Пасхальне євангеліє з правильною транскрипцією. Великдень в євангелії та апокаліпсисі

134

1 на початку було слово, і слово було у бога, і слово було бог.
2 воно було на початку у бога.
3 все через нього почало бути, і без нього ніщо не почало бути, що почало бути.
4 у ньому було життя, і життя було світло людей.
5 і світло в темряві світить, і темрява не обійняла його.
6 був чоловік, посланий від бога; ім’я йому іван.
7 він прийшов для свідчення, щоб свідчити про світло, щоб усі увірували через нього.
8 він не був світло, але був посланий, щоб свідчити про світло.
9 було світло істинне, яке просвіщає всяку людину, що приходить у світ.
10 у світі був, і світ через нього почав бути, і світ його не пізнав.
11 прийшов до своїх, і свої його не прийняли.
12 а тим, хто прийняв його, віруючим в ім’я його, дав владу бути дітьми божими, 13 які ні від крові, ні від бажання плоті, ні від бажання чоловіка, але від бога народилися.
14 і слово стало плоттю, і мешкало з нами, повне благодаті та істини; і ми бачили славу його, славу, як єдинородного від отця.
15 іоанн свідчить про нього і, вигукуючи, каже: цей був той, про який я сказав, що той, хто йде за мною, став попереду мене, тому що був раніше мене.
16 і від повноти його всі ми прийняли і благодать на благодать, 17 бо закон дано через мойсея; благодать ж і істина відбулися через ісуса христа.

Тлумачення:

Свт. Іоанн златоуст

Ст. 1-3 на початку бе слово, і слово бе до бога, і бог бе слово. Цей бе споконвіку до бога: вся тим биша, і без нього нічтоже бисть, еже бисть

На початку бе слово, і слово бе до бога. Чи бачиш ти в цьому вислові все його відвагу і силу? як він віщає, анітрохи не вагаючись, не обмежуючись здогадками, але все кажучи позитивно? властивість вчителя — не вагатися в тому, що сам він говорить. А якби хто, бажаючи наставляти інших, потребував людину, яка б могла підтримувати його самого, то, по справедливості, йому слід було б займати місце не вчителя, а учнів. Якщо ж скаже хто-небудь: чому євангеліст, залишивши першу причину, негайно почав розмовляти з нами про другу? — то говорити про перший і другий ми відмовляємося. Божество вище числа і послідовності часів, тому і зрікаємося говорити так, але сповідуємо отця самосущего і сина, від отця народженого.

Так, скажеш ти; але чому ж (євангеліст), залишивши батька, говорить про сина? тому, що батько був усіма визнаваємо, хоча і не як батько, а як бог; але єдинородного не знали. Тому-то і справедливо євангеліст поспішив негайно, на самому початку, запропонувати пізнання про нього для тих, які не відали його. Втім, і про батька він не промовчав в цих же словах. Зверни увагу на духовний сенс їх. Знав він, що люди споконвіку і перш за все визнавали і шанували бога. Тому спершу і говорить (про буття сина): на початку, а потім далі називає його і богом, але не так, як платон, який одного називав розумом, а іншого душею. Це чуже божественного і безсмертного єства. Воно не має нічого спільного з нами, але вельми далеко від спілкування з тварию, – розумію по суті, а не по діям. Тому-то євангеліст і називав його словом. Маючи намір напоумити (людей), що це слово є єдинородний син божий, євангеліст, щоб хто-небудь не припустив тут пристрасного народження, попередньо найменуванням сина словом знищує всяке зле підозра, показуючи і те, що він є від отця син, і те, що він (народжений) безпристрасно. Чи бачиш, як я сказав, що в словах про сина він не промовчав і про батька? якщо ж цих пояснень недостатньо для досконалого розуміння цього предмета, не дивуйся: у нас тепер мова про бога, про якого неможливо гідним чином ні говорити, ні мислити. Тому і євангеліст ніде не вживає виразу: істота, — так як і неможливо сказати, що є бог по своїй суті, – але скрізь показує нам його тільки з його дій.

Так бачимо, що це слово трохи після називається у нього світлом, і знову світло цей іменується життям. Втім, не з цієї однієї причини він так називав його, але, по-перше, з цієї причини, а по-друге, тому, що слово мало сповістити нам про батька. Вся, еліка чує від батька, сказано, сповістих вам (див.: ін. 15, 15). Називає ж його разом і світлом, і життям тому, що він дарував нам світло, а звідси – життя. Взагалі ж немає жодного такого імені, немає таких ні двох, ні трьох і більше імен, які були б достатні для вираження того, що стосується божества. Принаймні бажано, щоб хоча багатьма (іменами), хоча і не цілком ясно, можна було зобразити його властивості. Не просто ж євангеліст назвав його словом, а з додатком члена, відрізняючи його і цим від всіх інших (істот). Чи бачиш, як не даремно я сказав, що цей євангеліст віщає нам з небес? дивись, куди він негайно, на самому початку, здійнявши, звів душу і розум своїх слухачів. Поставивши її вище всього чуттєвого, вище землі, вище моря, вище неба, він зводить її понад самих ангелів, гірських херувимів і серафимів, вище престолів, почав, влади і взагалі переконує її піднестися вище всього створеного. Що ж? ужели, возведши на таку висоту, він міг зупинити нас тут? ніяк.

Але подібно до того, як якщо б людини, що стоїть на березі моря і оглядати міста, берега і пристані, привів хто-небудь на саму середину моря і тим, звичайно, вилучив би його від колишніх предметів, проте ж ні на чому не міг би зупинити погляду його, а тільки ввів би його в невимірне простір зору, – так і євангеліст, возведши нас вище всякої тварі, спрямувавши нас до вічності, що їй передувала, залишає наш погляд носитися, не даючи йому досягти у висоті якогось кінця, так як там і немає кінця. Розум, сходячи до початку, відчуває, яке це початок. Потім, зустрічаючи: бе, завжди передує його думка, не знаходить, де б йому зупинити свій помисл, але, напружуючи погляд і не маючи можливості нічим його обмежити, обтяжується і знову повертається долу. Вираз: на початку бе означає не що інше, як буття прісносущное і безмежне. Чи бачиш істинне любомудріе і догмати божественні, – не такі, як у еллінів, які припускають часи і визнають одних богів старшими, інших молодшими? нічого подібного немає у нас. Якщо бог є, як і дійсно є, то нічого немає раніше його. Якщо він-творець всього, то він – найперше. Якщо він-владика і господь всього, то все-після нього, і тварі і повіки.

Отже, що ж я кажу? те, що вираз: бе, у ставленні до слова, означає, по-перше, вічність його буття: на початку, сказано, бе слово. А по-друге, те ж бе показує, що слово було у кого-небудь. Так як богу переважно властиво буття вічне і безначальне, то перш за все це і виражено. Потім, щоб хто-небудь, чуючи – на початку бе слово, не визнав його і ненародженим, така думка попереджається тим, що перш зауваження, що було слово, сказано, що воно бе до бога. А щоб хто-небудь не вважав його словом тільки вимовним або тільки уявним, для цього додатком члена (?), як я вже раніше сказав, і іншим виразом (до бога) усунена і така думка. Не сказано: бе в бозі, але: бе до бога, чим означається вічність його по іпостасі. Далі ще ясніше відкривається це в присовокупленіі, що бог бе слово…

На початку бе слово, і слово бе до бога. Коли всі інші євангелісти починали з втілення (матвій каже: книга спорідненості ісуса христа, сина давидова; лука спочатку оповідає нам про марію; і марк подібним же чином викладає спочатку розповідь про хрестителя), для чого іоанн тільки коротко торкнувся цього предмета, притому вже після тих перших слів, сказавши: і слово плоть бисть ст. 14, а все інше – його зачаття, народження, виховання, зростання минаючи, раптом сповіщає нам про його вічне народження? яка тому причина, я і скажу вам тепер. Так як інші євангелісти більшою частиною оповідали про людське єство сина божого, то повинно було побоюватися, щоб з цього самого хто-небудь з людей, плазунів по землі, не зупинився тільки на цих одних догматах, що і сталося з павлом самосатським [павло самосатський, єпископ антіохійський, єретик iii століття].

Отже, зводячи схильних до падіння людей від такого плазуна по землі і залучаючи до неба, іоанн справедливо починає свою розповідь згори, від буття предвічного. Тоді як матвій приступив до розповіді, почавши від ірода царя, лука — від тиверія кесаря, марк — від хрещення іоаннова, євангеліст іоанн, залишивши все це, сходить вище всякого часу і століття, і там спрямовує розум своїх слухачів до одного: на початку бе, і, не дозволяючи розуму ніде зупинитися, не вважає йому межі, як ті (євангелісти) – ірода, тиверія та іоанна. Але разом з цим гідно подиву і те, що як іоанн, кинувшись до піднесеного слова, не залишив, проте ж, без уваги і втілення, так і вони, з особливою ретельністю розповідаючи про втілення, не промовчали також і про предвічне буття. І цьому так бути повинно, тому що один дух рухав душі всіх їх; а тому вони і показали досконале однодумність в своєму оповіданні.

