Як знайти клієнтів на вікна пвх

7

Після скасування ліцензування будівельної діяльності по установці вікон пвх і обов’язкової сертифікації їх виробництва кількість віконних компаній зростає в геометричній прогресії. Сьогодні цим бізнесом не займається тільки ледачий, адже для його початку крім рулетки і розташовує зовнішності замірника нічого не треба. Зайдіть на будь-який сайт з продажу вікон пвх, і ви відразу отримаєте персональну пропозицію зі знижкою, станете переможцем акції, а вартість ваших вікон, прорахована калькулятором, буде такою прийнятною, що вам ще й доплатити треба. Новачки, не розібравшись в ситуації, копіюють конкурентів, але шлях знижок не такий простий, як здається: щоб витримати конкуренцію, доведеться розоритися на якісні продажники, рекламу, подарунки. Щоб вижити в цьому бізнесі, шукайте свої способи завоювання місця під сонцем, навіть на такому перенасиченому ринку вони є.

Продавати вікна допоможуть акції

Як знайти клієнтів на пластикові вікна, двері, балкони і при цьому не розоритися?

  1. вікна-товар сезонний, взимку їх змінюють не так активно. Якщо продажі впали, і ви хочете їх підвищити і продовжити сезон, визначитеся з термінами і умовами акції.
  2. призначайте знижки на зимовий період. Купівля та монтаж вікон або дверей включає кілька етапів. Грунтуючись на цьому, можна запропонувати клієнту балкон або вікна за один день, москітну сітку в подарунок, десятирічну гарантію на ручку, якісні вікна за ціною виробника.
  3. з приводу подарунків будьте обережні. Якщо при покупці іномарки пропонують в якості презенту бейсболку, це не спрацює, подарунок повинен бути порівнянний за вартістю і якомога ближче по темі і призначенню. Чашка з логотипом навряд чи підвищить продажі, а ось нанесення на скло піскоструминного малюнка або установка захисного замка від дітей реально працює.
  4. раз на місяць можна розігрувати і більш цінні призи. Шанс на удачу для азартної людини не менш важливий, ніж подарунок з гарантією. З тематикою будьте обережні: кондиціонер для розіграшу краще обігрівача, адже з новими вікнами в будинку не повинно бути холодно.
  5. бажано, щоб умовою участі в акції було поширення інформації в соцмережах-додаткова умова підвищує шанси отримати нових клієнтів.

Надрукувати буклет і найняти промоутера сьогодні мало — ніхто ці листівки не читає, традиційні маркетингові ходи витісняє індивідуальний підхід. Телебаченню, радіо, банерам вже не вірять, як знайти клієнтів на вікна пвх в цих умовах? привернути увагу можна тільки персональною пропозицією для тих, хто планує купувати вікна. Для цього треба використовувати можливості інтернету.

Як просувати товар в інтернеті

У пошуковику люди вказують конкретно: «цегляний будинок, трикамерне вікно» і їм пропонують відповідні моделі. Можна збирати статистику, аналізувати, прогнозувати. Для розвитку і пошуку клієнтів використовуйте всі можливості мережі: хтось шукає монтажників вікон в вк, хтось в яндексі, за тематичними порталами і каталогами. Це дає безумовні переваги перед конкурентами, які застрягли в офлайні. Підхід до просування своїх послуг повинен бути комплексним:

  • контекстна реклама;
  • маркетинг в соцмережах (smm);
  • медійна реклама;
  • еmail-маркетинг;
  • квіз-опитування.

Щоб користуватися цими інструментами по максимуму, без сайту компанії не обійтися. Розкажіть про свій персонал, з якими виробниками співпрацюєте, які послуги надаєте, переконайте покупця в необхідності замовити вікно саме у вас. Для цього сторінки ресурсу повинні бути запам’ятовуються, важливо, щоб сайт залишався на першій сторінці яндекса або гугла.

Квіз-додатковий інструмент для отримання лідів з сайту

Нова форма опитування підвищує лояльність аудиторії, допомагає збирати контакти користувачів. Грамотно складені квізи ефективніше звичайного сайту або лендінга, адже вони націлені на контакт вже не з холодною, але ще сумнівається цільовою аудиторією. Користувачеві простіше відповісти на кілька питань і визначитися, які вікна йому підходять, ніж вибирати їх з каталогу, порівнюючи ваші пропозиції з умовами конкурентів. Психологи стверджують: чим більше у людини вибір, тим важче йому прийняти рішення. А квізи допомагають скоротити його до 1-3 варіантів. Як застосовувати методику в бізнесі?

  1. визначтеся з цільовою аудиторією, яку користь вона отримає від квізу. Якщо пропозицій кілька, клієнт зможе вибрати підходящий варіант.
  2. продумайте питання, щоб зацікавити користувача, уникайте незрозумілих формулювань.
  3. ретельно опрацюйте послугу на останньому кроці-причина залишити контакти тут і зараз повинна бути вагомою.

Квізи захоплюють і зміцнюють відносини з фірмою, якщо вони складені грамотно, оформлені ефектно, сторінки завантажуються швидко і без проблем. Для створення квізу рекомендується використовувати шаблони квіз-опитувань для продажу пластикових вікон .

Як знайти замовлення на вікна за допомогою таких опитувальників? клієнту цікаво пройти опитування, щоб отримати персональний результат. Натискаючи кнопку, він потрапляє на квіз, знайомиться з пропозицією, мотивується бонусами, відповідає на питання, залишає контакти. Тестуйте в своїх проектах квіз-маркетинг-це гарантовано знизить вартість заявок.

Генрі форд якось висловив своє ставлення до реклами, заявивши про те, що якщо у нього залишиться 5 доларів, то 3 з них він витратить на рекламу. Щоб клієнти вишикувалися в чергу, обриваючи ваші телефони, треба докласти певних зусиль, що сприяють збільшенню популярності товару. Сучасні маркетингові інструменти допомагають економити і час, і бюджет.