представляю вам відео роботи двигуна :

Труднощі, які у мене виникали, в основному були пов’язані з надмірним тертям і відсутністю точних розмірів конструкції. У першому випадку крапля моторного масла і центрування коленвала виправляла ситуацію, то в другому-доводилося покладатися на інтуїцію))) але як бачите все вийшло (правда 3 рази повністю переробляв двигун))))

Якщо у вас виникли питання-пишіть в коментарях, розберемося)))

Дякую за увагу)))

Двигун стірлінга. Майже для будь-якого саморобника ця чудова штука може стати справжнім наркотиком. Досить один раз зробити і побачити його в роботі, як захочеться їх робити знову і знову. Відносна простота цих двигунів дозволяє робити їх буквально зі сміття. Я не буду зупинятися на загальних принципах і пристрої. Про це повно інформації в інтернеті. Наприклад: вікіпедія . Приступимо відразу до будівництва найпростішого низькотемпературного гамма-стірлінга.

Для побудови двигуна своїми руками нам знадобиться дві кришки для скляних банок. Вони будуть виконувати роль холодної і гарячої частини. Від цих кришок ножицями відрізається закраїна
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

В одній кришці по центру робиться отвір. Розмір отвору повинен бути трохи менше діаметра майбутнього циліндра.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Корпус двигуна стірлінга вирізається з пластикової пляшки з під молока. Ці пляшки якраз поділені на колечка. Нам знадобиться одне. Треба зауважити, що у різних сортів молока пляшки можуть трохи відрізнятися.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Корпус приклеюється до кришки пластичним епоксидним складом або герметиком.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

В якості циліндра прекрасно підходить корпус маркера. У цій моделі ковпачок по діаметру менше ніж сам маркер і може стати поршнем.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Від маркера відрізається невелика частина. У ковпачка зрізається частина з верху.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Це витискувач. В процесі роботи двигуна стірлінга він переміщує повітря всередині корпусу від гарячої частини до холодної і назад. Виготовляється з губки для миття посуду. У центрі приклеюється магніт.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Так як верхня кришка виготовлена з жерсті, вона може бути притягнута магнітом. Витискувач може застрягти. Щоб цього не сталося, магніт потрібно додатково зафіксувати картонним гуртком.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Ковпачок заповнюється епоксидним складом. З обох кінців свердлити отвори для кріплення магніту і тримача шатуна. Різьба в отворах нарізається безпосередньо гвинтом. Ці гвинти потрібні для тонкої настройки двигуна. Магніт в поршні приклеюється до гвинта і регулюється таким чином, щоб перебуваючи в нижній частині циліндра він притягував витіснювач. На цей магніт знадобиться ще приклеїти обмежувач з гуми. Підійде відрізок велосипедної камери або ластик. Обмежувач потрібен для того щоб магніти поршня і витискувача не притягувалися занадто сильно. Інакше тиску може не вистачити щоб розірвати магнітний зв’язок.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

На верхню частину поршня наклеюється гумова прокладка. Вона потрібна для герметичності і для захисту кожуха від розриву.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Кожух поршня виготовляється з гумової рукавички. Відрізати потрібно мізинець.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Після того як кожух наклеєний, зверху клеїться ще одна гумова прокладка. Крізь гумові прокладки і кожух шилом протикається отвір. У цей отвір вворачивается тримач шатуна. Цей тримач робиться з гвинта і припаяної шайби.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

В якості тримача коленвала прекрасно підійшла упаковка від епоксидки. Точно таку ж баночку можна взяти з під шипучих вітамінів або аспірину.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

У цій баночки відрізається дно і робляться отвори. У верхній частині — для утримання коленвала. У нижній-для доступу до кріплення шатуна.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Колінвал і шатун виготовляються з дроту. Білі штуки-це обмежувач. Зроблений з трубочки від чупа-чупса. Від цієї трубочки відрізаються маленькі шматочки і отримані деталі розрізаються уздовж. Так їх простіше надіти. Висота коліна визначається половиною відстані, яке повинен пройти циліндр від найнижчої точки до верхньої точки, в якій перестає діяти магнітний зв’язок.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Отже, у нас все готово для перших випробувань. Спершу необхідно перевірити герметичність. Потрібно подути в циліндр. На всі стики можна нанести піну з рідини для миття посуду. Найменший витік повітря і двигун не запрацює. Якщо з герметичністю все в порядку, можна вставити поршень і закріпити кожух канцелярської гумкою.