Ти ж, коханий, коли чуєш про слово, ніколи не терпи тих, які називають його творінням, так само як і тих, які шанують його простим словом. Багато є слів божественних, якими діють і ангели, але жодне з цих слів неЄ саме божество, а все це тільки пророцтво і боже веління. Так звичайно називає писання закони божі, веління і пророцтва. Тому, і говорячи про ангелів, воно додає: сильнии фортеці, творящии слово його (пс. 102, 20). Навпаки, це слово (про яке говорить євангеліст іоанн) є іпостасна істота, безпристрасно сталося від самого отця. Це саме, як я і раніше сказав, (євангеліст) зобразив самим найменуванням слова. Тому як вислів: на початку бе слово означає вічність, так і вираз: цей бе споконвіку до бога (ст.1, 2) показує його совічність (з батьком). А щоб ти, почувши: на початку бе слово і визнавши його вічним, не подумав, проте ж, що життя батька на деяку відстань, тобто на велике число століть, передує (життя сина), і, таким чином, щоб ти не поклав початку єдинородному, (євангеліст) додає: споконвіку бе до бога, тобто він так само вічний, як сам батько. Батько ніколи не був без слова; але завжди був бог (слово) у бога (отця), у власній, проте ж, іпостасі. Але як же, скажеш ти, євангеліст каже, що слово в світі бе, якщо воно було дійсно у бога? справді, воно і у бога було, і в світі було: ніяким місцем не обмежується як батько, так і син. Якщо величі його несть кінця, і розуму його несть числа (див.: пс. 146, 5), то ясно, що істота його не має ніякого тимчасового початку.

Ти чув, що на початку створи бог небо і землю? що ти думаєш про цей початок? без сумніву, те, що небо і земля відбулися перш всіх видимих творінь. Так коли чуєш про єдинородного, що він на початку бе, розумій буття його перш за все мислимого і перш століть. Якщо ж хто скаже: як можливо синові не бути за часом після батька? — що сталося від кого-небудь необхідно повинен бути після того, від кого стався, – відповідаємо, що такі тільки людські міркування, і той, хто пропонує таке питання, буде, мабуть, давати ще більш безглузді питання. Але цього не повинно б допускати навіть до слуху. У нас нині слово про бога, а не про єство людське, підпорядкованому порядку і необхідності подібних розумінь. Втім, для досконалого задоволення людей слабших будемо і на це відповідати.

Скажи мені: сяйво сонця з самого чи єства сонячного закінчується, або з чого іншого? всякий, хто має непошкоджені почуття, необхідно визнає, що сяйво походить від того самого єства сонця. Але, хоча сяйво виходить від самого сонця, проте ж ми ніколи не можемо сказати, що воно існує після сонячного єства, тому що і сонце ніколи не є без сяйва. Отже, якщо і в видимих і чуттєвих тілах те, що походить від чого-небудь іншого, не завжди після того існує, від чого відбувається, то чому ти не віриш цьому в міркуванні невидимого і невимовного єства? і тут те ж саме, тільки так, як згідно це вічній істоті. Тому і павло назвав сина сяйвом слави отчої (євр. 1, 3), зображуючи цим і те, що він народжується від батька, і те, що син совічений батькові. Скажи ж мені: всі віки і всяке простір часу не через сина чи відбулися? і це необхідно повинен визнати всякий, хто не втратив ще розуму. Отже, немає ніякої відстані (часу) між батьком і сином; а якщо ні, то син не після батька існує, але совечен йому.

Вирази: перш, і: після позначають поняття часу. Без століття або часу ніхто не міг би і уявити собі таких понять. А бог вище часів і століть. Якщо ж, незважаючи на те, ти будеш стверджувати, що син отримав початок, то дивись, як би через такі умовиводи не дійшов ти до необхідності і самого батька підвести під яке-небудь початок, під початок хоча найперше, але все ж – початок. Скажи мені: приписуючи синові якою б то не було межа або початок і від цього початку сходячи ще вище, чи не кажеш ти, що батько існує перш сина? очевидно так. Скажи ж далі: на скільки раніше батько існує? мале або велике відстань тут ти вкажеш, у всякому разі ти підведеш батька під початок. Очевидно, що, назвавши цю відстань великим або малим, ти будеш, таким чином, вимірювати його, але вимірювати не можна, якщо з тієї й іншої сторони немає початку. Отже, для цього, скільки від тебе залежить, ти даєш початок і батькові; і, отже, за вашим міркуванням, не буде вже безначальним і батько.

1 чи бачиш, як істинно сказане спасителем і як слово його всюди являє свою силу? яке це слово? іже не шанує сина, не шанує і батька (ін. 5, 23). Знаю, що для багатьох сказане незрозуміло; тому ми в багатьох випадках і остерігаємося вдаватися в подібні умовиводи, так як простий народ не може стежити за ними, а якби і став стежити – не утримує з них нічого з твердістю і точностию. Думки бо смертних боязлива, і погрішна у мислення їх (див.: прем. 9, 14). Тим часом я охоче запитав би противників наших і про те, що означає сказане у пророка: перш мене не бисть ін бог, і по мені не буде (іс. 43, 10). Якщо син після батька існує, то як же сказано: і по мені не буде! або вже ви будете відкидати і саму істоту єдинородного? … З іншого боку, якщо син не совічний батькові, то чому ти називаєш буття його безмежним? якщо він має початок исперва, то, хоча б він був безсмертний, він не може ще бути безмежним. Безмежне повинно бути без меж з тієї й іншої сторони. Пояснюючи це, і павло каже: ні початку, ні животу кінця маючи (євр. 7, 3), і таким чином виражає і безначальність, і нескінченність, тобто як в тому, так і в іншому відношенні він не має межі; як немає кінця, так немає і початку.

Далі: яким чином, якщо син є живіт, могло бути коли-небудь час, в яке він не був? [тут святитель іоанн златоуст має на увазі вислів аріан про сина божого: було, коли його не було] якщо він є живіт, як він і дійсно є, то всі погодяться, що життя повинна існувати завжди, бути безначальною і нескінченною…

І світло в тмі світиться, і тма його не обійнятий

І світло в тмі світиться (ст.5). Темрявою тут називає і смерть, і оману. Світло чуттєвий сяє не в темряві, а коли немає темряви; але проповідь євангельська світила серед мороку омани, все облягав, і розсіювала його. Світло це проник і в саму смерть і переміг її, так що вже одержимих смертю позбавив від неї. Отже, поелику ні смерть, ні омана не подолали цього світла, але він усюди блищить і світить власною силою, то євангеліст і каже: і тма його не обійнятий (ст.5). Та він і нездоланний, і не любить жити в душах, які не бажають освіти.

Бисть людина посланий від бога, ім’я йому іоанн

Євангеліст, спочатку сказавши нам про бога слові те, що було особливо потрібно, далі послідовно і по порядку переходить до співіменного з ним проповіднику слова, іоанну. А ти, чуючи, що він посланий був від бога, не приймай його слів за людські. Все він віщав не від себе, але від послав його. Тому називається він і ангелом (вісником), так як справа вісника – нічого не говорити від себе. Слово: бисть означає тут не походження його, а саме його послання. Бисть посланий від бога, тобто його бог послав. Як же кажуть, що слова: во образі божі сий (фоп . 2, 6) не виражають рівності сина з батьком, бо (до слова: бог) не докладеш член (o)? ось і тут [в словах: бисть людина посланий від бога] зовсім немає члена. Тим часом хіба тут мова не про батька? а що сказати про слова пророка: се, аз послю ангела мого перед лицем моїм, іже підготує шлях твій (мал. 3, 1; мф. 11, 10)? слова: мій і твій вказують на дві особи.

Блаж. Феофілакт болгарський

Він не був світло, але був посланий, щоб свідчити про світло

Так як часто трапляється, що свідок буває вище того, про кого свідчить, то щоб ти не подумав, що і іван, який свідчить про христа, був вище його, євангеліст в спростування цього лукавого помислу говорить: «він не був світло». Але, може бути, хто-небудь скаже: ужелі ми не можемо називати світлом ні іоанна, ні іншого кого зі святих? світлом ми можемо назвати кожного зі святих, але світлом, в даному значенні, не можемо назвати. Наприклад, якщо хто тобі скаже: іван чи є світло? — погодитися. Якщо ж запитає так: ужелі іоанн є оний світло — скажи: ні. Бо сам він не є світло у власному сенсі, але світло по причастя, що має сяйво від істинного світла.

