Конспекти прогулянок в підготовчій групі дитячого садка. Осінь

22

Конспекти прогулянок в підготовчій групі дитячого садка. Осінь

Прогулянка №1

1.спостереження за сезонними змінами в кінці осені.

Мета: формування поняття про явища природи (іній, заморозки, убування дня, перебування ночі). Закріпити знання про сонце (світить, але не гріє).

Художнє слово:

Не жаркі, не літні,
Встають з-за річки
Осінні, останні,
Теплі деньки.

А.і. Ісаковской

Розповідь:

Пізню осінь називають «золотою». Калюжі затягує перший
Тонкий криголам, летять на мерзлу землю срібні зірочки-
Сніжинки, дзвенять на вітрі зледенілі гілки дерев, срібляться
На сонці опале, вкрите інеєм листя. В кінці осені сонце
Визирає рідко, дні стають похмурими.

Питання:

Яку пору листопада називають предзимьем (»срібною осінню»)?
Чому?

Завдання:

    Відгадати загадку
    І не сніг, і не лід,
    А сріблом дерева прибере?
    (іній)
    2. Придумати загадки про пізньої осені.

2.рухливі ігри:
«ловишка»,«бездомний заєць»

Конспекти прогулянок в підготовчій групі дитячого садка. Осінь

3.трудова діяльність:

Вправа на рівновагу.

Прогулянка №2

1. Спостереження » чому птахи відлітають на південь?»

Мета: знайомство дітей з періодом підготовки птахів до відльоту: звернути увагу на їх неспокійну поведінку. Виховання дбайливого ставлення до птахів

Збагачення словника : перелітні птахи, курличуть, кличуть, вервечкою.

Бесіда: — чим були зайняті птахи навесні? влітку? восени?
зверніть увагу — птахи поводяться неспокійно, вони збираються в зграї, кричать. Птахи вже підросли і зміцніли, вони готові до перельоту, але все ще тримаються ближче до своїх батьків. Птахам належить важкий і небезпечний шлях. Вони вибирають перед польотом ватажка зграї. Зазвичай це буває міцна досвідчена птах .

Куди відлітають птахи? чому?

«журавлі» познанської.

«журавлі летять, курличуть, шлють останнє «прощай…».

За собою літо кличуть, відлітають в теплий край».

«журавлі» познанської.

Якби вам задав питання ваш молодший брат або сестра: «чому птахи відлітають на південь?»- то, як би ви відповіли?

Шарудить вервечкою за сонечком навздогін
Летять над нами птахи в далеку сторону
Летять вони до зимівлі. А у дворі, на холоді,
Прищіпки на мотузці, як ластівки на дроті.

Дидактичні ігри: «вгадай птицю за описом» .

Мета: вчити складати описовий розповідь, розвивати зв’язне мовлення .

«у кого хто»

Мета: вправляти в словотворенні.

«збери камінчики »

Мета: розвиток дрібної моторики рук.

Конспекти прогулянок в підготовчій групі дитячого садка. Осінь

2.рухливі ігри: » переліт птахів» (лазіння) діти стоять врозтіч на одному кінці майданчика. Вони-птахи. На іншому кінці гімнастична стінка з декількома прольотами, піраміда. За сигналом вихователя: «птахи відлітають!» — птахи летять, розправивши крила (діти, піднявши руки в сторони, бігають по всьому майданчику). По сигналу: «буря!» — птахи летять на вишку-ховаються від бурі на деревах. Коли вихователь говорить: «буря припинилася» , — птахи спускаються з вишки і знову летять. Діти можуть влазити на лавки, на дошки, покладені на стільці, або інші прилади для лазіння.

«м’яч ведучому»» на землі проводяться дві лінії на відстані 3 м одна від одної. За одну з ліній, в колону по одному, стають гравці (5-6 чоловік). За іншу лінію, навпроти них, стає ведучий. Він кидає м’яч дитині, що стоїть в колоні першим; той, піймавши м’яч, повертає його ведучому і перебігає в кінець колони. В цей час друга дитина просувається до лінії і повторює ті ж рухи. Якщо дитина, що стоїть в колоні, не зловив м’яч, ведучий кидає йому м’яч ще раз, поки він не зловить його. Коли всі діти кинуть м’яч, вибирається новий ведучий. Гру можна провести з елементом змагання. В цьому випадку зручно граючим стати в дві колони і вибрати двох ведучих. Успіх залежить від уміння дітей кидати і ловити м’яч. Якщо грає упускає м’яч, ведучий кидає його повторно, але через це колона втрачає час і може програти.

