Пристрій для зчитування коду автосигналізації де купити. Що таке сканер автомобільних сигналізацій

110

Історія початку швидкого розвитку ринку сигналізацій і пристроїв для розкриття оних, можна почати з початком 90-их. Стали з’являтися перші прості сигналізації, дорогі іномарки, природно злочинне співтовариство не пропустило цей момент.

У той час було дуже багато різних видів угону від простого розбою, до вже перших успішних спроб злому передавального коду і без того примітивних сигналізацій. Передавальний код цих пристроїв, був настільки простий, що можна було розкрити шляхом простого підбору за допомогою такого — ж брелка, за допомогою мікроперемикачів. Звідси і назва — «кодо-підміна»

З подальшим розвитком сигналізацій, став складніше і довше передавальний код.

З’явилися перші сканери, пристрої, що підбирають код — автоматично, шляхом того ж перебору всіляких комбінацій.

Засновником даного кодування, вважається південно — африканська компанія «nanoteq» кодування отримала назву – «keeloq»

Ключ + замок – прихований шифр.

Який принцип роботи даного коду?

Команда з брелка, генерується основі 28-бітного серійного номера (постійна частина коду), 64-бітного ключа (змінюється частина) і 16-бітного лічильника синхронізації, утворюючи мільярди ніколи не повторюваних цифрових комбінацій!

Підібрати комбінацію, як у випадку зі старими типами сигналізацій — не можливо, на це, за скромними підрахунками, піде 29247 років.

Отже, ми маємо практично досконалий код, який не можна розкрити шляхом підбору коду, за допомогою сканера.

Так, як число комбінацій в ньому вже становить = 2^32.

Сама технологія «keeloq» не є секретною, алгоритм шифрування описаний у відкритій документації компанії — «microchip»

Щоб згенерувати код управління конкретною охоронною системою, треба знати індивідуальний секретний ключ шифрування. Цим користуються викрадачі, при виготовленні» алгоритмічного » кодграббера. Також мінус систем з динамічним кодом, полягає в тому, що блок приймаючої сторони, прораховує вперед ще від 10-15 команд, що в принципі достатньо для зламує пристрою..

Види електронного злому.

Розглянемо основні пристрої, якими користуються викрадачі, на даному етапі часу.

Сканери.

Використовувалися для розкриття сигналізацій з простим кодом (кодопідмена)

Пристрій не глушить і не записує, передавальний сигнал від брелка до блоку, а просто підбирає за певним алгоритмом різні варіанти кодованого сигналу і видає їх в ефір, поки не знайде потрібну комбінацію.

Ретранслятори.

Використовуються в основному, розтину іммобілайзерів, з постійним випромінюванням у мітки.

Як працює?

Наприклад, ви сидите в кафе, до вас підсаджується людина з кейсом, в якому радіо – подовжувач №1 він передає сигнал від мітки в пристрій № 2 людині, що знаходиться поблизу авто, а він в свою чергу блоку іммобілайзера..

Кодграббери.

Активно застосовуються, для практично всіх типів сигналізацій, що використовують динамічне кодування!

Бувають 2 видів: кодопідмінні і алгоритмічні.

2.2)що таке діалоговий обмін?

Як і у випадку з «keeloq» з назви зрозуміло багато. Ця система спілкується за допомогою так званого діалогу між брелоком і блоком сигналізації.

Виглядає це приблизно так:

Система, встановлена в автомобілі весь час знаходиться в режимі прийому. Коли брелок випромінює посилку, в ній міститься номер брелка і команда, обрана нами(постановка ,зняття та ін.)

Система, отримавши цю посилку, перевіряє, чи прописаний брелок в пам’ять і якщо так, то генерує випадкове число і відсилає його брелоку, брелок, отримавши це випадкове число, змінює число за певним алгоритмом без можливості зворотного перетворення і повертає системі. Система, переконавшись у правильному «хешуванні», виконує задану команду.

Висновок.

Ставте надійний і захищений від електронного злому охоронний комплекс, який дійсно зможе запобігти викраденню!

23.04.2018

Увага!

Новий кодграббер «пандора» розкриває до 95% всіх бюджетних і штатних сигналізацій!

Що таке кодграббер і як він працює?

Кодграббер-спеціальний електронний пристрій, призначений для злому охоронної системи автомобіля.