Свт. Іоанн златоуст:

І світ його [христа] не позна (1, 10). євангеліст називає тут світом безліч людей розтлінних, відданих земним справам, натовп, бунтівний і безглуздий народ. Але други божі і всі чудові мужі пізнавали христа ще раніше його явища у плоті. Саме про праотця сам христос сказав: авраам отець ваш радий би був, щоб бачив день мій: і вид, і возрадовася (ін. 8, 56). І про давида в викриття юдеїв він говорив: како убо давид духом господа його нарікає, дієслова: рече господь господеві моєму: седі праву мене (мф. 22, 43–44). Багато разів, сперечаючись з ними, він згадує і про мойсея (ін. 5, 46); а про інших пророків – апостол.

Во своя приїда, і свої його не прияша . Звідки прийшов все наповнює і скрізь сущий? яке місце позбавив своєї присутності той, хто в руці своїй тримає все і над усім панує? ніякого місця він не залишив(як це можливо ?). А сталося це по його поблажливості до нас. Так як він, будучи в світі, не здавався знаходяться в світі,

Бізнес-план міні-цеху з виробництва пельменів

Зміст

Перед тим, як почнемо

Перш, ніж приступити до пошуку обладнання та оформлення документів, необхідно провести невеликий експрес-тест своєї продукції. Розробіть рецептуру заздалегідь — на власній кухні. Дрібні партії пельменів, приготованих вручну, можна реалізовувати в колі своїх знайомих. Цей експеримент необхідний-тільки на практиці ви зрозумієте, які види продукції користуються попитом, обкатаєте схему ведення бізнесу і зможете побачити помилки.
Пошук постачальників також бажано почати заздалегідь. Для цього варто визначитися асортиментом і рецептурою:

  • які види фаршу ви плануєте використовувати;
  • в яких пропорціях змішувати свиняче, куряче м’ясо і яловичину;
  • чи будуть у вашому асортименті вареники і котлети.

Постачальники діляться на два типи-великі оптові компанії, що торгують імпортним замороженим м’ясом в брикетах, і місцеві фермери. В обох варіантах необхідна наявність всіх сертифікатів, що підтверджують якість і екологічну чистоту сировини.
Вам варто підготуватися до того, що постачальники беруть 100% передоплату, і мати в розпорядженні суму, що покриває витрати хоча б на 2 місяці роботи. Транспортні витрати, як правило, також лягають на плечі покупця. На старті можуть виникнути проблеми зі збутом або необхідність вкладати прибуток в інші статті витрат. Навіть при налагодженому збуті варто враховувати поширену практику – супермаркети розраховуються за реалізовану продукцію з 30-денною затримкою.
Також, важливо заздалегідь знайти хоча б декількох оптових покупців. Попередні переговори з власниками магазинів, кафе або оптових компаній можна починати з готовими ту, рецептурою та іншими документами.
Ретельно вивчіть попит і конкуренцію в своєму регіоні. Розраховувати лише на споживачів в населеному пункті, в якому ви будете працювати, не можна. Відразу охоплюйте хоча б область. Бізнес-план повинен складатися на основі достовірних даних і найбільш песимістичних прогнозів. Незважаючи на постійне зростання попиту на готові пельмені та інші види напівфабрикатів, цей ринок насичений дуже щільно.

Пасхальне євангеліє з правильною транскрипцією. Великдень в євангелії та апокаліпсисі

Основні ризики

Конкуренція на ринку виробництва напівфабрикатів, до яких відносяться і пельмені, дуже висока. Вижити і вирватися вперед реально, але необхідно розташовувати значними перевагами – бездоганна і оригінальна рецептура, якість, великий асортимент. Великі фабрики підвищують рентабельність за рахунок наявності у фарші сої та інших харчових добавок. Саме тут дрібний бізнес і отримує конкурентну перевагу, використовуючи тільки м’ясо і органічні інгредієнти.
Контракти з магазинами допоможуть отримати прибуток на старті, але закупівельні ціни дуже низькі. Постарайтеся при найменшій можливості розширити бізнес і організувати власну реалізацію продукції через мережу фірмових магазинів або невеликих торгових точок.
У періоди посту і влітку купівельний попит на пельмені падає. У вашому асортименті повинні бути вегетаріанські рецепти: вареники з капустою, картоплею, ягодами.
Виробництво продуктів ретельно контролюється санітарними службами і росспоживнаглядом. При наявності серйозних порушень щодо дотримання вимог цих організації висока ймовірність фінансових втрат через штрафи. У разі системних претензій можна і зовсім позбутися бізнесу.

Пасхальне євангеліє з правильною транскрипцією. Великдень в євангелії та апокаліпсисі

Розташування

Приміщення для міні-цеху з виробництва пельменів вибирається в залежності від запланованих обсягів виробництва, асортименту і вимог, які супроводжують обладнання. Мінімальна площа-50 м2. Якщо купується виробнича лінія середньої потужності, необхідно приміщення з площею близько 300 м2.
Сес висуває вимоги щодо обов’язкового зонування:

  • окрема кімната для складу сировини;
  • приміщення з холодильними установками для готової продукції;
  • виробничий цех;
  • душові та туалетні;
  • кімната для персоналу.

Також необхідно врахувати, що обладнання працює від електромережі напругою 380 в.у приміщенні повинні бути: сучасна вентиляційна система, хороше освітлення. Висуваються вимоги і до ремонту-стіни і підлога повинні бути покриті плиткою, яка легко відмивається.
Шукайте місце для міні-цеху в приміщеннях колишніх їдалень або кафе, вільні виробничі площі, пристосовані під вимоги харчової промисловості. Переобладнання невідповідного приміщення обійдеться занадто дорого. Щодо розташування існує лише дві основні вимоги-невисока орендна плата і хороша транспортна розв’язка (для зручності доставки сировини і готової продукції).

Пасхальне євангеліє з правильною транскрипцією. Великдень в євангелії та апокаліпсисі

Обладнання

Мінімальний комплект виглядає наступним чином:

  1. просіювач борошна-не менше 15 000 рублів.
  2. машина для розкочування тіста — в районі 33 000 рублів.
  3. автомат для замішування тіста близько 70 000 рублів.
  4. виробнича м’ясорубка – не менше 16 000 рублів.
  5. фаршемішалка-не менше 35 000 рублів.

Для заморозки необхідно два типи холодильників:

Для шокової заморозки – близько 60 000 рублів.
Для зберігання продукції-близько 100 000 рублів.

Стартову суму на придбання обладнання можна скоротити за рахунок використання ручної праці, але в цьому випадку ви не можете розраховувати на великі обсяги. Врахуйте, що будуть потрібні більш високі витрати на оплату заробітної плати. Також має сенс пошукати можливість придбання виробничої лінії на умовах лізингового договору.
Якщо говорити про постачальників, то рекомендуються китайські виробники. Вони пропонують якісні та надійні лінії за доступною ціною. На російському ринку працюють офіційні представництва китайських виробників-шанси оформити угоду в лізинг і отримувати гідне сервісне обслуговування досить високі.
Транспортні витрати з доставки сировини і готових напівфабрикатів виробник, як правило, бере на себе. Ви навряд чи зможете працювати без рефрижератора. На придбання автомобіля, що був у вжитку, варто приготувати мінімум 550 000 рублів.

Пасхальне євангеліє з правильною транскрипцією. Великдень в євангелії та апокаліпсисі

Кадри

Чисельність колективу безпосередньо залежить від запланованих обсягів і частини ручної праці. Для обслуговування автоматизованої виробничої лінії досить 4 – х чоловік в зміну-майстри і 3-х робітників. При ручному ліпленні і упаковці чисельність зміни необхідно збільшити до 6-и чоловік.
На виробництві повинен бути технолог, досконально володіє рецептурою. Якщо ви працюєте зі складним обладнанням, необхідний кваліфікований механік. Для доставки сировини і готової продукції знадобиться водій на повну ставку. Бухгалтера також слід найняти з повною зайнятістю. З огляду на те, що ви працюєте в харчовій промисловості, у всіх співробітників повинні бути санітарні книги з допуском.

Пасхальне євангеліє з правильною транскрипцією. Великдень в євангелії та апокаліпсисі

Документи та ліцензії

Реєстрація в податковій службі проходить швидко і без особливих проблем. Для міні-цеху цілком підійде іп і спрощена система оподаткування – 6% від виручки або 15% від чистого доходу. Поспішати з оформленням юридичної особи не варто. Практика співпраці з великими мережами магазинів, закладами громадського харчування та оптовими компаніями з дрібними виробниками пельменів – поширене явище. Іп-це можливість скоротити кількість документації та фінансові розрахунки до мінімуму.
Приміщення і виробничу лінію повинні оглянути співробітники пожежного нагляду, сес, і інші служби – багато що залежить від конкретного регіону. Вимоги цих організацій слід дізнатися заздалегідь і шукати приміщення відповідно до них. Якщо все нормально, ви отримаєте висновки про дозвіл працювати.
У росспоживнагляді оформляються наступні документи:
-рецептура.
— узгоджені та зареєстровані технічні умови (ту). У цих документах розписаний і регламентований процес виробництва-обладнання, обсяги виробництва, види сировини на всі види продукції.
— реєстрація торгової марки і товарного знака.
Варто знати. На практиці вирішення питання з ту може мати нюанси в залежності від регіону вашої діяльності. Можливий варіант, коли чиновники вимагають провести комплексну перевірку вашого виробництва, сировини і готової продукції в спеціалізованій лабораторії. У будь-якому випадку, вам необхідно скористатися послугами юридичної компанії, яка спеціалізується на оформленні подібних документів. Це дозволить заощадити і фінанси, і час.
Дуже багато залежить від того, де ви купуєте обладнання. Якщо ви оформляєте договір з великою компанією, постачальник обладнання може запропонувати серйозну підтримку в реєстрації ту і оформленні інших документів.