3.індивідуальна праця. вправи з елементами гри в баскетбол: передати м’яч двома руками від грудей і зловити його; передати м’яч однією рукою від плеча.

«літачки»: одні діти – » літачки«, а інші — »хмара».

Мета: ухилитися, втекти від « хмари».

4.трудова діяльність:прибирання опалого листя.

Мета: формування вміння доводити розпочату справу до кінця; виховання акуратності і відповідальності.

Конспекти прогулянок в підготовчій групі дитячого садка. Осінь

Прогулянка №3

1.спостереження за першим снігом.

Мета: вчити дітей помічати зміни в природі; вчити бачити прекрасне.
загадка.

З неба зірки падають,
Ляжуть на поля.
Нехай під ними сховається
Чорна земля.
Багато-багато зірочок
Тонких як скло;
Зірочки холодні,
А землі тепло!
(сніжинка)
художнє слово.

Вранці вчора дощ
У скло вікон стукав,
Над землею туман
Хмарами вставав.
Опівдні дощ перестав,
І, що білий пушок,
На осінню грязь
Почав падати сніжок.
Ніч минула. Розвиднітися.
Немає ніде хмарки
Повітря легкий і чистий
І замерзла річка.
(і. Нікітін)
у народі кажуть:
Сніг, що випав на зелене листя-стаивает в найближчі два, три дні.
Перший сніжок-лиж; перший міцний сніг, випадає вночі.

Розповідь. третьою свою справу завершує осінь: роздягнувши ліс, скувавши воду, прикриває землю сніговим покривом. Незатишно навколо: ісхлестанние дощами, голі, чорні стоять дерева. На землі, присипаній снігом, все зупинилося в зростанні. Але це ще не зима-передзим’я. Ще ні-ні і видається сонячний день. І, ух ти, як зрадіє сонечку все живе! дивишся, з під коренів вилазять комарики, мушки, злітають в повітря. Сніг зграяв…. А вночі-знову мороз вдарить. Поки він ще не великий — а позіхати не велить.
питання:

Як довго лежить перший сніг? (2-3 дня)
Який на дотик сніг? (мокрий, сухий)
Коли випадає перший міцний сніг? (ніччю)
Що таке сніг?
2.дослідницька робота :
Спіймати сніжинку на долоньки і розглянути її.
Порівняти дві сніжинки.
Визначити місце, де сніг швидше тане.
Знайти місце, де сніг ще не розтанув.

3.рухливі ігри:
«раз, два, три-біжи!»
Мета: розвивати швидкість бігу, спритність, злагодженість колективних
Дій, кмітливість.

4.трудова діяльність:
Закрити снігом коріння дерев.
Мета: закріплювати уявлення про захисні властивості снігу.

5.індивідуальна праця.
«попади в обруч»
Закріплювати вміння метати в ціль.

6. Самостійні ігри.

Прогулянка №4

1. спостереження за горобцем восени мета . продовжувати закріплювати знання дітей про знайомого птаха — горобця. Вчити бачити зміни в поведінці птахів з приходом осені. Активізувати увагу і пам’ять.
художнє слово. .

Горобчик гірко плаче, поруч з ним на гілку села:
Сірий, мален , як м’ячик. — тихіше, пташеня, дурник
Плаче жалібно. І тихо: принесла я черв’ячок…
— де ти, мамо воробьиха? горобчик чик-чирик,
Я не їв півдня, кинув плакати в ту ж мить.
Хто погодує мене? дзьобом-носом покрутив
Чик-чирик, чик-чивяк , — в мить обід свій проковтнув:
Мені б хоч один черв’як… — ой, як смачно, тільки мало!
Горобчиха прилетіла, принеси ще мені, мамо…
бесіда
— як виглядає горобець? (маленька, жвава пташка)
— про нього часто говорять:»сірий горобчик».
— а насправді горобець зовсім не сірий. А який?
— яка за забарвленням у нього спинка? (коричнева з широкими поздовжніми чорними смугами)
— а хвіст і крила, які? (хвіст темно-бурий, крильця теж темно-бурі, прикрашені рудуватою облямівкою)

А головка, яка кольором? (сірий)
— проведіть спостереження самостійно.
— де живуть горобці? (живуть горобці і в місті, і в селі)
— так, вони скрізь добре пристосовуються до звичок людини.
— чому ж горобці так люблять сусідство з людьми?

