Конспект нсд» догляд за кімнатними рослинами у другій молодшій групі. План-конспект заняття з навколишнього світу (молодша група) на тему

4

Катерина сергіївна мартинова
Проект «кімнатні рослини» (друга молодша група)

Муніципальне бюджетне дошкільний навчальний заклад

Дитячий сад комбінованого виду «струмочок» р. П. Башмаково

Проект «кімнатні рослини »

У другій молодшій групі

Склала вихователь :

Мартинова катерина сергіївна

Р. П. Башмаково, 2017

Тип проекту з домінуючої діяльності-дослідницький

Тип проекту з предметно-змістовної області – міжпредметний.

Тип проекту за характером координації-відкрита координація.

Тип проекту за кількістю учасників – колективний.

Тип проекту за тривалістю-короткостроковий.

Тип проекту за характером контактів-внутрішньогрупової .

Мета проекту: дати дітям знання про кімнатні рослини, правила догляду за ними, їх значення для життя, ролі людини для рослини . Розвивати інтерес до розвитку і росту кімнатних рослин , спостережливість і допитливість, наочно – дієве мислення.

Завдання проекту :

Освітні : активізувати і розширити уявлення про різноманіття і користь кімнатних рослин ; познайомити з такими кімнатними рослинами як : кактус, герань, бегонія;вчити малювати і ліпити рослину відповідно до дійсності.

Розвиваючі: розвивати зв’язне мовлення дітей через складання описових оповідань,; формувати вміння вести діалог з педагогом : слухати і розуміти поставлене запитання, зрозуміло відповідати на нього, розвивати інтерес до будови, розвитку і росту рослин , спостережливість, допитливість, вміння передавати в малюнку знайомий образ кімнатних рослин ;розвивати естетичне сприйняття;розвивати дрібну моторику рук через образотворчу діяльність : ліплення, малювання.

Виховні: закріплювати навички організованої поведінки в дитячому садку; формувати доброзичливе ставлення один до одного; виховувати інтерес один до одного, формувати емоційну чуйність на спільну діяльність.

Передбачуваний результат :

Володіння дітьми інформацією :

Що рослині для росту необхідні світло, тепло, вода, повітря, земля;

Що рослина складається з кореня , стебла, листа, квітки;

Що рослини відрізняються один від одного;

Що стан рослини залежить від догляду людини;

Учасники проекту :

Діти 2-ої молодшої групи ;

-педагог: е. С. Мартинова

Батьки;

Етапи реалізації проекту :

1 етап проекту-проблематизація .

Ми зіткнулися з такою проблемою, що діти не знають назви кімнатних рослин , які їх оточують. Діти бачать навколо себе, і вдома і в дитячому саду, кімнатні рослини, але не замислюються про те, яку користь вони приносять, як називаються і який догляд необхідний для росту і розвитку рослин .

2 етап-цілепокладання.

Мета дітей : розширити свої знання про кімнатних рослинах .

Припущення дітей :всі рослини однакові і не вимагають догляду.

Рішення: дізнатися більше про кімнатних рослинах .

Завдання :

Розглянути кімнатні рослини групи , дізнатися їх будова.

Познайомитися з назвами деяких рослин :кактус, герань, бегонія :

Дізнатися, які умови необхідні для росту рослин .

Навчитися догляду за кімнатними рослинами .

3 етап-планування діяльності.

Дізнатися, які кімнатні рослини є в групі .

Поповнення розвиваючого середовища

Поповнення куточка природи необхідним обладнанням (леечки, ганчірочки, тази і відерця, фартушки)

Оснащення екологічної зони в групі новими рослинами

Виготовлення «паспорта кімнатних рослин »

Серія дослідів на виявлення потреб рослин у волозі , теплі, світлі.

Картки-схеми догляду за кімнатною рослиною;

Ілюстрації;

Картотека дидактичних ігор по знайомству з кімнатними рослинами .

Взаємодія з батьками

Акція «подаруй рослину дитячому садку »

Підсумковий захід : відкрите заняття

Форма продукту : виставка робіт дітей по темі проекту .

Форма презентації проекту методичній раді з проектної роботи: паспорт проекту з додатком , презентація.

4 етап-реалізація проекту .