Розблокування сигналізації відбувається шляхом перехоплення і підміни сигналу, що передається з брелока на блок управління. Причому радіус дії кодграббера становить близько 150 метрів.

До цього варто додати той факт, що кодграбери випускаються в різних форм-факторах. Їх маскують під» рідні » брелоки управління сигналізаціями, мобільні телефони або аудіоплеєри і т.п.

Саме тому визначити зловмисника, який використовує кодграббер практично неможливо.

Види кодграбберів

Розрізняють кодграббери наступних видів:

  • вміють перехоплювати статичні коди управління (найпростіші сигналізації);
  • працюють за принципом підміни коду, коли генератор перешкод блокує передачу штатного сигналу;
  • використовують алгоритмічний підбір коду, який використовується діалоговими системами захисту автомобіля.

Розробники кодграббером постійно вдосконалюють свої пристрої, додаючи в них нові можливості по злому більшого числа існуючих охоронних систем.

Серед подібних новинок, придбати яку не складає особливих труднощів, виділяється алгоритмічний кодграббер, інтегрований в брелок pandora.

Кодграббер «пандора» — у відкритому продажі!

Цей пристрій є, мабуть, одним з ефективних і універсальних кодграбберов, використовуваних викрадачами.

За допомогою кодграббера в брелоку пандора можливо розкрити практично будь-яку штатну сигналізацію більшості сучасних автомобілів імпортного і російського виробництва. Крім того, перед ним не встоять і зовнішні сигналізації таких виробників як alligator, a. P. S., sheriff, pantera, kgb, mongoose, tomahawk і ін.це компактний пристрій також вміє управляти будь-якими автоматичними воротами і шлагбаумами. Повний список можна переглянути

Пристрій для зчитування коду автосигналізації де купити. Що таке сканер автомобільних сигналізацій

Кодграббер має 30 слотів пам’яті, режим «автопілот», в якому відбувається автоматичне визначення і відображення перехоплених ним моделей сигналізацій. Є функція прискореного» догона » коду.

Для активації кодграббера необхідне введення пароля. В іншому випадку відбувається емуляція роботи штатного брелока: на дисплеї відображається час, заряд батареї, рівень сигналу.

Перехоплення сигналу можливий на частотах 315-434 і 868 мгц, прилад працює в am-fm діапазонах в радіусі від 5 до 100 метрів від автомобіля.

При розтині автомобіля відбувається придушення сигналу від базового блоку, в результаті чого власник залишається поза ведення про відкриття центрального замка.

Працює кодграббер від батарейки ааа, можливе підключення через usb.

Заходи захисту

Може скластися думка, що захисту від даного пристрою не існує. Але це не так. Досить оснастити автомобіль сигналізацією з діалоговим кодуванням і можливістю відключення штатного радіоканалу. Даним вимогам задовольняють практично всі сучасні охоронні пристрої провідних вітчизняних виробників pandora і starline.

Викрадачам ще жодного разу не вдалося перехопити керуючий код даних сигналізацій.

А встановити їх можна в будь-якому сервісі автостудіо. Досить просто зателефонувати і записатися.

Однак є сигналізації, які для відкриття і закриття дверей використовують різні коди. В цьому випадку, щоб перехопити сигнал, потрібно просто довше простежити за власником автомобіля для запису цих кодів. Маючи в наявності дані, злодій може в зручному для нього місці і в зручний йому час.

З часом грабери піддалися нікому технологічному прогресу-сьогодні ці пристрої можуть проводити нескладний аналіз коду і записувати до сотні ефірних посилок. На жаль, для викрадача, який придбав граббер, не проблема.

Сканери-кодграбери

Пристрій для зчитування коду автосигналізації де купити. Що таке сканер автомобільних сигналізацій

Ці пристрої останнього покоління на сьогоднішній день можуть бути як саморобні, так і серійні. Вони являють собою справжній мобільний аналітичний центр, до складу якого входить високочутливий приймач, портативний комп’ютер, а також настроюється передавач з компонувальником частоти. Додатковим пристроєм до сканера-кодграбберу може бути, що дозволяє зчитувати і посилати ефірні посилки на відстані в межах видимості.