(біля людей птиці захищені від хижаків, у них є корм і затишні містечка)- особливо подобається горобцям влаштовувати свої квартири за віконницями або різьбленими віконними лиштвами дерев’яних будинків.
— а міські горобці, де можуть оселитися? (під козирком під’їзду або балкона)
— давайте подивимося, де посилилися горобці у нас на території дитячого садка?
— якКружляє його в повітрі. (сухий, пухнастий, легкий, розсипається).
Щільний, утоптаний сніг тане повільніше пухкого; темний брудний сніг сходить раніше чистого і світлого.

2.дослідницька робота
Досвід: порівняти час замерзання води у великій і маленькій формочках, води чистої і підфарбованої. Порівняти швидкість танення снігу, покладеного в склянки щільно і пухко.
3.рухливі ігри. .
«вовк у рову «» мишоловка»
Мета: вчити за сигналом перестрибувати через рів і назад; розвивати швидкість, спритність, витривалість.

4. Трудова діяльність
Догляд за рослинами, що ростуть на ділянці (підгребти сніг до кущів, клумб з багаторічними рослинами)
Мета: формувати інтерес до праці в природі, екологічну свідомість.

5.індивідуальна робота з розвитку рухів.
Лазіння (влізти на трибуну і переступити на інший її проліт)
Мета: розвивати координацію рухів; виховувати сміливість, рішучість.

6. Самостійні ігри з виносним матеріалом.

Прогулянка №10

1.спостереження » яка сьогодні погода?»
Мета: формування вміння дітей визначати стан погоди, помічати зміни щодня. Вчити дітей (за допомогою дорослого) користуватися вуличним термометром. Виховання інтересу до спостережень в природі.
Збагачення словника: термометр, календар

Гра «назви осінню прикмету». Гра проводиться в групі перед прогулянкою. «ну-ка, стрілка, повернися, повернися і зупинись».
Вихователь показує осінній календар природи, пропонує повернути стрілки календаря, що вказують на стан погоди.
Запропонувати дітям щодня спостерігати зміни температури повітря вранці, вдень і ввечері. — яка зараз пора року?

який місяць?

яка сьогодні погода?

назвіть ознаки осені. ночі стають холодними, а вдень погода ще буває ясна, тепла. Небо блакитне, яскраве., але частіше ховаючись за хмарами люди стали одягатися тепліше. Іноді, в теплу, сонячну погоду з’являються комахи..

Характеристика осінньої погоди: похмура, ясна, сонячна, прохолодна, вітряна, дощова, холодна, тепла, морозна..
Визначити погоду за наступними прикметами:
* якщо ранкове сонце червоного кольору-погода зміниться на гірше, можливі

Дощ і вітер. * якщо на заході за сонцем йдуть хмари — до сильного вітру, кільцями – до дощу. * хмари з півдня — до дощу, з північного сходу-до ясної

У вигляді довгих паралельних смуг – до негоди.
дидактичні ігри :

«придумай пропозицію « — діти складають речення зі словом»погода».

Мета: навчити складати речення із заданим словом.

«намалюй картинку» — малювання на мокрому піску.

Мета: розвиток дрібної моторики.

2.рухливі ігри: » гуси-лебеді»

Цілі: вчити дотримуватися правил гри, діяти за сигналом вихователя; розвивати спритність.

«карусель»»

Цілі: вчити дітей дотримуватися правил гри, точно виконувати ігрові дії. Розвивати швидкість реакції, увагу, координацію рухів.

3.трудова діяльність

Допомогти старшим у прибиранні ділянки днз.

Мета: закріплювати навички роботи з лопатами, ношами; вчити раціонально організовувати свою працю, працювати в колективі дружно.

4. Індивідуальна робота з розвитку рухів:

Вправи на збереження рівноваги.

Мета: виховання у дітей витривалості.

Цілі: вчити дітей самостійно організовувати ігри, виступати в ролі гравців, ведучих, ведучих, суддів, капітанів; використовувати в двігаельной діяльності різноманітні спортивні атрибути.

4. Індивідуальна робота з розвитку рухів:
Вправа на рівновагу.
Мета: вбігати і збігати з гірки (дерев’яної дошки).

5. Самостійні ігри дітей з виносним матеріалом.