Мовленнєвий розвиток пізнавальний розвиток художньо-естетичний розвиток фізичний розвиток соціально-комунікативний розвиток

Читання казка г. Х. Андеосен «квіти маленької іди»

Фемп тема : «на квітковій галявині»

Конструювання «парканчик для саду» розгляд плаката» квіти » д\і «де сховався капітошка?«мвс» здрастуй «

Екскурсія в екологічну кімнату

Бесіда : «кімнатні рослини »

С / р гра «магазин квітів»

Понеділок д\і «назви ласкаво»

Читання оповідання «азалія і білий кіт»

Ознайомлення з навколишнім тема: «кімнатні рослини – наші друзі » розмальовки по темі рухлива гра «огуречик» мвс «друг»

Бесіда : «мої зелені друзі»

С/р гра «дочки-матері»

Читання вірша з.александрової «ромашки»

Д\і «подарунок для крапельки»

Посадка цибулі в склянки з водою і без води слухання муз. Композиції» вальс квітів » муз. К. Деліба

Ліплення тема : «кактус» рухлива гра «посади квіти» мвс «дзвіночок»

Бесіда: «будова кімнатної рослини «

Акція » подаруй рослину дитячому садку»

І. С. «допоможіть капітошці знайти герань»

Вівторок

Читання оповідання «розповідь про квітку» д\і «капітошка поливає квіти «малювання тема:» квіти»

Д \ і «збери квітку» пальчикова гімнастика «червоні квіточки» » мвс «коло радості»

Бесіда : «як доглядати за кімнатною рослиною ?»

Проблемна ситуація : «чому зів’яла квітка?«

П’ятниця д\і» знайди такий же «

Мовний розвиток» складання розповіді за описом кімнатної рослини «

Спостереження » навіщо рослина крутиться » спостереження-розгляд кімнатних рослин .

Рухлива гра «бездомний заєць» мвс «привітання»

Бесіда: «чим відрізняються і чим схожі тварини і рослини ?»

С/р гра «день народження»

5 етап-рефлексія.

Використання дітьми своїх знань і умінь в самостійній діяльності.

6 етап-перспективи.

Продовжити розширювати і збагачувати знання дітей по темі.

Використана література :

1. Гербова в. В. «заняття з розвитку мовлення: друга молодша група», 2010р.

2. Ушакова о. С. «розвиток мовлення дітей 3-4 років » 2010р.

3. Аджі а. В. «конспекти інтегрованих занять у другій молодшій групі дитячого садка » 2009р.

4. Комратова н. Г. «світ, в якому я живу » 2006р.

5. Ликова і. А. » образотворча діяльність в дитячому садку. Молодша група » 2012р.

6. Воронкевич» екологічне виховання в дитячому садку »

Надія балаєва
Конспект заняття з пізнавального розвитку у другій молодшій групі» у світі кімнатних рослин »

Мета: розширювати уявлення дітей про кімнатні рослини .

Програмне зміст :

-познайомити дітей з поняттям » кімнатна рослина»

-познайомити з кімнатною квіткою-фіалкою .

Закріплювати вміння поливати рослину з лійки , рихлити землю в горщику.

Вчити протирати листя вологою ганчірочкою, користуватися обприскувачем.

Продовжувати формувати у дітей інтерес до рослин .

-розвивати пізнавальну активність , уважність, мова, пам’ять.

Виховувати дбайливе ставлення до рослин , бажання доглядати за ними.

Матеріал до заняття :

Кімнатні рослини : фіалка (квітуча і не квітуча., фікус.

Леечка з водою, паличка для розпушування, обприскувач для квітів, ганчірочка для протирання листя, молоток іграшковий, ложка.

Лялька машенька.

Телефон, білий халат.

Заготовки з кольорового паперу, ватман клей, кисті, клейонки.

Попередня робота: 1) спостереження за кімнатними рослинами , знайомство з способами догляду за квітами.

2) виконання дітьми трудових доручень.

Хід заняття.

Вихователь пропонує привітатися :

З доброго ранку, очі (погладжуємо повіки)

Ви прокинулися (робимо з вказівного і великого пальців » біноколь» )

Доброго ранку, вушка! (погладжують долоньками вуха)

Ви прокинулися (розставляють пальці, прикладають розчепірені долоні до вух)

З доброго ранку, ручки! (гладять то одну, то іншу руку)

Ви прокинулися? (плескають в долоні)

З добрим ранком сонце! (руки вгору)

Я прокинувся (голову вгору)

Вихователь : — хлопці, подивіться, до нас в гості прийшла машенька. Машенька, а що у тебе в руках?

Лялька : — та сама навіть не знаю, що це таке. Подарували на свято, сказали, що це квітка. Тільки от хіба бувають такі квіти ? це більше схоже на звичайну траву в горщику. Ось прийшла до вас, може, ви мені допоможете розібратися, що ж це таке? може і правда квітка такий.