Пасхальне євангеліє з правильною транскрипцією. Великдень в євангелії та апокаліпсисі

 

Інших євангелістів. Так як вони благовістять про втілення христовому, а про предвічне його буття не сказали нічого досить ясного і наочного, то загрожувала небезпека, що люди, прив’язані до земного і не можуть помислити ні про що високе, подумають, що христос тоді лише почав своє буття, коли народився від отця перш століть. Тому великий іоанн сповіщає про горнє народження, не забувши, втім, згадати і про втілення слова. Бо каже: і слово стало плоттю (ін. 1, 14)» (тлумачення на євангеліє від іоанна, с.267).

Іоанн богослов багато пише про чудеса господа в юдеї та єрусалимі: про зцілення розслабленого у віфезі (див.: ін. 5, 2-9), про зцілення сліпонародженого (див. 9, 1-7), про воскресіння лазаря (див. 11, 11-44), про перетворення води на вино на весіллі в кані галілейській (див. 2, 1-11). В євангелії від іоанна наводяться віровчальні бесіди з юдеями про божество христа і його єдиносущність з богом отцем( див. 6, 26-58; 8, 12-59), бесіди спасителя з самарянкою (див. 4, 5-26) і з никодимом (див. 3, 1-21).

Євангеліє від івана ділиться на 21 главу і закінчується словами, що істинно свідчення його (ін. 21, 24).

символи євангелістів

Стародавні християнські письменники порівнювали четвероевангеліє з річкою, яка, виходячи з едему для зрошення насадженого богом раю, поділялася на чотири річки. Ще більш звичайним символом для євангелістів була таємнича колісниця, яку пророк єзекіїль бачив при річці ховар і яка складалася з чотирьох істот, що нагадують собою людину, лева, тельця і орла: з середини його як би світло полум’я з середини вогню; і з середини його видно було подобу чотирьох тварин – — і такий був вигляд їх: вигляд їх був, як у людини … Подобу осіб їх-особі людини і особі лева з правого боку у всіх їх чотирьох; а з лівого боку особі тельця у всіх чотирьох і особі орла у всіх чотирьох (єз. 1, 5, 10). Ці істоти, взяті окремо, стали символами євангелістів: апостола матвія порівнюють з людиною, апостола марка – з левом, апостола луку – з тельцем, апостола іоанна – з орлом.

Причиною такого порівняння було те міркування, що апостол матвій в своєму євангелії висуває особливо людський і месіанський характер христа; апостол марк зображує його всемогутність і царственість; апостол лука говорить про його первосвященство, з яким пов’язувалося жертвопринесення тельців; апостол іоанн, як орел, ширяє над хмарами людської немічності. Однак смисловим центром кожного євангелія є розповідь про смерть і воскресіння господа нашого ісуса христа.

про святкування великодня

Єврейське слово «великдень» означає «преходження», «позбавлення». У старозавітній церкві так було названо свято, встановлений в спогад результату синів ізраїлевих з єгипту і разом з тим позбавлення їх від рабства. У новозавітній церкві святкується великдень як знамення того, що сам син божий через воскресіння з мертвих перейшов від світу цього до отця небесного, від землі на небо, звільнивши і нас від вічної смерті і рабства дияволу і дарувавши нам владу бути чадами божими (ін. 1, 12).

Свято великодня встановлено і святкувалося вже в апостольській церкві. Він бере свій початок з самого часу воскресіння христового, коли апостоли тріумфували перемогу свого вчителя над смертю. Учні христові заповідали святкувати це свято щороку всім віруючим.

У 325 році на i вселенському соборі відбулася постанова святкувати великдень повсюдно в першу неділю пасхального повного місяця, щоб великдень християнська завжди святкувалася після юдейської.

» воскресіння ісуса христа, — каже святитель інокентій херсонський, — є найвище торжество віри-бо ним затверджена, піднесена, обожнена віра наша; найвище торжество чесноти-бо в ньому найчистіша чеснота восторжествувала над найбільшою спокусою; найвище торжество надії — бо служить вірною запорукою обітниці найвеличніших «» слово в середу світлої седмиці, с. 62).

За важливістю благодіянь, отриманих нами через воскресіння христове, великдень воістину є свят свято і торжество з урочистостей, чому святкується вона особливо світлим і урочистим чином, і богослужіння його відрізняється особливою величчю. У службі свята великодня оспівується перемога господа нашого ісуса христа над смертю і дарування нам життя вічного. Всі богослужіння свята пройняті почуттям радості про воскреслого.

Пасха христова висловлює нам велику любов творця до нас. Він сам вступив у боротьбу з сатаною, переміг його святістю своєю, послухом отцю небесному. І господь ісус христос воскресив самого себе, отець небесний його воскресив, і це воскресіння дарується нам. Великий угодник божий григорій палама каже, що боговтілення-явище бога в світ, господа нашого ісуса христа, — це велика таємниця, ще більший акт любові божої, ніж творіння світу. Коли ми приймаємо хрещення, то переживаємо нове народження водою і духом. Господь дарує нам покаяння. Ми приносимо покаяння, і він прощає нам гріхи наші. Господь з’єднується з нами в таїнстві причастя

Тіла і крові христових. Тому в одному цьому нашому сповіданні » христос воскрес!» полягає вся сутність нашої святої віри, вся твердість і непохитність нашої надії і надії, вся повнота вічної радості і блаженства.

про час святкування великодня

У святкуванні великодня православна церква дотримується весняного рівнодення, 14-й день місяця і триденність-п’ятницю, суботу, неділю. Якщо трапиться 14-й день місяця перш рівнодення, каже святитель іоанн златоуст, то ми залишаємо його, і шукаємо інший, який повинен бути після рівнодення; раніше весняного рівнодення 14-й день місяця не береться.

Згідно із законом старозавітному, пасхального агнця повинно було заколювати 14 нісана після полудня. Господь старий великдень здійснив на добу раніше, готуючи апостолів до наступаючої новозавітної вечері, істинної пасхи. Хліб був на цій вечорі був кислий, а не прісний.

Під час таємної вечері господь сказав: один з вас зрадить мене (мт. 26, 21) і подав хліб юді. Тим самим господь відділив його і відлучив від учнів. Раніше він приборкав злобу іуди, дотримувався для себе час смерті: що робиш, роби (ін. 13, 27), як би так кажучи: «я залишаю тебе, роби що хочеш». Коли юда пішов, господь сказав: дуже бажав я їсти з вами цю останню старозавітну пасху (лк. 22, 15) і встановив таїнство тіла і крові. Зрадника за столом з ними не було.

&1&

Тиждень великодня

&1&

Євангельське читання, покладене в самий день світлого христового воскресіння, являє собою піднесене вчення про обличчя ісуса христа, його божество, його божественне ставлення до світу і людини і його втілення для порятунку людей. Хоча воно буквально не говорить про воскресіння христове, але викладає істину воскресіння: воскреслий з волі своєї, силою власною явив себе у всій ясності богом істинним, і відкрився сином божим в силі, по духу святині, через воскресіння з мертвих (рим. 1, 4). На знак того, що слава воскреслого господа поширилася по всіх народах, євангеліє під час нічної пасхальної служби сповіщається на різних мовах.

апостольське читання
(діян. 1, 1–8)

&1&

Перше убо слово сотворих про всіх, про феофіла, яже розпочато ісус творити ж і навчи навіть до дні, в оньже заповідавши апостолом духом святим, іхже ізбра, вознісши: перед ними і постави собі жива по стражданні своєму в мнозех істинних прапорів, денмі чотиридесятьма являючись їм і дієслова яже про царство боже: з ними ж і ядий повелі їм від єрусалиму не відлучатися, але чекати обітниці відчаю, еже чуєте від мене: яко іоанн убо хрестив є водою, ви ж імате хреститися духом святим не по мнозех цих днех. Вони ж убо зійшовся вопрошаху його, глаголючо: господи, аще в літо це устрояеші царство ізраїлеве? рече ж до них: несть ваше разумети часи і літа, яже отець поклади у своїй владі: але приймете силу, що знайшла святому духу на ви, і будете ми свідок у єрусалимі ж і у всій юдеї і самарії і навіть до останніх землі.