Прогулянка №11

1.спостереження за станом природи

Цілі: вчити бачити прекрасне, розрізняти характерні прикмети зими, дізнаватися їх в літературних текстах, віршах;

Закріплювати вміння сприймати опис візерунків на вікні.

Художнє слово:

Дивовижний художник біля віконця побував,

Дивовижний художник нам вікно розмалював:

Пальми, папороті, клени

На віконці ліс густий.

Тільки білий, не зелений,

Весь блискучий, не простий.

На склі квіти і листя

Все іскриться, все біло.

Але без фарб і без пензля розмальовано скло.

Чудовий художник біля віконця побував.

Відгадайте-но, хлопці, хто вікно розмалював? (мороз.)

Бесіда

За ніч сильно похолодало. Настав морозний ранок. На стеклах за ніч з’явилися якісь дивовижні малюнки. Гарний сніговий візерунок на вікнах і в сонячний день і в похмурий.

Чому з’являються на вікні снігові візерунки? чим їх малює мороз? прозорим водяною парою, який завжди є в повітрі. Є він і між рамами. Теплі пари води осідають на холодні стекла вікон і перетворюються в кристали льоду, з’єднуються один з одним. Крижинки групуються на нерівностях, на ледве помітних подряпинах скла, і поступово виростає на вікні крижаний сад з незвичайними квітами.

2.трудова діяльність

Мета:

3.рухливі ігри

Мета:

4.індивідуальна робота

Ходьба на лижах.

Мета:

5. Самостійна рухова діяльність.

Прогулянка №12

1.спостереження за спеціальним транспортом — » швидкою допомогою «

Мета : розширювати знання про спеціальний транспорт « «швидкої допомоги», ролі водія в порятунку життя людей;закріплювати вміння знаходити потрібну машину за описом.

Загадки:

Що за звір по бруківці мчить, як вітер удалий. За покликом хворих

Гарчить, пихкає. («швидка допомога»»)

На червоне світло машина мчить, — везу хворого я лікуватися! і всіх, хто викличе мене,

До лікарів доставлю швидко я! («швидка допомога»»)

Яка це машина?

Як ви здогадалися?

Для чого потрібні такі машини?

Які водії повинні керувати такими машинами? автомобіль з червоною смугою і червоним хрестом негайно виїжджає за вказаною адресою на допомогу хворому. Миготливий маячок і виюча сирена немов говорять решті транспорту і пішоходам: «пропустіть нас, будь ласка, ми дуже поспішаємо!»

2.трудова діяльність:

Збір сміття на ділянці.

цілі:

Домагатися виконання завдання спільними зусиллями;

Виховувати взаємодопомогу.

3.рухливі ігри: «переліт птахів», «не потрап».

цілі: вправляти в бігу в різних напрямках;

Розвивати повільний і швидкий біг.

4.індивідуальна робота

«хокей».

Мета: вчити прокатувати шайбу один одному в парах.

5. Самостійні ігри дітей з виносним матеріалом.

Прогулянка №13

1.спостереження за погодою

Мета: — розвивати вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки.

Попросити дітей охарактеризувати погоду, порівняти з погодою ранньої осені.

(як змінилися рослини? комахи зникли, температура повітря знизилася, на грунті з’явилися перші заморозки, птахи намагаються перелетіти ближче до житла людини. Все частіше небо вкрите свинцевими хмарами. Довгота дня зменшується-довжина ночі збільшується.)

Загадка:

В цей місяць, що ні рік,

Білий день в обід встає.

Зимовий сутінок, бруд і сльота —

Раптом замети біля воріт. (листопад.)

Дидактична гра » хто більше згадає»

Мета: — збагачувати словник дієсловами, що позначають дії

Заметіль – мете, хуртовина,…

Дощ-ллє, мрячить,…

Вітер-дме, завиває,…

Сніг-йде, падає,…

Ворона-літає, каркає,… і т. Д.

Трудова діяльність

Згрібання снігу до коріння дерев.

2.рухлива гра

«ловишка, бери стрічку», » бездомний заєць»
Мета: вправляти дітей в бігу не натрапляючи один на одного. Виховувати спритність і витривалість.
3. Трудова діяльність:
Колективна праця (разом з дітьми зібрати сміття з ділянки).
Мета: виховувати почуття задоволення від виконаної роботи.
4. Індивідуальна робота з розвитку рухів:
Вправа наГранките се секогаш користи во руската бања за комплетно чистење на организмот. И катран сапун се смета за прва класа природни хигиена на производот. Покрај тоа, бреза е украс на приградски области, полнејќи ја со зеленило и сенка. И можеби, размислување за смислата на животот според тоа, ќе сакате да напишете некоја песна или некоја слика.

