Після скасування ліцензування будівельної діяльності по установці вікон пвх і обов’язкової сертифікації їх виробництва кількість віконних компаній зростає в геометричній прогресії. Сьогодні цим бізнесом не займається тільки ледачий, адже для його початку крім рулетки і розташовує зовнішності замірника нічого не треба. Зайдіть на будь-який сайт з продажу вікон пвх, і ви відразу отримаєте персональну пропозицію зі знижкою, станете переможцем акції, а вартість ваших вікон, прорахована калькулятором, буде такою прийнятною, що вам ще й доплатити треба. Новачки, не розібравшись в ситуації, копіюють конкурентів, але шлях знижок не такий простий, як здається: щоб витримати конкуренцію, доведеться розоритися на якісні продажники, рекламу, подарунки. Щоб вижити в цьому бізнесі, шукайте свої способи завоювання місця під сонцем, навіть на такому перенасиченому ринку вони є.
Продавати вікна допоможуть акції
Як знайти клієнтів на пластикові вікна, двері, балкони і при цьому не розоритися?
- вікна-товар сезонний, взимку їх змінюють не так активно. Якщо продажі впали, і ви хочете їх підвищити і продовжити сезон, визначитеся з термінами і умовами акції.
- призначайте знижки на зимовий період. Купівля та монтаж вікон або дверей включає кілька етапів. Грунтуючись на цьому, можна запропонувати клієнту балкон або вікна за один день, москітну сітку в подарунок, десятирічну гарантію на ручку, якісні вікна за ціною виробника.
- з приводу подарунків будьте обережні. Якщо при покупці іномарки пропонують в якості презенту бейсболку, це не спрацює, подарунок повинен бути порівнянний за вартістю і якомога ближче по темі і призначенню. Чашка з логотипом навряд чи підвищить продажі, а ось нанесення на скло піскоструминного малюнка або установка захисного замка від дітей реально працює.
- раз на місяць можна розігрувати і більш цінні призи. Шанс на удачу для азартної людини не менш важливий, ніж подарунок з гарантією. З тематикою будьте обережні: кондиціонер для розіграшу краще обігрівача, адже з новими вікнами в будинку не повинно бути холодно.
- бажано, щоб умовою участі в акції було поширення інформації в соцмережах-додаткова умова підвищує шанси отримати нових клієнтів.
Надрукувати буклет і найняти промоутера сьогодні мало — ніхто ці листівки не читає, традиційні маркетингові ходи витісняє індивідуальний підхід. Телебаченню, радіо, банерам вже не вірять, як знайти клієнтів на вікна пвх в цих умовах? привернути увагу можна тільки персональною пропозицією для тих, хто планує купувати вікна. Для цього треба використовувати можливості інтернету.
Як просувати товар в інтернеті
У пошуковику люди вказують конкретно: «цегляний будинок, трикамерне вікно» і їм пропонують відповідні моделі. Можна збирати статистику, аналізувати, прогнозувати. Для розвитку і пошуку клієнтів використовуйте всі можливості мережі: хтось шукає монтажників вікон в вк, хтось в яндексі, за тематичними порталами і каталогами. Це дає безумовні переваги перед конкурентами, які застрягли в офлайні. Підхід до просування своїх послуг повинен бути комплексним:
- контекстна реклама;
- маркетинг в соцмережах (smm);
- медійна реклама;
- еmail-маркетинг;
- квіз-опитування.
Щоб користуватися цими інструментами по максимуму, без сайту компанії не обійтися. Розкажіть про свій персонал, з якими виробниками співпрацюєте, які послуги надаєте, переконайте покупця в необхідності замовити вікно саме у вас. Для цього сторінки ресурсу повинні бути запам’ятовуються, важливо, щоб сайт залишався на першій сторінці яндекса або гугла.
Квіз-додатковий інструмент для отримання лідів з сайту
Нова форма опитування підвищує лояльність аудиторії, допомагає збирати контакти користувачів. Грамотно складені квізи ефективніше звичайного сайту або лендінга, адже вони націлені на контакт вже не з холодною, але ще сумнівається цільовою аудиторією. Користувачеві простіше відповісти на кілька питань і визначитися, які вікна йому підходять, ніж вибирати їх з каталогу, порівнюючи ваші пропозиції з умовами конкурентів. Психологи стверджують: чим більше у людини вибір, тим важче йому прийняти рішення. А квізи допомагають скоротити його до 1-3 варіантів. Як застосовувати методику в бізнесі?
- визначтеся з цільовою аудиторією, яку користь вона отримає від квізу. Якщо пропозицій кілька, клієнт зможе вибрати підходящий варіант.
- продумайте питання, щоб зацікавити користувача, уникайте незрозумілих формулювань.
- ретельно опрацюйте послугу на останньому кроці-причина залишити контакти тут і зараз повинна бути вагомою.
Квізи захоплюють і зміцнюють відносини з фірмою, якщо вони складені грамотно, оформлені ефектно, сторінки завантажуються швидко і без проблем. Для створення квізу рекомендується використовувати шаблони квіз-опитувань для продажу пластикових вікон .
Як знайти замовлення на вікна за допомогою таких опитувальників? клієнту цікаво пройти опитування, щоб отримати персональний результат. Натискаючи кнопку, він потрапляє на квіз, знайомиться з пропозицією, мотивується бонусами, відповідає на питання, залишає контакти. Тестуйте в своїх проектах квіз-маркетинг-це гарантовано знизить вартість заявок.
Генрі форд якось висловив своє ставлення до реклами, заявивши про те, що якщо у нього залишиться 5 доларів, то 3 з них він витратить на рекламу. Щоб клієнти вишикувалися в чергу, обриваючи ваші телефони, треба докласти певних зусиль, що сприяють збільшенню популярності товару. Сучасні маркетингові інструменти допомагають економити і час, і бюджет.