Злом діалогових сигналізацій з таким пристроєм — справа часу. Сканер-кодграббер здатний прочитати код будь-якийСкладності, зробити аналіз його структури і спробувати його впізнати. Алгоритм динамічних змін або обчислюється, або вже відомий програмному забезпеченню. Далі відбувається проектування наступної посилки і подальша його видача в ефір.

Ці пристрої, крім іншого, можуть ставити загороджувальні перешкоди, щоб мати достатньо часу для аналізу інформації послідовно мінливих кодів брелока.

Технічний злом

Поряд з хакерськими атаками зловмисники використовують для своїх цілей технічні пристрої для злому автосигналізації.

Електрошок

Відеоогляд пристрою, що захищає автосигналізацію від злому:

У той час, коли, для їх усунення використовували електрошок. Ці малонадійні пристрої того часу боялися електророзрядів через поворотника або поблизу антени приймача. Щоб зламати автосигналізацію, потрібно було розбити плафон поворотника, вийняти лампочку, далі підключитися до її клеми і за допомогою портативного електрошокера під впливом високої напруги вивести з ладу систему безпеки.

На сьогоднішній день всі автосигналізації оснащені високовольтної гальванічної розрядкою на виходах.

Тестування фірм-виробників

Як показують дослідження, на сьогоднішній день більше 90% представлених сигналізацій на ринку росії легко зламуються. Список найбільш зламуваних автосигналізацій досить несподіваний, і, що найнеприємніше, в нього увійшли багато російських виробників.

За допомогою «мануфактурного кодграббера» з першої спроби були зламані багато моделей автосигналізацій фірм томагавк, kgb, jaguar, шерхан і пантера. Далі йдуть автосигналізації пандора і алігатор. До речі, більш модернізована модель алігатор 970 не піддалася злому взагалі, що не може не порадувати. До речі, ця одна з компаній, яка отримала висновок екц мвс рф про те, що її системи excellent визнані такими, що не піддаються злому — як технічному, так і хакерському.

Деякі компанії готові виплатити чималі гроші тим умільцям, які спробують зламати кодування їх систем безпеки. Так, фірма «старлайн» (автосигналізація starline dialog) і alarmtrade (автосигналізація pandora dxl) пропонують зломщикам мільйони рублів за розкриття методик злому.

На відео показаний злом популярних сигналізацій:

В принципі, всі вироблені експерименти доводять одне-немає невзламиваемих систем безпеки, є просто невмілі зломщики. Не дивно, що незабаром для злодіїв стануть доступні діалогові автосигналізації.

Як захистити автомобіль з сигналізацією від злодія

Одними з простих для злому є поширені автосигналізації, встановлені на заводах. Вони в більшості випадків мають стандартний код, перехоплення радіосигналів від пульта дистанційного керування якого можливий при наявності необхідних пристроїв. Тому не скупіться викласти додаткові гроші, щоб перепрограмувати автосигналізацію і отримати приватні кодові посилки, менш схильні для перехоплення кодграбберами.

Також слід звернути увагу на діалогових автосигналізацій з двостороннім зв’язком. Навіть в тому випадку, якщо зловмисникам вдасться перехопити сигнал коду, будь-які пересування вашого автомобіля стануть відомі вам завдяки смс-повідомленнями.

На відео відбувається тестування діалогових сигналізацій:

Все частіше багато власників використовують метод разом з сигналізацією. Установка системи обійдеться дорого, також доведеться платити щомісяця за обслуговування системи. Всі компоненти системи добре заховані в автомобілі, що ускладнює завдання для злодія, і, якщо машина буде вкрадена, власник може послати повідомлення з проханням блокувати роботу двигуна.

Який би шлях ви не вибрали в питанні інвестицій в вашого автомобіля, в будь-якому випадку з хорошою системою безпеки ви будете почувати себе спокійніше. І навіть якщо ви встановили на автомобіль автосигналізацію останнього покоління провідного виробника, не потрібно давати привід для злодія вас пограбувати — залишайте автомобіль на охоронюваних стоянках і не залишайте в ньому цінних речей.

При покупці нового автомобіля у більшості власників часто виникає питання яку сигналізацію краще встановити, так як ні для кого вже не секрет що більшість автосигналізацій скануються кодграбберами і зловмисникам не складає труднощів потрапити в автомобіль, без будь-яких примусових розтинів.