Видео видови и сорти од бреза

— виробляти вміння називати предмети, необхідні людям певної професії.

запропонувати дітям згадати, що потрібно для роботи людям різних професій:

назвати професію, а діти повинні відповісти, що потрібно для роботи в цій галузі.

назвати предмет, а діти кажуть, для якої професії він може стати в нагоді.

2.трудова діяльність

розчищення доріжок від снігу; будівництво гірки для катання ляльок на саночках.

мета: виховувати працьовитість, бажання працювати спільно.

3.рухливі ігри

«лисиця в курнику», «літаки».

мета: вправляти в бігу, умінні діяти за сигналом вихователя, зістрибувати з лавки.

4. Індивідуальна робота

«донеси мішечок». мета: вправляти в рівновазі.

5. Самостійні ігри дітей з виносним матеріалом.

прогулянка №18

1. спостереження за прозорістю і рухом повітря

мета: — узагальнити знання про повітря і його властивості (невидимість, прозорість, рух, переміщення).

загадати загадку:

через ніс проходить в груди

і зворотний тримає шлях.

він невидимий, і все ж

без нього ми жити не можемо.

попросити дітей вдихнути прохолодне, чисте осіннє повітря. Чим він пахне? що діти відчувають, вдихаючи це повітря? (запах свіжості, землі.)

повітря оточує нас всюди: на вулиці, в групі, в будь-якому приміщенні. Його не можна побачити, але його можна відчути. Відчути повітря можна тоді, коли дме вітер, тому що вітер – це рух повітря.

цілі: — довести дітям, що повітря не має певної форми, поширюється у всіх напрямках і не має власного запаху;

— розвивати здібності встановлювати причинно-наслідкові зв’язки на основі елементарного експериментування.

повітря не має певної форми, поширюється у всіх напрямках.

запропонувати дітям, закривши очі, відчути запахи (від кірки апельсина, часнику, ароматизованих серветок), що поширюються навколо.

в и во д: повітря невидимий, але він може передавати запахи на відстані.

2.трудова діяльність

заливка кольоровою водою споруди на ділянці.

мета: формувати навички роботи в колективі.

3.рухливі ігри

«не залишайся на підлозі», «зустрічні перебіжки».

мета: продовжувати вчити бігати і стрибати, не натрапляючи на товариша.

4.індивідуальна робота

ходьба на лижах.

мета: вчити виконувати повороти на місці і в русі, підніматися на гірку драбинкою і спускатися з неї в низькій стійці.

5. Самостійні ігри дітей з виносним матеріалом

прогулянка №19

1.спостереження за снігом

мета: — закріпити уявлення про сніг як особливий стан води.

загадка:

ковдра біла не руками зроблено.

не ткалося і не кроїлося,

з неба на землю звалилося.(сніг.)

***

він весь час зайнятий справою,

він не може даремно йти.

він йде і фарбує білим

все, що бачить на шляху. (сніг.)

запропонувати дітям поспостерігати за снігом, як він красиво і тихо падає на землю. Розглянути сніжинки, що впали на темні рукавиці або рукавички. Вони всі різні-голчасті і красиві.

зняти рукавиці і поспостерігати, як сніжинки тануть, так сніг перетворюється в воду.

дидактична гра «яка вона, сніжинка?»

запропонувати дітям охарактеризувати сніжинку (красива, холодна, біла,…)

прикмети: хмари йдуть низько — до снігопаду; хмари рухаються проти вітру – до хуртовини.

дослідницька діяльність «вода і сніг»

мета: — дослідним шляхом закріпити у дітей знання про те, що вода має різні стани.

внести в групу сніг і лід і з’ясувати, що швидше розтане. В одне відерце помістити пухкий сніг, в друге – утрамбований, в третє – лід.

в и в о д: пухкий сніг розтане першим, потім-утрамбований, лід розтане останнім.

2. трудова діяльність

збір снігу для побудови гірки для ляльки.

мета: вчити працювати спільно, домагаючись виконання завдання спільними зусиллями.

3.рухливі ігри

«два морози», «ми веселі хлопці».

мета: вчити чітко, промовляти текст в грі, дотримуватися правил гри.