У нижньому положенні циліндра витискувач повинен притягнутися на верх. Далі вся конструкція ставиться на чашку з гарячою водою. Через деякий час повітря всередині двигуна почне нагріватися і виштовхувати поршень. У певний момент магнітний зв’язок буде розірвана і витіснювач впаде на дно. Таким чином повітря в двигуні перестане контактувати з нагрівається частиною і почне охолоджуватися. Поршень почне втягуватися. В ідеалі поршень повинен почати здійснювати рухи вгору-вниз. Але цього може не статися. Або тиску буде не достатньо для переміщення поршня, або повітря нагріється занадто сильно і поршень не втягнеться до кінця. Відповідно у цього двигуна можуть бути мертві зони. Це не особливо страшно. Головне, щоб мертві зони не були занадто великими. Для компенсації мертвих зон потрібен маховик.

Ще дуже важлива частина цього етапу полягає в тому, що тут можна відчути принцип роботи двигуна стірлінга. Я пам’ятаю свій перший стірлінг який не заробив тільки тому, що ні як не міг врубиться як і за рахунок чого ця штука працює. Тут же, допомагаючи руками поршню ходити вгору-вниз, можна відчути як наростає і спадає тиск.

Цю конструкцію можна трохи вдосконалити, якщо додати до неї шприц на верхню кришку. Цей шприц також необхідно посадити на епоксидку, тримач голки трохи підрізати. Положення поршня в шприці має бути в середньому положенні. Цим шприцом можна регулювати обсяг повітря всередині двигуна. Запуск і регулювання буде набагато простіше.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Отже можна насаджувати тримач коленвала. Висота кріплення шатуна до циліндра регулюється гвинтом.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Маховик робиться з cd диска. Отвір заліплюється пластичною епоксидкою. Потім необхідно просвердлити дірку точно по центру. Знайти центр дужеПросто. Використовуємо властивості прямокутного трикутника вписаного в коло. У нього гіпотенуза проходить через центр. Потрібно докласти аркуш паперу прямим кутом до околиці диска. Орієнтація не важлива. У місцях перетину сторін листа з околицею диска наносимо мітки. Лінія проведена через ці мітки буде проходити через центр. Якщо провести другу лінію в іншому місці, то на перетині ми отримаємо точний центр.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Всі двигун готовий.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Ставимо двигун стірлінга на чашку з окропом. Трохи чекаємо і він повинен сам заробити. Якщо цього не станеться, потрібно злегка допомогти йому рукою.
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Процес виготовлення на відео.

Двигун стірлінга в роботі

Двигун стірлінга-це такий двигун, який може працювати від теплової енергії. При цьому джерело тепла абсолютно не важливий. Головне, щоб існувала різниця температур, в такому випадку цей двигун буде працювати. Автор придумав, як можна зробити модель такого двигуна з банки від «кока-коли».

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

матеріали та інструменти
— один повітряна кулька;
— 3 банки від коли;
— електричні клеми, п’ять штук (на 5а);
— ніпелі для кріплення велосипедних спиць (2 штуки);
— металева вата;
— шматок сталевого дроту довжиною 30 см і перетином 1 мм;
— шматок товстого дроту зі сталі або міді діаметром від 1.6 до 2 мм;
— штир з дерева діаметром 20 мм (довжина 1 см);
— кришка від пляшки (пластикова);
— електропроводка (30 см);
— суперклей;
— вулканізована гума (близько 2 квадратних сантиметрів);
— рибальська волосінь (довжина близько 30 см);
— пару вантажив для балансування (наприклад, нікелеві);
— cd-диски (3 штуки);
— канцелярські кнопки;
— ще одна жерстяна банка для виготовлення топки;
— теплостійкий силікон і консервна банка для створення водяного охолодження.

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Крок перший. Підготовка банок
В першу чергу потрібно взяти дві банки і відрізати у них верхівки. Якщо верхівки будуть вирізатися ножицями, що утворилися щербини потрібно буде сточити за допомогою напилка.
Далі потрібно вирізати дно банки. Це можна робити за допомогою ножа.

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Крок другий. Створення діафрагми
В якості діафрагми автор використовував повітряну кульку, який був посилений вулканізованої гумою. Кулька потрібно розрізати і натягнути на банку, як зазначено на зображенні. Потім на центр діафрагми приклеюється шматок вулканізованої гуми. Після застигання клею по центру діафрагми пробивається отвір для установки дроту. Найпростіше це зробити за допомогою канцелярської кнопки, яку можна залишити в отворі до моменту складання.

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Крок третій. Різання і створення отворів в кришці
У стінках кришки потрібно просвердлити два отвори по 2 мм, вони потрібні для установки поворотної осі важелів. Ще один отвір потрібно просвердлити в денці кришки, через нього буде проходити дріт, яка буде пов’язана з витіснювачем.

На заключному етапі кришку потрібно обрізати так, як зазначено на зображенні. Це робиться для того, щоб дріт витискувача не чіпляла за краї кришки. Для таких робіт підходять господарські ножиці.