Першу книгу написав я до тебе, феофіл, про все, що ісус робив і чого навчав від початку до того дня, в який він вознісся, давши святим духом веління апостолам, яких він обрав, яким і явив себе живим, по стражданні своєму, з багатьма вірними доказами, в продовження сорока днів будучи їм і говорячи про царство боже. І, зібравши їх, він наказав їм: не відлучайтеся з єрусалиму, але чекайте обіцяного від отця, про що ви чули від мене, бо іван хрестив водою, а ви, через кілька днів після цього, будете хрещені духом святим. Тому вони, зійшовши, запитували його, кажучи: чи не в цей час, господи, відновлюєш ти царство ізраїлю? він же сказав їм: не ваша справа знати часи або терміни, які отець поклав у своїй владі, але ви приймете силу, коли зійде на вас дух святий; і будете мені свідками в єрусалимі і в усій юдеї і самарії і навіть до краю землі.

Про феофіла-мається на увазі той самий феофіл, для якого апостол лука написав своє євангеліє.

Яже розпочато ісус

Бізнес-план міні-цеху з виробництва пельменів

&1&

Перед тим, як почнемо

Перш, ніж приступити до пошуку обладнання та оформлення документів, необхідно провести невеликий експрес-тест своєї продукції. Розробіть рецептуру заздалегідь — на власній кухні. Дрібні партії пельменів, приготованих вручну, можна реалізовувати в колі своїх знайомих. Цей експеримент необхідний-тільки на практиці ви зрозумієте, які види продукції користуються попитом, обкатаєте схему ведення бізнесу і зможете побачити помилки.
Пошук постачальників також бажано почати заздалегідь. Для цього варто визначитися асортиментом і рецептурою:

  • які види фаршу ви плануєте використовувати;
  • в яких пропорціях змішувати свиняче, куряче м’ясо і яловичину;
  • чи будуть у вашому асортименті вареники і котлети.

Постачальники діляться на два типи-великі оптові компанії, що торгують імпортним замороженим м’ясом в брикетах, і місцеві фермери. В обох варіантах необхідна наявність всіх сертифікатів, що підтверджують якість і екологічну чистоту сировини.
Вам варто підготуватися до того, що постачальники беруть 100% передоплату, і мати в розпорядженні суму, що покриває витрати хоча б на 2 місяці роботи. Транспортні витрати, як правило, також лягають на плечі покупця. На старті можуть виникнути проблеми зі збутом або необхідність вкладати прибуток в інші статті витрат. Навіть при налагодженому збуті варто враховувати поширену практику – супермаркети розраховуються за реалізовану продукцію з 30-денною затримкою.
Також, важливо заздалегідь знайти хоча б декількох оптових покупців. Попередні переговори з власниками магазинів, кафе або оптових компаній можна починати з готовими ту, рецептурою та іншими документами.
Ретельно вивчіть попит і конкуренцію в своєму регіоні. Розраховувати лише на споживачів в населеному пункті, в якому ви будете працювати, не можна. Відразу охоплюйте хоча б область. Бізнес-план повинен складатися на основі достовірних даних і найбільш песимістичних прогнозів. Незважаючи на постійне зростання попиту на готові пельмені та інші види напівфабрикатів, цей ринок насичений дуже щільно.

&1&

Основні ризики

Конкуренція на ринку виробництва напівфабрикатів, до яких відносяться і пельмені, дуже висока. Вижити і вирватися вперед реально, але необхідно розташовувати значними перевагами – бездоганна і оригінальна рецептура, якість, великий асортимент. Великі фабрики підвищують рентабельність за рахунок наявності у фарші сої та інших харчових добавок. Саме тут дрібний бізнес і отримує конкурентну перевагу, використовуючи тільки м’ясо і органічні інгредієнти.
Контракти з магазинами допоможуть отримати прибуток на старті, але закупівельні ціни дуже низькі. Постарайтеся при найменшій можливості розширити бізнес і організувати власну реалізацію продукції через мережу фірмових магазинів або невеликих торгових точок.
У періоди посту і влітку купівельний попит на пельмені падає. У вашому асортименті повинні бути вегетаріанські рецепти: вареники з капустою, картоплею, ягодами.
Виробництво продуктів ретельно контролюється санітарними службами і росспоживнаглядом. При наявності серйозних порушень щодо дотримання вимог цих організації висока ймовірність фінансових втрат через штрафи. У разі системних претензій можна і зовсім позбутися бізнесу.

&1&

Розташування

Приміщення для міні-цеху з виробництва пельменів вибирається в залежності від запланованих обсягів виробництва, асортименту і вимог, які супроводжують обладнання. Мінімальна площа-50 м2. Якщо купується виробнича лінія середньої потужності, необхідно приміщення з площею близько 300 м2.
Сес висуває вимоги щодо обов’язкового зонування:

  • окрема кімната для складу сировини;
  • приміщення з холодильними установками для готової продукції;
  • виробничий цех;
  • душові та туалетні;
  • кімната для персоналу.

Також необхідно врахувати, що обладнання працює від електромережі напругою 380 в.у приміщенні повинні бути: сучасна вентиляційна система, хороше освітлення. Висуваються вимоги і до ремонту-стіни і підлога повинні бути покриті плиткою, яка легко відмивається.
Шукайте місце для міні-цеху в приміщеннях колишніх їдалень або кафе, вільні виробничі площі, пристосовані під вимоги харчової промисловості. Переобладнання невідповідного приміщення обійдеться занадто дорого. Щодо розташування існує лише дві основні вимоги-невисока орендна плата і хороша транспортна розв’язка (для зручності доставки сировини і готової продукції).

&1&

Обладнання

Мінімальний комплект виглядає наступним чином:

  1. просіювач борошна-не менше 15 000 рублів.
  2. машина для розкочування тіста — в районі 33 000 рублів.
  3. автомат для замішування тіста близько 70 000 рублів.
  4. виробнича м’ясорубка – не менше 16 000 рублів.
  5. фаршемішалка-не менше 35 000 рублів.

Для заморозки необхідно два типи холодильників:

Для шокової заморозки – близько 60 000 рублів.
Для зберігання продукції-близько 100 000 рублів.

Стартову суму на придбання обладнання можна скоротити за рахунок використання ручної праці, але в цьому випадку ви не можете розраховувати на великі обсяги. Врахуйте, що будуть потрібні більш високі витрати на оплату заробітної плати. Також має сенс пошукати можливість придбання виробничої лінії на умовах лізингового договору.
Якщо говорити про постачальників, то рекомендуються китайські виробники. Вони пропонують якісні та надійні лінії за доступною ціною. На російському ринку працюють офіційні представництва китайських виробників-шанси оформити угоду в лізинг і отримувати гідне сервісне обслуговування досить високі.
Транспортні витрати з доставки сировини і готових напівфабрикатів виробник, як правило, бере на себе. Ви навряд чи зможете працювати без рефрижератора. На придбання автомобіля, що був у вжитку, варто приготувати мінімум 550 000 рублів.

&1&

Кадри

Чисельність колективу безпосередньо залежить від запланованих обсягів і частини ручної праці. Для обслуговування автоматизованої виробничої лінії досить 4 – х чоловік в зміну-майстри і 3-х робітників. При ручному ліпленні і упаковці чисельність зміни необхідно збільшити до 6-и чоловік.
На виробництві повинен бути технолог, досконально володіє рецептурою. Якщо ви працюєте зі складним обладнанням, необхідний кваліфікований механік. Для доставки сировини і готової продукції знадобиться водій на повну ставку. Бухгалтера також слід найняти з повною зайнятістю. З огляду на те, що ви працюєте в харчовій промисловості, у всіх співробітників повинні бути санітарні книги з допуском.

&1&

Документи та ліцензії

Реєстрація в податковій службі проходить швидко і без особливих проблем. Для міні-цеху цілком підійде іп і спрощена система оподаткування – 6% від виручки або 15% від чистого доходу. Поспішати з оформленням юридичної особи не варто. Практика співпраці з великими мережами магазинів, закладами громадського харчування та оптовими компаніями з дрібними виробниками пельменів – поширене явище. Іп-це можливість скоротити кількість документації та фінансові розрахунки до мінімуму.
Приміщення і виробничу лінію повинні оглянути співробітники пожежного нагляду, сес, і інші служби – багато що залежить від конкретного регіону. Вимоги цих організацій слід дізнатися заздалегідь і шукати приміщення відповідно до них. Якщо все нормально, ви отримаєте висновки про дозвіл працювати.
У росспоживнагляді оформляються наступні документи:
-рецептура.
— узгоджені та зареєстровані технічні умови (ту). У цих документах розписаний і регламентований процес виробництва-обладнання, обсяги виробництва, види сировини на всі види продукції.
— реєстрація торгової марки і товарного знака.
Варто знати. На практиці вирішення питання з ту може мати нюанси в залежності від регіону вашої діяльності. Можливий варіант, коли чиновники вимагають провести комплексну перевірку вашого виробництва, сировини і готової продукції в спеціалізованій лабораторії. У будь-якому випадку, вам необхідно скористатися послугами юридичної компанії, яка спеціалізується на оформленні подібних документів. Це дозволить заощадити і фінанси, і час.
Дуже багато залежить від того, де ви купуєте обладнання. Якщо ви оформляєте договір з великою компанією, постачальник обладнання може запропонувати серйозну підтримку в реєстрації ту і оформленні інших документів.