4.індивідуальна робота

закріплення навичок ходьби на лижах.

мета: вчити спускатися з гірки.

5. Самостійні ігри дітей з виносним матеріал

прогулянка №20

1.спостереження за довготою дня

мета: — розвивати вміння встановлювати зв’язки між тривалістю дня і ночі і освітленням.

загадка:

добре, хороше на людей дивиться,

а людям на себе дивитися не велить. (сонце.)

продовжити спостереження за сонцем: воно світить все рідше, піднімається невисоко. У листопаді короткі дні і довгі ночі. Діти приходять в дитячий сад, коли ще темно. Порівняти з початком осені, коли дитина прокидалася і було вже світло, сонце стояло високо. А тепер довгота дня сильно зменшилася. Листопад-найтемніша пора року, тому що ще немає снігового покриву.

дидактична гра «про що я сказала?»

мета: — вчити розрізняти в слові кілька значень, порівнювати ці значення, знаходити загальне і різне в них.

розповісти дітям, що є слова близькі, є протилежні за змістом, а є слова, які вживають часто і називають ними багато різних предметів.

— називати слова, а діти повинні перерахувати його значення:

голка — у шприца, ялинки, сосни, швейна, у їжака…

(ніс, вушко, ніжка, ручка, блискавка, горлечко, крило і т. Д.)

2.трудова діяльність

очищення ділянки молодших дошкільнят від снігу.

мета: виховувати бажання надавати допомогу молодшим за віком.

Выключатель, соединив зеленый провод с любым из черных. С новыми моделями все гораздо легче: достаточно при помощи обычной скрепки закоротить те же два провода на долю секунды.

Конспекти прогулянок в підготовчій групі дитячого садка. Осінь

Пришло время самой ответственной части: подбор правильной длины нихромовой нити. Для того, чтобы это сделать, можно использовать специальную формулу, но есть и более простой метод, который известен, как метод тыка. Нужную длину нити можно определить намотав ее на деревянный брусок, подключить плюсовый провод к одному концу и постепенно приближать минусовый провод с другого конца пока нить не начнет краснеть.

Конспекти прогулянок в підготовчій групі дитячого садка. Осінь

Конспекти прогулянок в підготовчій групі дитячого садка. Осінь

Внимание!!! при неправильной длине нихромовой нити, может перегрузиться и выйти из строя блок питания, а также может быстро оборваться нить.

После вычисления длины нити, остается лишь отрезать ее лишнюю часть и намотать на два кольца двух ручек. На другие кольца следует намотать провод от блока питания.

Для тех, кто не имеет способности либо желания пользоваться резьба по дереву наброски орнаменты обыкновенной древесной породой для сотворения прорезной (пропильной) резьбы по дереву и в качестве материала применяет фанеру, выпиливание лобзиком оказывается не всегда наилучшим вариантом работы.

фанера – материал довольно хрупкий, его просто обломить. А распиливается он нередко с образованием неухоженных «лохмотьев» волокон по бокам пропила. Не считая того, и для дерева лобзик не всегда резьба по дереву наброски по дощечке является самым наилучшим инвентарем, в особенности если нужно обработать несколько схожих деталей.

Длина рабочей части подбирается из следующих соображений: нихром должна нагреваться при подключении тока до темно-красного цвета. При меньшей резьба из дерева петух степени нагрева древесина и фанера будут пилиться с трудом, особенно резьба по дереву эскизы скульптур если доска имеет большую толщину. Если же температура будет выше, древесные пары могут воспламеняться. Практически, заместо выпиливания резьба по дереву наброски наличники в данном случае выходит выжигание.

Конструкция инструмента может быть 2-ух типов: «удочка» и «лобзик». В первом случае инструмент состоит из проволоки определенной длины, к концам которой прикреплены клеммы от вторичной обмотки трансформатора, дополнительно к одному концу крепится резьба из дерева омск ручка из не проводящего ток и температуру материала (лучше дерева), ко второму – груз, величина и вес которого позволяют держать рабочую часть в натяжении. Заместо груза можно прикрепить ручку ко второму концу рабочей части.