Вихователь: — машенька, ну звичайно, це квітка. Це кімнатна рослина . Хлопці, чи ростуть зараз на вулиці зелені рослини ? (ні)

Чому не ростуть ? (зима, холодно)

Правильно, рослини зеленіють зараз тільки в кімнаті , в теплі. І називаються тому-кімнатними .

Їх маленькими садять в горщик, за ними доглядають, а потім вони виростають великими і красивими. Давайте всі разом покажемо, як ростуть кімнатні рослини .

Фізкультхвилинка: діти присідають, повільно встають і тягнуться вгору, зображуючи, як росте рослина . Потім рослина набирає бутончик і розпускається квітка. (пальчикова вправа » квітка» )

Ось бутони, ось квітки

Розпускають пелюстки.

Повторити 2 рази .

Діти сідають на стільчики.

Вихователь: — машенька, твоя квітка називається фіалка. Хлопці, давайте всі разом скажемо, як називається машенькін квітка.

(фронтальне, індивідуальне, фронтальне закріплення назви кімнатної рослини .)

Вихователь: — ну ось, машенька, запам’ятала, як називається твоє рослина ?

Машенька: — ну начебто запам’ятала: фіалка

Вихователь: — машенька, подивися, адже у нас теж є фіалка!

(на стіл ставиться квітуча фіалка)

Машенька : — але, це ж зовсім інша рослина . Он на ньому квіточки є, а на моєму немає.

Вихователь: — хлопці, давайте всі разом уважно подивимося на ці дві рослини . Подивимося на їх листочки : однакові у них листочки або різні?

(діти відповідають, що листочки у рослин однакові )

Вихователь : — ось бачиш, машенька, це теж фіалка, просто на ній вже з’явилися квіти.

Машенька : — а моя фіалка теж буде цвісти?

В: — ну, звичайно, машенька. Просто за ним треба правильно доглядати. Наші хлопці тобі зараз про це розкажуть. Хлопці, як треба доглядати за рослиною, щоб воно росло великим, красивим, щоб на ньому з’явилися квіти?

Діти відповідають, що рослину треба поливати .

З : — вибачте, будь ласка! у мене терміновий дзвінок! хто говорить? ой, здрастуйте шановний, доктор айболить. Уважно слухаю! так-так, обов’язково передам!

Вихователь переказує розмову з доктором айболитом, який подзвонив і нагадав про те, як правильно доглядати за квітами, щоб вони не хворіли.

Діти переходять в «лікарню для кімнатних рослин »

Досвід :

Вихователь показує, які квіти треба протирати від пилу вологою ганчіркою, які – обприскувати. Знайомить з новим інструментом-обприскувачем. Діти пробують самі.

Вихователь звертає увагу дітей на те, що грунт в одному горщику тверда, щільна.

Що робити? є секретна зброя від твердого грунту! розпушувач!

Вихователь показує новий інструмент, демонструє, як ним користуватися.

Демонструє, як правильно поливати, нагадує, що багато води не потрібно лити. Діти називають знайомий інструмент-лійку.

Проводиться індивідуальна участь в догляді за кімнатними рослинами , за схемами, які показує вихователь.

Машенька : — я буду намагатися, доглядати за моїм квіточкою. Ой, тільки я знову забула, як називається мій квітка.

В : — хлопці, давайте всі разом нагадаємо марійці, як називається її квітка.

Д : -фіалка!

Вихователь: — ну, що, машенька, тепер запам’ятала як називається твоя квітка?

Машенька : — начебто запам’ятала – фіалка. Ну, я побіжу, буду свою квітку поливати, землю рихлити. Спасибі вам, хлопці.

Машенька прощається з хлопцями, йде.

Підсумок заняття: — хлопці, про що ми з вами сьогодні говорили? хто приходив до нас в гості? що машенька нам принесла? як називається її квітка? (діти відповідають) як ви думаєте, машеньке сподобалося у нас?

Дидактична гра «що зайве»

Публікації по темі:

Сценарій квн для дітей старшої групи «у світі кімнатних рослин» сценарій розваги в старшій групі «квн – у світі кімнатних рослин» мета: 1. Закріпити знання дітей про кімнатних рослинах і способах.

Конспект нсд з розвитку мовлення. Складання розповіді за описом кімнатних рослин конспект нсд освітня область» мовний розвиток «»складання розповіді за описом кімнатних рослин». Програмне зміст: 1.