&1&

 

Світла » » тлумачення на євангеліє від іоанна, с. 275). Те ж був і іоанн у ставленні до христа.

Бе світло істинний. слово було світлом світу завжди і до свого втілення, месія як світло самобутній, світло по самій суті, а не запозичений, джерело всякого світла і просвіти для всякого людини прийдешнього в світ. але світ, зрозуміло, переважно язичницький, його не пізна як бога свого і, ухилившись від істини божої, створив собі багато богів замість єдиного істинного бога.

Во своя приїда, тобто до юдеїв, вибраного народу, і свої його не прияша, принаймні не все, як можна було б очікувати від народу, обраного богом. І до втілення слова, незважаючи на пророцтва, обітниці про нього, богоявлення, він не приймав його, а коли він втілився, цей народ відкинув і розіп’яв його, свого вчителя і викупителя.

Бліци, же прияша його, хто увірував в нього, як месію, раби вони або вільні, отроки або старці, варвари або греки-всім даді їм область чадом божим бити. євангеліст сказав так тому, як пояснює святитель іоанн златоуст, що благодать не діє насильно, не обмежує людської свободи і самовладдя, але приходить і діє тільки в тих, які бажають і шукають її. Тому для збереження чистоти недостатньо хреститися, але потрібно багато старання, щоб зберегти неоскверненним образ синоположення, даний в хрещенні. Боже роблення-дати благодать, людське-представити віру. Всиновлює нас богу не плотське народження, не воно робить людей близькими до нього, чадами його, але народження духовне, незбагненне, народження від бога. Це благодатне народження і усиновлення до бога набувається ними через віру в божественне слово.

І слово плоть бисть. слово-син божий-сприйняв повне людське єство, земне тіло і розумну душу і, будучи богом від століття, став боголюдиною за часом. Саме боже слово, за міркуванням святителя григорія богослова, очищаючи подібне подібним, робиться людиною по всьому, крім гріха. Господь проявив велике людинолюбство заради нашого спасіння, сприйнявши на себе відмінне і абсолютно чуже власному його єству, тобто плоть.

Бог слово, ісус христос вселися в ни, тобто з’явився на землю не на мить, як були ангели, але жив між людьми, їв, пив, розмовляв і робив все, що робить звичайно не дух, що не має плоті і кісток, а людина. Через євангеліє ми вчимося вірити, що в одному христі два єства: божеське і людське.

І видехом славу його, — каже євангеліст іван як би від імені всіх апостолів, — не внутрішніми тільки очима віри, не в образах тільки і символах, як старозавітні люди, а й зовнішніми тілесними очима, в зовнішньому людському явищі слова, в самій дійсності, бо перед ними був істинний боголюдина.

1 неприступна слава проявилася в його житті, в його вченні, в його діяннях, в чудесах і знаменнях, при перетворенні, вознесінні, воскресінні в такій надзвичайній силі і светозарном сяйві, якими може блищати тільки слава яко єдинородного від отця, господа слави.

Виконай благодаті та істини – таке вчення сина божого. Воно воістину сповнене благодаті, як і пророк давид вигукував: благодать вилилася з уст твоїх (пс. 44, 3). І євангеліє свідчить, що всі дивувалися словам благодаті, що виходили з вуст христових (лк. 4, 22), так що він зцілював серця і душі. Про те , що воно сповнене істини, сказано тому, що все, що говорили і робили пророки і сам мойсей, було образами, а те, що говорив і робив христос, то все повно істини, так як він сам є благодать і істина.

Цей бе, егоже рех, іже по мені грядий, передо мною бисть, яко первее мене бе, – так свідчив про христа іоанн предтечі, коли ще навіть не бачив його. Іже по мені грядий, тобто йде за мною, означає, що христос з’явився за часом пізніше іоанна предтечі, будучи молодше його по плоті на шість місяців. Однак він став славніше, досточтімее його за чудесами, які відбувалися їм, по різдву, по мудрості. І це справедливо, тому що син божий первіше іоанна бе, по предвічному народженню від отця, хоча по явищу у плоті і прийшов за ним.

І від виконання його ми всі прияхом і благодать віз благодать. апостол павло говорить про христа ісуса, що в ньому мешкає вся повнота божества тілесно (кол. 2, 9). У цій-то повноті божества у христі ісусі і відкривається рясний, невичерпне джерело благодаті, яку він щедро виливає на всіх гідних, і при такому виливі залишається повний і ніколи не виснажується. Всі віруючі-що жили і за часів

Старого, і за часів нового завіту, – отримали від повноти христової прощення гріхів, примирення з богом, спокута кров’ю його (еф. 1, 7), багаторазові дари духовні, усиновлення богу.

Яко закон моисеом дан бысть, благодать же й істина ісус христом бысть. Закон був даний через мойсея, а той був при цьому лише як служитель (євр. 3, 5), який повинен був передати іншим тільки те, що сам прийняв. Тобто для дарування старого завіту бог вжив посередником людини, саме мойсея, новий же завіт був даний через ісуса христа, боголюдини. «він називається і благодаттю, — каже блаженний феофілакт, — тому що бог дарував нам не тільки прощення гріхів, а й синівство, називається і істиною, тому що він ясно проповідував те, що старозавітні бачили або говорили образно. Новий завіт, званий і благодаттю, і істиною, мав посередником не простої людини, але сина божого. Євангеліст про старий закон сказав: дан через мойсея, бо він був підлеглий і слуга, а про новий – не сказав «дан», але «стався», щоб показати, що він стався від господа нашого ісуса христа, як владики, а не від раба, і в кінець досяг благодаті і істини» (тлумачення на євангеліє від іоанна, с.283).

Благодать христова знімає з людини прокляття законне, виправдовує перед богом, примиривши з ним (див.: гал. 3, 13; рим. 5, 9-10), прощає і очищає гріхи, повідомляє багаторазові дари духовні в міру віри, дає сили виконувати новозавітний закон так, що він здається ярмом благим і тягарем легким (див.: мф. 11, 30). Все, що закон зображував подібно тіні, маючи істину попереду, ясно, відкрито прийшло у виконання і дійсно скоєно ісусом христом.

Та інші священнослужителі російської православної церкви , які взяли участь у нічному великодньому богослужінні в храмі христа спасителя, вперше прочитали євангеліє від іоанна на 18 мовах світу, в тому числі арамейською і китайською. Перш служба велася, як правило, не більше ніж на декількох мовах, в тому числі церковно-слов’янською, російською, латиною або грецькою. Читання євангелія на різних мовах було покликане підкреслити єдність християн світу.

Йдеться про сімнадцять перших віршів євангелія від іоанна: «на початку було слово, і слово було у бога, і слово було бог» (ін 1,1). Згідно з церковним календарем, протягом року читаються всі чотири євангелія. Читання ж євангелія від іоанна починається на великодній літургії. Це євангеліє з найбільш складним богословським змістом в стародавні часи звучало в церкві вперше для новохрещених у великодню ніч, тих, хто пройшов перед цим курс катехизації.

Традиція читання євангелія від іоанна сходить до x століття. Вважається, що вона була ініційована константинопольським патріархом. Спочатку текст читався двома мовами-латинською та грецькою. Пізніше був доданий давньоєврейський, як третій з мов, на яких був зроблений напис на хресті»ісус назорей – цар юдейський». Коли в літургії почали використовувати місцеві мови, цей текст став читатися і на них.

Зараз прийнято читати пасхальне євангеліє на цих трьох стародавніх і деяких сучасних мовах. Читання символізує універсальність євангелія, яке звернене до всіх народів: блага звістка про христа, чия перемога над смертю святкується у великодню ніч, повинна бути почута на всіх мовах світу.

Існує також традиція співу пасхальних тропарів на різних сучасних мовах. Головним співом свята є тропар»христос воскрес із мертвих…». Тропарем в церковній традиції називається короткий спів, що виражає суть святкується події. Радісний гімн, що сповіщає про воскресіння христа, перший раз звучить у великодню ніч, коли хресний хід, обійшовши навколо храму, зупиняється біля його закритих дверей. Радісна пісня» христос воскрес… » багаторазово повторюється в церковних богослужіннях протягом усіх сорока днів святкування великодня. Звістка про воскресіння спасителя сповіщається всім народам у всіх куточках землі, і в православних церквах можна почути спів тропаря великодня на різних мовах.