Второй вариант чуть более удобен для работы и напоминает обычный лобзик&ndash резьба по дереву эскизы наличников; нихром натягивается на рамке лобзика, но зажимы делаются из непроводящего материала. Клеммы в данном случае крепятся на проволоке до зажимов. На рисунке ниже показано, как можно натянуть нихром на рамке лобзика при помощи специальной зажимной планки. Клеммы крепятся уже после натягивания резьба по дереву эскизы рисунки. Доводить рабочую часть до состояния «звенящей струны», как обычно делается с пилкой, не надо. Раму лучше использовать гибкую, поскольку длину рабочего участка нихрома, возможно резьба по дереву эскизы охотников, придется регулировать.

Конспекти прогулянок в підготовчій групі дитячого садка. Осінь

Длина проволоки в обоих случаях находится в зависимости от мощности используемого трансформатора. Если для мощности 6в достаточно длины в 100 мм, то для большего вольтажа понадобится более длинный кусок. Нихром резьба из дерева птиц используется так как другой материал при небольшом диаметре проволоки не выдержит нужного нагрева.

&1&

Нихром обычно берется диаметром от 0,3 мм до 1 мм (диаметр находится в зависимости от толщины прорезаемого слоя материала).

Трансформатор можно использовать мощностью от 6 до 24в, источником трансформатора может быть старый телевизор, фильмоскоп или другое оборудование.

В качестве кандидатуры обыкновенному ручному лобзику можно использовать узкую нихромовую проволоку, присоединенную к понижающему трансформатору. Таким макаром, длина подбирается опытным путем на конкретном трансформаторе. Для удобства регулирования длины рабочей части или ее восстановления после разрыва желательно не отрезать сразу кусок нужной длины, а просто накрутить несколько витков на один из контактов, в качестве которых можно использовать болты и гайки.

Дополнительно нужен резьба из дерева сова выключатель на проводе, идущем от трансформатора – для прерывания тока в цепи при переносе проволоки от одного резьба по дереву эскизы на бумаге фрагмента рисунка к другому и при разрыве (прогорании) проволоки.

&1&

&1&

&1&

Движения при выжигании должны быть того же типа, как при выпиливании лобзиком – вверх-вниз, но очень легкие, поскольку скорость резания раскаленной проволокой намного выше, чем при выпиливании.

&1&

Очі і відгадує, хто його покликав.

Самостійна діяльність

Мета: розвиток ініціативи, комунікативних навичок.

Ігри дітей з м’ячами, скакалками, природним матеріалом.

Листопад.

«подарунки осені»

Підготовка: на ділянці та спортивному майданчику заховані завдання для дітей на «кленовому листі».

Спостереження.

Мета: розвиток зв’язного мовлення, спостережливості, пам’яті.

В.пропонує дітям розповісти про зміни в природі, порівняти їх з вереснем і жовтнем. Узагальнює відповіді дітей: листопад – останній місяць осені, сумний, похмурий, але сьогодні осінь приготувала нам подарунок. Перш ніж його знайти, потрібно виконати завдання.

Діти шукають і знаходять перший листок із завданням (загадки):

Летить орлом, гуде, як грім,

Стукає у вікно, не спитаючись нікого. (вітер)

Пухнаста вата пливе кудись.

Чим вата нижче, тим дощик ближче. (хмара, хмари)

Без шляху і без дороги ходить самий довгоногий,

В хмарах ховається, в імлі, тільки ноги на землі. (дощ)

Порожні поля, мокне земля,

Дощ поливає. Коли це буває? (осінь)

Ігрова діяльність.

Діти шукають і знаходять завдання на спортивному майданчику: назвати перелітних і зимуючих птахів.

Підв. Ігри:

«переліт птахів», «день і ніч». Мета: розвиток спритність, увага, вміння діяти за сигналом.

Рухлива гра за бажанням дітей.

Індивідуальна робота.

Завдання: показати себе сильними, спритними.

» ходьба по колоді приставним кроком «(рівновага, увага).

«пройди через тунель» — спритність, гнучкість.

Діти з високою двіг. Активністю » хто більше збере предметів «(спритність, увагу).

Діти з низькою двіг. Активністю » лови-кидай!»з м’ячем (координація, спритність).

Самостійна діяльність.

Мета: розвиток рухової творчості.

В.пропонує дітям пограти з різними фізкультурними посібниками (м’ячі, обручі, кеглі, скакалки, заохочує нові способи рухів з ними.

Сюжетно-рольові ігри за бажанням дітей.

В кінці прогулянки вихователь хвалить дітей, пропонує знайти останній листок («подарунок»). Діти шукають сюрприз за допомогою гри» тепло-холодно», знаходять частування – яблука.