Конспект заняття з пізнавального розвитку в другій молодшій групі» подорож з їжачком » мета: 1. Підтримувати пізнавальну і мовну активність в процесі в процесі ігрового експериментування із запропонованими предметами.

Конспект заняття з пізнавального розвитку в старшій групі «царство рослин» конспект заняття в старшій групі з пізнавального розвитку на тему: царство рослин програмне зміст: освітні завдання:.

Конспект заняття з пізнавального розвитку в другій молодшій групі» світлофор » тема: наш друг світлофор. Інтеграція освітніх областей « «пізнання «(формування цілісної картини світу,» комунікація» мета: дати.

Чуприна марія володимирівна
Посада: вихователь
Навчальний заклад: мадоу №3 » оленка»
Населений пункт: п. Пиютово белебеївського району
Найменування матеріалу: методична розробка
Тема: відкрите заняття у другій молодшій групі » кімнатна рослина-фіалка»
Дата публікації: 23.03.2018
Розділ: дошкільна освіта

Тема:»кімнатні квіти — фіалка».

Програмне зміст:

Освітні: уточнювати і розширювати уявлення дітей про кімнатних

Рослинах, про умови необхідних для їх для їх здорового росту і розвитку; про

Їх екологічних значущості в житті людини.

Розвиваючі: розвивати психічні процеси, дрібну моторику і вміння

Співвідносити слова з рухами; збагачувати і активізувати словник.

Виховні: виховати любов до природи, інтерес до кімнатних рослин,

Дружні стосунки; терпимість до своїх однолітків.

Словникова робота: кімнатні рослини, фіалка, корінець, тендітні.

Попередня робота: розгляд кімнатних фіалок, розгляд

Фотографій фіалок, наклеювання на аркуш паперу горщик і листочки.

Обладнання: квіти в горщиках – фіалки, кімнатні рослини; пульверизатор,

Клейонка; магнітофон, музика чайковського «вальс квітів».

Хід заняття

1 частина. (діти заходять в зал під музику прикрашена кімнатними квітами,

Встають в коло)..

Організаційний момент

1. Психогімнастика » ми рослини » (виконується під повільну музику).

Сідаємо і закриємо очі. І уявімо, що ви маленька рослина, яку

Посадили в землю. Воно ще зовсім слабке, крихке, беззахисне. Вас поливають,

Витирають з вас пил. Рослина починає рости (діти повільно

Піднімаються), листочки піднімаються до світла (руки піднімають вгору),

Рослина відчуває себе добре (руки опускають).

Відкрийте очі. Вам сподобалося бути рослиною?

Хлопці, чи ростуть зараз на вулиці зелені рослини? (ні).

А чому не ростуть? (зима, холодно). Правильно, рослини зараз зеленіють

Тільки в кімнаті. І називаються тому кімнатними рослинами. Подивіться

На них, як тут красиво і зелено. Всю цю красу нам дарують кімнатні квіти.

Сьогодні ми з вами будемо говорити про них і про те, що необхідно для зростання.

(діти сідають на стільчики).

2. Вступна бесіда.

Хлопці, як ви думаєте, чому ці рослини називаються кімнатними? (їх

Вирощують люди в кімнатах в спеціальних горщиках).

Як ви думаєте, для чого люди садять ці квіти? (для краси, очищають

Повітря, дають кисень). А ще для лікарських цілей. Хлопці, багато квіти

Люди використовують для лікування хвороб.

3. Розгляд фіалки.

Хлопці, я хочу познайомити вас з цим красивим квіткою. Це кімнатна

Рослина. Його називають фіалка.

Як його називають? (фіалка).

А що є у квітки? (листя, квіти).

А якого кольору листя? (зелений).

А якого кольору квіти? (фиалетого). Квіти у фіалки бувають різні: білі,

Блакитні, рожеві, фіолетові, навіть світло –зелені.

Хлопці, наші рослини п’ють воду корінням, у фіалки теж є коріння, вони

Знаходяться в горщику, в землі.

4. Гра «куди села метелик»

Подивіться до вас прилетіла… (метелик). Куди присів метелик? (метелик

Сідає на лист,Стебло, квітка; діти промовляють куди села метелик).

5. Пальчикова гра «квіти»

Давайте цій квітці подаруємо гарний настрій. (діти виконують

Физминутку).

Наші ніжні квітки,

Розпускають пелюстки.(з’єднайте долоні у формі тюльпана, потім повільно

Ракривайте пальці.)