Як нагадує ріа «новости» , тропар оповідає про те, як на світанку першого дня після суботи (тепер цей день тижня ми називаємо неділею в пам’ять про воскресіння христа), коли дружини-мироносиці підійшли до гробу, щоб помазати пахощами тіло свого вчителя і господа, виявилося, що важкий камінь, що закривав вхід в печеру поховання, відвалений. Труна порожня: у ній лише похоронні пелени, в які було загорнуто тіло ісуса христа. Сам же христос воскрес! ось як це звучить на різних

Ідея бізнесу: як відкрити свій пункт видачі замовлень

&1&

Перед тим, як почнемо

Вивчіть попит на цю послугу у вашому населеному пункті. Жителі великих міст мають можливість вибирати спосіб доставки, куплених через мережу інтернет, адже в їх розпорядженні пропозиції безлічі транспортних фірм. Маленькі міста ці компанії обходять стороною, оскільки організація точки при невисокій чисельності населення і потенційних клієнтів просто невигідна. Але маленьке містечко може стати шикарним стартом для починаючого підприємця, адже його жителі змушені долати великі відстані для отримання свого замовлення.
Якщо ви побачили перспективи і вирішили відкривати свій пункт видачі замовлень, продумайте систему доставки замовлень на вашу точку. Вам необхідно вивчити пропозиції великих транспортних фірм і укласти з декількома з них попередній договір. Має сенс опрацювати торгові платформи на предмет пошуку приватних підприємців, що спеціалізуються на торгівлі через мережу інтернет. Малий бізнес не завжди може собі дозволити укласти договір з великими транспортними фірмами, але співпраця з невеликою фірмою на взаємовигідних умовах їм по плечу. Ви можете не тільки доставляти товари, але і заробляти в ролі торгового агента в зоні своєї діяльності.

&1&

Основні ризики

Ви пов’язані з матеріальною відповідальністю на доставку товарів в цілості й схоронності. Недосконалість системи обліку, недобросовісність співробітників стають серйозною перешкодою на шляху до розвитку. Робота персоналу, спеціальні програми, організація діяльності – все повинно функціонувати чітко і без найменшої затримки. Розхлябаність і небездоганна організація приведуть до фінансових втрат і знищення репутації.
Високий ризик конкуренції. Великі транспортні компанії, що володіють великим капіталом, постійно розширюють сферу свого впливу. В один прекрасний момент їх може зацікавити ваше місто, і ви не зможете протистояти великому конкуренту. Єдина можливість вистояти-постійно вдосконалювати сервіс, пропонувати клієнтам вигідні ціни і розширюватися, займаючи вільні населені пункти. Вельми розумний варіант-шукати таких же представників малого бізнесу і об’єднувати зусилля, створюючи розвинену мережу.

&1&

Розташування

Офіс в центрі-кращий варіант, але вартість оренди починаючому підприємцю може бути недоступною. Альтернативою можуть стати райони в деякому віддаленні від центру. Головний критерій зручна транспортна розв’язка і наявність поблизу парковки або стоянки, адже багато клієнтів будуть приїжджати на власних автомобілях. Важлива близькість зупинки громадського транспорту.
Велике приміщення не потрібно, адже велика частина товарів не залежуватиметься на вашому складі – основна маса клієнтів воліє забирати своє замовлення протягом доби. Для складу і робочого місця оператора досить 15-20 м2. Вимоги безпосередньо до приміщення наступні:

Особливий комфорт і дороге оформлення інтер’єру вам не потрібні. За рахунок цього ви отримуєте більш високі шанси орендувати приміщення в максимальній близькості до центру за невисокою ціною. Існує думка, що при необхідності клієнт готовий поїхати за своєю посилкою навіть на околицю. Але це велика помилка. Дуже важливо знайти для пункту точку, рівновіддалену від усіх районів міста. Вашим клієнтам має бути зручно добиратися до пункту видачі, це різко підвищує кількість замовлень. Якщо ви плануєте пропонувати послугу кур’єрської доставки, таке розташування допоможе економити на транспортних витратах.

  • 1-й поверх.
  • наявність санвузла для співробітників.
  • опалення та сучасна вентиляція-це важливо для належних умов зберігання товарів.

Обладнання

&1&

Оснащення пункту великих капіталовкладень не зажадає. Вам потрібні прості, але міцні стелажі для зберігання товарів і стійка видачі посилок. При наявності знайомого майстра вартість їх виготовлення обійдеться приблизно в 20 000-25 000 рублів.
Для роботи операторів необхідний надійний комп’ютер і з виходом в мережу інтернет і касовий апарат. 30 000 рублів для придбання цього обладнання цілком достатньо. Ви не зможете ефективно працювати без спеціального ліцензованого програмного забезпечення, що дозволяє вести облік отриманих і виданих замовлень, залишків на складі.
Оснащення екстер’єру не обмежується ефектною вивіскою, оформлення якої обійдеться в суму близько 20 000 рублів. Ви несете матеріальну відповідальність за збереження товарів і зобов’язані забезпечити безпеку приміщення згідно з вимогами. Вартість однієї камери відеоспостереження починається від 5 000 рублів. Вартість установки, повний комплект обладнання та сервісне обслуговування системи залежить від обраного типу апаратури і цін спеціалізованих компаній у вашому місті. В середньому, ви повинні вкласти близько 60 000. Варто дізнатися про можливість підключити вашу систему до пульта місцевої охоронної служби. Незважаючи на істотні витрати, економити на безпеці не варто.
Якщо ви плануєте надавати додаткову послугу з доставки замовлень, необхідний транспорт. На старті можна укласти договір з водієм, який має власний автомобіль.

&1&

Кадри

Для забезпечення безперебійного функціонування одного невеликого пункту видачі необхідно найняти двох операторів, які будуть виходити на роботу позмінно і в разі хвороби підміняти один одного. На першому етапі краще наймати чоловіків, хоча з обов’язками оператора відмінно справляються і жінки. Справ у тому, що серед товарів є певна частка габаритних вантажів. Якщо у вас будуть працювати жінки, доведеться додатково наймати вантажника. У період створення бізнесу дуже важливо мінімізувати витрати, в тому числі і на заробітну плату.
Але найголовніший критерій в підборі персоналу-чесність і досвід роботи. Оператор повинен розуміти, наскільки висока його відповідальність. Втрата посилки може призвести до фінансових втрат, адже ви повинні не тільки відшкодувати її вартість, але і сплатити штраф, якщо клієнт вирішить звертатися до суду. Один інцидент цілком здатний повністю зруйнувати вашу репутацію. Навіть у великих містах оператори отримують невисоку зарплату (близько 20 000 рублів). Якщо ви розраховуєте на чесність з боку співробітників, не економте на оплаті їх праці і встановіть більш високі тарифи, продумайте справедливу і зрозумілу систему штрафів і заохочень.
Має сенс найняти кур’єра. Багато клієнтів згодні доплатити за те, щоб їх посилку доставили додому. Можливо, на початковому етапі бажаючих буде небагато, але сам факт наявності подібної послуги буде працювати на підвищення вашої репутації і створювати позитивний імідж бренду.

&1&

Документи та ліцензії

Оформлення починається з процедури реєстрації суб’єкта підприємницької діяльності. Краща форма-іп, вона підходить для вашого напрямку діяльності і оформляється з мінімальними витратами. Вибирайте окпд 47.91, він охоплює широкий спектр послуг: роздрібна торгівля поштою або з використанням мережі інтернет. В середньому, державне мито становить 10 000 рублів. Але в залежності від особливостей конкретного регіону може виникнути необхідність оформляти додаткові документи. Краще відкласти на процедуру реєстрації та отримання необхідних дозволів близько 20 000 рублів.
Сплата податків проходить у формі ссо. Для ведення діяльності потрібно оформити рахунок платіжного агента в банку. Всі операції проводяться через касовий апарат.
У зв’язку з тим, що ви не розпаковуєте замовлення і просто передаєте їх в тому вигляді, в якому отримали, вимоги сес будуть мінімальними, але дозволу цієї служби необхідно. Також, вам знадобиться дозволу протипожежної охорони, вимоги до приміщення бажано дізнатися заздалегідь.

&1&

Маркетинг

Барвиста вивіска, реклама в місцевих змі і оголошення приведуть у вашу фірму певної число клієнтів, але найефективнішим інструментом стане інтернет. Створіть якісний сайт. Ви будете співпрацювати з інтернет-магазинами і отримаєте доступ до їх каталогів. Пропонуючи свої послуги, ви зможете рекламувати клієнтам товари своїх партнерів. Можливість купити максимальну кількість речей з мінімальними витратами часу і відразу ж оформити доставку на пільгових умовах приверне дуже багатьох. Для вас вигода очевидна.
Рекламуйте свою службу через соціальні мережі, торгові платформи, міські форуми. Обов’язково створіть на сайті можливість залишати відгуки. Так ви отримаєте зворотний зв’язок і зможете оперативно виправляти помилки в своїй роботі. Відкриті відгуки сильно підвищують довіру до компанії. Навіть при наявності негативних коментарів і скарг, але з відповідями і, вМовах:

Грецькою: χριστος aνεστη!

