Все більше покупців вибирають телевізори і саундбар від philips

14

Наприкінці серпня пройшла онлайн-конференція tp vision live, на якій виступали керівники бренду. Вони розповіли про бізнес-результати останнього часу. Зокрема, в 2021 році на 46% збільшилися продажі телевізійної та аудіопродукції під брендом philips. У oled-телевізорів ще більш вражаюче число — на 72%, у oled+ — на 50%. При цьому телевізори отримали в європі понад 130 нагород, а аудіотехніка philips -41 нагороду тільки за останній рік. Технологія фонового підсвічування ambilight досі залишається ключовою перевагою в порівнянні з конкурентами.

Таким чином, tp vision демонструє стійке зростання в сегментах телевізорів і аудіотехніки в європі, включаючи росію. І восени запланований глобальний запуск декількох лінійок продукції.