З недавніх пір, широкого поширення набули, мануфактурні або алгоретміческіе кодграббери. І тепер 90% сигналізацій не можуть захистити автомобіль, тому що для авторизації брелка використовують код keeloq . Для надійного захисту настав час використовувати нову технологію розпізнавання ключа (брелока) «свій чужий», це так званий код -«dialod» .

Що таке кодграббер?

Кодграббер-це пристрій для перехоплення сигналу охоронної системи, що діє в радіусі до 150 метрів. Так як прилад працює на далекій відстані, це робить його не вразливим і зрозуміти що він сканує неможливо.

Перехоплення сигналу системи відбувається миттєво, при першому запиті коду з брелка, навіть при відсутності самого автомобіля. Після перехоплення сигналу, кодграббер з легкістю виробляє зняття, а так само постановку на охорону, автоматично знімається блокування на запуск двигуна. Принцип роботи такий же, як у заводського алгоритму виробника автосигналізацій. У момент перехоплення сигналу, алгоритмічний кодграббер створює цифровий аналог брелка і автоматично зберігає його в пам’ять енергонезалежного процесора. Таким чином, він відкриває сигналізації без створення перешкод в радіоефірі.

Цей прилад можна вільно купити через інтернет, покупка-продаж такого пристрою не потрапляє ні під яку статтю, як стверджують продавці.

Для тих, кого цікавлять охоронні системи, надійно захищені від сканування кодграббера, ми склали список сучасних сигналізацій створених на основі «діалогового коду»

Що таке діалоговий код?

Методика діалогового коду шифрування застосовується у військовій авіації рф. Не важко здогадатися, наскільки ефективна і дієва ця модель.

Пропонуємо ознайомитися зі списком автосигналізацій з діалоговим кодом захисту від перехоплення сигналу:

  • автосигналізації сталкер dialog

Всі перераховані моделі оснащені діалоговим кодом і надійно захищені від сканування зовнішніх пристроїв. Ви можете придбати і встановити будь-яку з обраних охоронних систем в нашій компанії в будь-який зручний для вас час.

Сканери, код сигналізації, грабери, кодграббер-сканер сигналізацій, інші пристрої для електронного злому сигналізацій. Одна з тем, яка рідко висвітлюється в засобах масової інформації-сканери автосигналізацій. Достовірної інформації дуже мало. У цій статті трохи ліквідуємо цю прогалину. Зрозуміло, що якщо автосигналізація — це електронний замок (основний блок — сам замок, брелок — ключ), то повинні бути і «відмички». Такі електронні відмички не виробляються промисловими тиражами і взагалі промисловим способом. Сканери роблять звичайні радіотехніки, і іноді-серйозні кримінальні групи, що володіють властивостями організації, зі своїм штатом розробників, з бюджетом і можливостями обмінюватися напрацюваннями зі своїми нелегальними колегами по кримінальному бізнесу. Навіть термінологія для пристроїв електронного злому рідко вживається коректно. Нам довелося надивитися на багато різних пристроїв електронного злому, деякі вдалося «поюзати», у міру професійної діяльності. Щоб зробити хороші автосигналізації, треба розуміти, що їм може протистояти.

1. Сканери (в чистому вигляді)

Пристрій для зчитування коду автосигналізації де купити. Що таке сканер автомобільних сигналізацій

Сьогодні практично виродився тип приладу, який просто перебирає в ефірі статичні коди заздалегідь встановленої довжини. Відомі моделі під ранні італійські сигналізації початку 90-х і під масові інтегральні кодери деяких виробників. Ці сканери — » динозаври «призначені для відкривання автосигналізацій, командний канал яких заснований на» статичному»коді, де сам код один і той же, і лише змінюється кілька біт відповідно до необхідної командою («відкрити»,» закрити»,» відкрити багажник » і т.п.).

2. Код-грабери (в чистому вигляді)

Пристрій для зчитування коду автосигналізації де купити. Що таке сканер автомобільних сигналізацій

На сьогодні теж практично зникле явище, принаймні в росії. Код граббер сигналізації-пристрій, який зчитує в ефірі код, яким власник спілкується з автомобілем, змінює командну частину (найчастіше вручну) і має можливість цей код скільки завгодно разів повторювати. Пристрій ефективно теж тільки проти «статичних» кодів древніх сигналізацій, хоча багато