На латині: christus resurrexit!

Англійською: christ is risen!

Німецькою: christus ist auferstanden!

Французькою: le christ est ressuscité!

Іспанською: ¡cristo ha resucitado!

На італійському: cristo è risorto!

Шведською: kristus är uppstånden!

Японською: hristos fukacu

Арабською: hakam kam

На івриті: mashiah kam

Турецькою: mesih dirildi!

Російською: христос воскрес!

на увазі, що нинішня великодня літургія виросла з доповнення. 🙂 якось важко це собі уявити.

Важко, звичайно, але доведеться:). Проти історичних фактів не попреш-дійсно, в єрусалимській традиції було колись на великдень 2 літургії, це потім перейшло і в традицію константинопольську. Не можна, звичайно, сказати, що нишешня пасхальна літургія златоуста — це саме та сама 2-я літургія, яку колись служили на святому гробі заради того, щоб його вшанувати в день великодня, але її походження генетично пов’язане з тією єрусалимської практикою.

тобто немає нічого неймовірного в тому, що це було історично так, але, мабуть, на якомусь етапі було сильно переосмислено.

А, ну це само собою, що переосмислено… Так і було: спочатку це була чисто єрусалимська традиція, виправдана місцевими особливостями — на самому святому гробі не можна було служити загальну службу для народу (йому там не поміститися), а логічно було на великдень совешать літургію саме на тому місці, де господь був похований і воскрес (логічно в контексті т. Зв. «стаціонального богослужіння», що виникло в ту пору — коли, наприклад, в свято йшли всім містом літією в присвячений цьому святу храм і там служили, або коли в єрусалимі на страсній йшли літією до місць євангельських подій і там читали відповідний уривок з євангелія). Тому вийшли з положення так: служили з народом в соборній базиліці, де всім місце вистачить, а потім «скоріше» без народу ще раз на гробі господньому.

Тобто. Друга служба була як би допонением пасхального бдіння, що складався з читання пророцтв про воскресіння христове і хрещення оголошуваних, за якими і слідувала літургія-не побоюся сказати, що чимось на зразок того, як зараз після літургії можуть здійснювати молебень шанованому або святкується святому (або «статутне» водосвяття на богоявлення або 1/14 серпня). Потім, як я розумію, єрусалимська практика разом і єрусалимським богослужбовим чином поширилася поза єрусалиму (по єрусалимському чину, наприклад, служила грузинська церква до 11 століття) — прямого сенсу служити 2 літургії вже не було, але традиція 2-х літургій збереглася як особливість свята. Потім 2 літургії почали «роз’їжджатися» за часом-скажімо, виник звичай читати між ними слово св. Григорія богослова на великдень (див. Коментар желтова в темі http://www.deacon.ru/forum/viewtopic.php?t=562 -у ній, правда, про службу різдва йдеться, але там же і обмовляється, що вона була ще в iv-v ст. «скалькована» з великодньої).

Потім «за мотивами» слова св. Григорія св. Іоанн дамаскін написав свої знамениті великодні канон і стихири (аналогічно і для різдва — там, правда, канон «за мотивами» богослова написав св. Косьма маюмський — це знаменитий «христос народжується»), в які було «загорнуто» читання слова (чому, наприклад, на великдень єктеньї по кожній пісні канону? а тому, що історично по кожній пісні читали уривок, що і передбачалося «паки і паки») — вийшло те, що ми називаємо «пасхальної заутренею». Так сформувалося те, що стало поступово розумітися як «друге бдіння» — світла заутреня (з якої де-факто з часом випало те, що її породило, тобто слово св.григорія) + 2-я літургія.

Ну а далі не дивно, що з часом ці служби стали сприйматися як щось більш важливе в порівнянні з «древнім бдінням», все більш і більш зміщувався зі свого законного місця (з ночі на вечір, з вечора на день, а зараз де-факто і зовсім на ранок)-акцент в богослужінні поступово зміщувався з біблійного елемента на гімнографію (зараз, та й не тільки зараз, паріміі древньої пасхальної служби здаються більшості темними і незрозумілими — чи то справа «воскресіння день, просвітимося, люди» на заутрені! відразу ясно, що великдень настав). А давнє бдіння стали » підганяти «під звичайний чин всеношної з вечірні, утрені і трапези між ними — так з’явилася т.зв.» великодня полуношніца», що грає роль квазі-утрені бдіння. Ну а в якості «фіналу-апофеозу» 🙂 десь вже в середині 19 століття полуношніца відірвалася від «стародавнього пильнування» і злилася де-факто в одне послідування з хресним ходом і заутренею.

Ось так і відбувалося те саме переосмислення, про яке ти говориш…

Читання євангелія починаються з літургії святої пасхи, інакше кажучи днем великодня відкривається церковний великодній рік (або коло) читань святого письма. Розклад цих читань поміщено в кінці богослужбового євангелія, в покажчику, що носить назву» сказання, еже како на всяк день має їсти честі євангеліє седмиць всього літа » (друкується також в повсякденних виданнях євангелія і у виданнях нового завіту). Читання, або зачала, дані в покажчику для 50 седмиць, які можна розташувати за такими групами або відділами: i. Тріодь кольорова-період від святої пасхи до святої п’ятидесятниці — 7 седмиць. Ii. Період від п’ятидесятниці до тижня (неділі) по освіті (богоявленні) — 33 седмиці. Седмиці, в свою чергу, діляться на седмиці матвєєви — євангеліста матвія (17) і седмиці лукіни — євангеліста луки (16). Iii. Тріодь пісна: 10 седмиць (3 седмиці підготовчих до великого посту і 7 седмиць великого посту з страсною седмицею).

Першим світилом над церковною твердю сходить євангеліст іоанн, вже в пасхальну літургію осяває нас першими словами свого благовістя: «на початку бе слово». Євангеліє від іоанна читається сім седмиць п’ятидесятниці, за винятком трьох днів: вівторка великодня, тижня дружин-мироносиць і четверга — вознесіння господнього, коли читаються зачала з інших євангелій.

Читання євангелія від іоанна закінчується на літургії п’ятидесятниці (трійці). У день святого духа сходить світило євангеліста матвія і єдиновладно панує 11 седмиць. У наступні шість седмиць (12-17) своїм благовіством оголошує буденні (седмичні) дні (понеділок, вівторок, середа, четверток, п’ят) євангеліст марк, залишаючи євангелісту матвію всі суботи і тижні (неділі). Ці 17 седмиць у статуті називаються матвєєвими.

За євангелістом матвієм 18 седмиць благовістить євангеліст лука: спочатку протягом 12 повних седмиць один, потім з євангелістом марком, який займає буденні дні, залишаючи євангелісту луці всі суботи і тижні.

Поєднання євангелій від луки і марка триває до тріоді пісної, седмиці 13-16, потім в період тріоді в седмиці митаря і фарисея і блудного сина і закінчується в суботу м’ясопусну. Ці 18 седмиць у статуті називаються лукіними.

За ними слідує седмиця сирна з зачалами з євангелій від луки і матвія; у суботи і тижні великого посту переважає євангеліст марк, досі читався лише по седмичних днях.

Євангельські святкові читання дані для 50 седмиць тому, що в річному колі свят церква з’єднує сонячний і місячний астрономічні календарі. За сонячним календарем (в ньому 52 седмиці) розташовані нерухомі свята церковного року, а за місячним (в ньому 50 седмиць) — свято великодня, від якого йде відлік інших свят — рухливих.

Згідно з давніми церковними установами, великдень святкується після 14 числа нісана, першого місяця місячного календаря, в першу неділю після першого весняного повного місяця. Неділя це або збігається, або безпосередньо слід за весняним рівноденням (21 березня). У зв’язку з розбіжністю місячного календаря з сонячним це перша неділя після першого весняного повного місяця в різні роки виявляється в різних числах березня і квітня сонячного року — з 22 березня по 25 квітня. Від однієї пасхи до іншої не буває 52 седмиць — їх буває або менше, або більше — 50, 51, 54 і 55. Оскільки коло євангельських святкових читань пов’язаний зі святом великодня, що святкується за місячним роком, що складається з 50 седмиць, то і читання дані за кількістю місячних седмиць — 50.

Якщо в році від великодня до великодня 50 або 51 седмиця, то в сонячному році, що складається з 52 седмиць, буває дві пасхи, так як наступна пасха входить всередину одного сонячного року. Така пасха називається всередину-великдень. Тріодь всередину-великодня починається або в тиждень по освіті, або в перше, або в друге наступне за ним неділю.

Великодні роки з 54 і 55 седмицями називаються поза-великдень. У таких випадках в сонячному році виявляється одна, попередня великдень, а подальша великдень виходить за його межі, зовні. У цих випадках між тріодью майбутньої пасхи, тобто початком майбутнього пасхального року, і тижнем по освіті утворюється часовий інтервал від трьох до п’яти седмиць (два-чотири