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Крок четвертий. Свердлити
У банку потрібно просвердлити два отвори для підшипників. В даному випадку це було зроблено свердлом 3.5 мм.

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Крок п’ятий. Створення оглядового вікна
У корпусі двигуна потрібно вирізати оглядове вікно. Тепер можна буде спостерігати, як функціонують всі вузли пристрою.

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Крок шостий. Доопрацювання клем
Потрібно взяти клеми і видалити з них пластикову ізоляцію. Потім береться дриль, і робляться наскрізні отвори на краях клем. Всього потрібно просвердлити 3 клеми, при цьому дві повинно залишитися не просвердлених.

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Крок сьомий. Створення важелів
Як матеріал для створення важелів використовується мідний дріт, діаметр якої становить 1.88 мм.як саме гнути спиці, показано на картинках. Можна використовувати і сталевий дріт, просто з мідною приємніше працювати.

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Крок восьмий. Створення підшипників
Щоб виготовити підшипники знадобляться два велосипедних ніпеля. Діаметр отворів потрібно перевірити. Автор просвердлив їх наскрізь за допомогою свердла на 2 мм.

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Крок дев’ятий. Установка важелів і підшипників
Важелі можна встановити прямо через оглядове вікно. Один кінець дроту повинен бути довгим, на ньому буде знаходитися махове колесо. Підшипники повинні щільно сісти на свої місця. Якщо буде присутній люфт, їх можна приклеїти.

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Крок десятий. Створюємо витіснювач
Витискувач виготовляється зі сталевої вати ля полірування. Для створення витіснювача береться сталевий дріт, на ній виготовляється гачок, а потім на дріт намотується потрібно кількість вати. Витискувач повинен бути таким за розміром, щоб він вільно переміщався в банку. Загальна висота витіснювача не повинна бути більше 5 см.

В результаті на одній стороні вати потрібно утворити спіраль з дроту, щоб вона не вилізла з вати, а на іншій стороні з дроту робиться петля. Далі до цієї петлі прив’язується волосінь, яка згодом простягається через центр діафрагми. Вулканізована гума повинна знаходитися в середині ємності.

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Крок 11. Створення резервуара під тиском
Потрібно вирізати дно банки таким чином, щоб залишилося приблизно 2.5 см від її заснування. Витіснювач разом з діафрагмою потрібно помістити в резервуар. Після цього весь цей механізм встановлюється в кінець банки. Діафрагму потрібно трохи натягнути, щоб вона не провисала.

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок
Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Потім потрібно взяти клему, яка не була просвердлена і протягнути через неї волосінь. Вузлик потрібно приклеїти так, щоб він не рухався. Дріт потрібно добре змастити маслом і при цьому переконається, що витіснювач без праці тягне за собою волосінь
Крок 12. Створення штовхальних тяг
Штовхальні тяги з’єднують діафрагму і важелі. Це робиться з шматка мідного дроту довжиною 15 см.

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Крок 13. Створення і установка маховика
Для створення маховика використовується 3 старих сд-диска. В якості центральної частини використовується дерев’яний стрижень. Після установки маховика, стрижень колінчастого вала загинається, так маховик вже не спаде.

На заключному етапі весь механізм збирається воєдино.

Сучасне автомобілебудування вийшло на такий рівень розвитку, при якому без фундаментальних наукових досліджень практично неможливо досягти кардинальних поліпшень в конструкції традиційних моторів внутрішнього згоряння. Така ситуація змушує конструкторів звернути увагу на 14 альтернативні проекти силових установок . Одні інженерні центри зосередили свої сили на створенні та адаптації до серійного випуску гібридних і електричних моделей, інші автоконцерни вкладають кошти в розробку двигунів на паливі з відновлюваних джерел (наприклад, біодизель на ріпаковій олії). Існують і інші проекти силових агрегатів, які в перспективі можуть стати новим стандартним рушієм для транспортних засобів.

Серед можливих джерел механічної енергії для автомобілів майбутнього слід назвати двигун зовнішнього згоряння, який був винайдений в середині xix століття шотландцем робертом стірлінгом в якості теплової розширювальної машини.

Схема роботи

Двигун стірлінга перетворює теплову енергію, що підводиться ззовні, в корисну механічну роботу за рахунок зміни температури робочого тіла (газу або рідини), що циркулює в замкнутому обсязі.

У загальному вигляді схема роботи пристрою виглядає наступним чином: в нижній частині двигуна робоча речовина (наприклад, повітря) нагрівається і, збільшуючись в об’ємі, виштовхує поршень вгору. Гаряче повітря проникає у верхню частину мотора, де охолоджується радіатором. Тиск робочого тіла знижується, поршень опускається для наступного циклу. При цьому система герметична і робоча речовина не витрачається, а тільки переміщається всередині циліндра.

Існує кілька варіантів конструкції силових агрегатів, що використовують принцип стірлінга.