Вітерець трохи дихає,

Пелюстки колишить.(похитуйте кисті рук)

Наші ніжні квітки

Закривають пелюстки,

(повільно з’єднайте пальці, утворюючи квітку.)

Тихо засинають,

Головою качають. («кольором» знову погойдується на вітрі)

6. Порівняння 2 квіток

Хлопці, подивіться на ці 2 квітки, яка квітка більше вам подобається? (відповіді

Дітей). Чому ця квітка не привернув вашої уваги? а що не сподобався?

(відповіді дітей).

Так, хлопці ця квітка трохи прихворів. А захворів, бо за ним вчасно

Не доглядали.

7. Гра» що рослинам необхідно для росту » (розташувати картки по

Порядку).

У мене є чарівні картинки. А давайте розглянемо що необхідно для

Росту рослини.

Без сонячного світла і тепла рослини не ростуть. Рослинам потрібна земля.

Рослинам потрібне повітря. Лійка і вода, ми поливаємо рослини. І обов’язково їм

Потрібна наша турбота і ніжність.

8. Догляд за фіалкою.

Щоб наш квітка ріс і був красивим, що треба робити? (поливати, розпушувати).

Квітка треба рихлити, щоб до коріння надходило повітря. (показує дію).

9. Експеримент»полив квітів».

Помацайте листя у фіалки, які вони? (пухнасті, м’які).

А помацайте тепер ватний диск. Який він? (пушистыей, м’який).

Давайте бризнемо на ватний диск водою, який він тепер став? (мокрий,

Важкий). Листя фіалки не люблять воду, від води можуть згнити. Тому його

Треба поливати акуратно, теплою водою, під корінець, щоб вода не потрапила на

Листя. (показує дію).

А пил з листя акуратно змітати з пензликом. (показує дію).

Особливості залицяння за квітами багато. Широке листя можна протерти

Ганчіркою, а рослини з дрібним листям обприскувати, тому що вони крихкі і

Можуть ламатися.

Iii. Підсумок заняття . Рослина-це живе, воно росте, дихає і тому треба

Любити. Не можна рвати квіти і листочки.

10. Рефлексія

— для чого люди вирощують квіти? (для краси, очищають повітря, дають

Кисень).

А що необхідно для росту рослин? (сонце, повітря, вода, земля).

З яким кімнатною рослиною ми сьогодні познайомилися? (фіалка).

Що треба робити, щоб квіти росли здоровими? (поливати, розпушувати,

Протирати листочки).

(грає музика, діти йдуть).

Використовувана література:

Миколаєва «екологічне виховання молодших школярів».

Формування екологічної культури дошкільнят: планування,

Конспект безпосередньої освітньої діяльності у другій молодшій групі на тему» допоможемо зеленим друзям – кімнатним рослини »

Опис роботи: пропоную вам конспект безпосередньої освітньої діяльності на тему «»допоможемо зеленим друзям-кімнатним рослинам» для другої молодшої групи (3-4 років). Даний матеріал буде корисний вихователям, які працюють з дітьми молодшого дошкільного віку. Це конспект пізнавального напрямку, знайомить дітей з кімнатними рослинами.

Конспект безпосередньої освітньої діяльності у другій молодшій групи на тему «допоможемо зеленим друзям – кімнатним рослинам»

Освітня діяльність:«комунікація», «пізнання», «соціалізація».
Мета:
Познайомити дітей з кімнатними рослинами.
Завдання:
Формувати елементарні уявлення про кімнатних рослинах.
Вчити називати у рослин листя, стебло, квітка, корінь).
Навчити знаходити відмінні ознаки рослин.
Розширювати словниковий запас (фіалка, бегонія, герань, зупинка).
Розвивати пам’ять, мислення, зв’язне мовлення.
Закріпити поняття «один», «багато».
Виховувати дбайливе ставлення до кімнатних рослин.
Заохочувати бажання доглядати за рослинами.
Активізація словника: зупинка, фіалка, бегонія, герань.
Методи і прийоми: організаційний момент, сюрпризний момент, гра.
Матеріали та обладнання : кімнатні рослини: герань, бегонія, фіалка, іграшка заєць, кермо, написи зупинок (квіткова 1, квіткова 2). Організаційний момент:
Вихователь: хлопці, підійдіть до мене, будь ласка, у мене трапилася біда, я йшла до вас сьогодні не одна, а з зайчиком степашкой. Ми зайшли в магазин, там було багато народу і я його втрата.
Вихователь: хлопці, ви мені допоможете відшукати степашку?
Діти: так, допоможемо.
Вихователь: тоді, я пропоную, відправитися на пошуки степашки на автобусі, сідайте, вирушаємо.
(звучить тиха, спокійна музика)
Вихователь: хлопці, дивіться, наша перша зупинка: «квіткова 1».
Ой, скільки, багато тут рослин?
Це кімнатні квіти-наші друзі.
А, чому вони так називаються?
Діти: вони очищають повітря, створюють затишок в будинку, є рослини доктора, у кожної квітки свою назву.
Вихователь: все правильно, коли болить, у вас вушко, можна, відірвати листочок герані, скачати і покласти в вушко, і біль припиниться. А якщо у вас, нежить, то сік алое або каланхое закопують в ніс і застуда проходить.
(показую, одночасно рослина).

Вихователь: хлопці, подивіться, яке красиве кімнатна рослина, воно називається бегонія. У бегонії червоні великі і маленькі квіти, листя шорсткі, зеленого кольору.

Вихователь: хлопці, а що є у кожної рослини (показую картки із зображенням частин рослина).
Діти: корінь, стебло, листя і квітка.
(хлопці, показують, на живій рослині, частина рослини).
Вихователь: молодці, хлопці, все правильно, сказали.
Вихователь: а зараз, я вам пропоную, встаньте в коло і уявіть, що ви «квіти».
Рослина починає рости
(діти повільно піднімаються)
Листочки піднімаються до світла
(руки піднімають вгору)
Розпускаються квіти
(долоньки вгору піднімають)
Рослина відчуває себе добре.
Вихователь: хлопці, а ви бачите, тут зайчика?
Діти: ні.
Вихователь: тоді, поїдемо далі.
(звучить тиха спокійна музика)
Вихователь: а, ось і друга «квіткова 2» зупинка. Тут теж, багато кімнатних рослин. Де ж міг сховатися зайка, давайте його пошукаємо.
(діти знаходять, зайчика за горщиком з фіалкою).
Вихователь: зайка, а чому, ти тут сховався?
Зайка: мені ця квітка, дуже сподобався.
Вихователь: зайка, а ти хочеш, щоб ми тобі розповіли, про цю квітку?
Зайка: так хочу.
Вихователь: ну, тоді слухай, і ви хлопці послухайте.
(діти сідають на стільчики).
Вихователь: ця рослина називається-фіалка, листя округлі, опущені (розповідь супроводжую показом). Підійдіть, помацайте, які листя у фіалки. У фіалки, є квіти, давайте понюхаємо їх, як вони пахнуть вони маленькі круглі, з зубчиками.

Вихователь: якого вони кольору?
Діти: фіолетового, серединка біла.
Вихователь: поливати фіалку потрібно, дуже акуратно, теплою водою, під корінець, стежити, щоб вода не потрапила на листя.
(діти показують, як правильно поливати рослину).
Вихователь: а якого кольору листя у фіалки?
Діти: зеленого.
Вихователь: молодці, все правильно.
Вихователь: а скільки листя
Діти: багато.
Вихователь: а, що ще потрібно рослині для життя?
Діти: світло, вода, тепло, повітря.
Вихователь: все правильно, хлопці, ви розповіли. Молодці, допомогли мені відшукати зайчика, він обіцяє бути, дуже уважним. Давайте зайчика, візьмемо з собою в групу і намалюємо йому подарунки – кімнатна рослина.
Під спокійну музику діти повертаються в групу.

Конспект ігрового заняття для 1-ї молодшої, ясельної групи дитячого садка (діти 3-го року життя), тема: «кімнатні рослини»

Цілі:

Познайомити дітей з деякими кімнатними рослинами, умовами та доглядом, необхідними для росту кімнатних рослин.
Збагатити словник дітей по темі» кімнатні рослини«, познайомити з узагальнюючим поняттям»кімнатні рослини».
Вчити дітей уважно спостерігати за рослиною, його зовнішнім виглядом і особливостями.
Формувати стійкі уявлення про колір, форму, геометричні фігури, кількість, величину.
Закріпити знання про цифри«1», «2», «3».
Продовжувати вчити відраховувати задану кількість предметів.
Удосконалювати навички наклеювання, ліплення, малювання (пальчиками і пензликами).
Розвивати увагу, мова, зорове і слухове зосередження, мислення, дрібну і загальну моторику.

Обладнання:

Кімнатні рослини: герань, фіалка, кливия.
Картинка-фон із зображенням кімнатних рослин різної величини, силуети лійок відповідної величини.
Картонні горщики різного кольору,