Стірлінг модифікації «альфа»

Двигун складається з двох роздільних силових поршнів (гарячого і холодного), кожен з яких знаходиться в своєму циліндрі. До циліндра з гарячим поршнем підводиться тепло, а холодний циліндр розташований в охолоджуючому теплообміннику.

Стірлінг модифікації » бета»

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Циліндр, в якому знаходиться поршень, нагрівається з одного боку і охолоджується з протилежного кінця. У циліндрі рухається силовий поршень і витіснювач, призначений для зміни обсягу робочого газу. Зворотне переміщення остиглого робочої речовини в гарячу порожнину двигуна виконує регенератор.

Стірлінг модифікації » гамма»

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок

Конструкція складається з двох циліндрів. Перший-повністюДля установки дроту. Найлегше це виконати за допомогою спеціальної кнопки, яку можна залишити в дірці до моменту складання.

Етап 3. Розрізання і створення дірок в кришці.

У стінках кришки треба зробити два отвори по два мм, вони необхідні для установки поворотної осі важелів. Ще одну дірочку треба зробити в денці кришки, через нього буде йти дріт, яка буде з’єднана з витіснювачем.

На останньому етапі кришку треба обрізати. Це робиться для того, щоб дріт витискувача не зачепилася за краї кришки. Для таких робіт можна взяти господарські ножиці.

Етап 4. Свердлити.

В баночці треба просвердлити дві дірки для підшипників. У нашому випадку це було виконано свердлом 3.5 мм.

Етап 5. Виготовлення оглядового вікна.

У корпусі двигуна треба вирізати спеціальне вікно. Тепер можна буде поспостерігати, як працюють всі вузли приладу.

Етап 6. Доопрацювання клем .

Необхідні взяти клеми і прибрати з них пластикову ізоляцію. Потім візьмемо дриль, і зробимо наскрізні отвори на краях клем. Всього треба висвердлити три клеми. Залишимо дві клеми, що не просвердленими.

Етап 7. Створення важелів.

В якості матеріалу для виготовлення важелів береться мідний дріт, діаметр якої всього 1.88 мм.як саме підігнути спиці, варто подивитися в інтернеті. Можна взяти і сталевий дріт, просто з мідним дротом, зручніше працювати.

Етап 8. Виготовлення підшипників.

Щоб зробити підшипники потрібно два велосипедних ніпеля. Діаметр дірок треба перевірити. Автор просвердлив їх наскрізь за допомогою свердла на два мм.

Етап 9. Установка важелів і підшипників .

Важелі можна ставити прямо через оглядове віконце. Один кінчик дроту повинен бути довгим, на ньому буде лежати махове колесо. Підшипники повинні міцно сісти на потрібні місця. Якщо буде присутній люфт, їх можна приклеїти.

Етап 10. Робимо витіснювач.

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних баноквитискувач робиться зі сталевої вати ля полірування. Для виготовлення витіснювача береться дріт зі сталі, на ній створюється гачок, а потім на дріт намотується певна кількість вати. Витискувач повинен бути таким же за розмірами, щоб він спокійно переміщався в банку. Вся висота витискувача не повинна бути більше п’яти сантиметрів.

В кінці на одній стороні вати треба зробити спіраль з дроту, щоб вона не виходила з вати, а на другій стороні з дроту робимо петлю. Потім до цієї петлі прив’яжемо волосінь, яка згодом притягнеться через центральну частину діафрагми. Вулканізована гума повинна бути в серединці ємності.

Етап 11. Виготовлення резервуара під тиском

Треба вирізати дно банки певним чином, щоб залишилося десь 2.5 см від її основи. Витіснювач разом з діафрагмою треба перемістити в резервуар. Після цього весь цей механізм переноситься в кінець банки. Діафрагму треба трошки натягнуту, щоб вона не провисла.

Потім необхідно взяти клему, яка не була просвердлена, і провести через неї волосінь. Вузол треба приклеїти так, щоб він не пересувався. Дріт треба якісно змастити маслом і при цьому переконатися, що витіснювач без праці протягне за собою волосінь.

Етап 12. Виготовлення штовхальних тяг.

Ці спеціальні тяги з’єднують діафрагму і важелі. Це робиться з шматка мідного дроту довжиною п’ятнадцять см.

Етап 13. Створення і установка маховика

Для виготовлення маховика беремо три старих сд-диска. В якості центру візьмемо дерев’яний стрижень. Після установки маховика, стрижень колінчастого вала загнемо, так маховик вже не буде спадати.

На останньому етапі весь механізм збирається повністю.

Останній крок, створення топки

Ось ми і дійшли до останнього кроку в створенні двигуна.

Двигун стірлінга своїми руками з консервної банки. Двигун стірлінга з жерстяних банок