Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)

4

Виберіть документ з архіву для перегляду:

Тести 1 чверть 6 клас.docx

Бібліотека
Матеріалів

Контрольні питання по темі

(для 1, 2 групи)

А) культурні;

Б) квіткові;

В) декоративні.

однорічними ?

Б) ростуть і цвітуть одне літо;

В) ростуть і цвітуть два роки.

багаторічними ?

Б) ростуть і цвітуть три роки;

В) ростуть і цвітуть протягом багатьох років.

зимуючими багатолітниками ?

Б) які добре переносять зиму і не вимагають укриття;

В) які продовжують рости взимку.

Б) зрізають стебла, а коріння залишають в грунті;

В) збирають насіння і нічого не обрізають.

6. Як розмножуються однорічні квіткові рослини?

А) вегетативним способом;

Б) насіннєвим способом.

7. Як розмножують багаторічні квіткові рослини?

А) діленням куща (відрізками кореневищ);

Б) цибулинами, бульбоцибулинами;

В) живцями.

Контрольні питання по темі

«однорічні та багаторічні квіткові рослини».

(для 3 групи)

1. Як називаються рослини, які вирощують для прикраси будинків і вулиць?

А) культурні;

Б) декоративні.

2. Які квіткові рослини називають однорічними ?

А) ростуть і цвітуть кілька років;

Б) ростуть і цвітуть одне літо.

3. Які квіткові рослини називають багаторічними ?

А) ростуть і цвітуть тільки влітку;

4. Які квіткові рослини називають зимуючими багатолітниками ?

А) які викопують восени і зберігають до весни;

Б) які добре переносять зиму і не вимагають укриття.

5. У однорічних квіткових рослин восени …

А) збирають насіння і видаляють з коренем;

Б) зрізають стебла, а коріння залишають в грунті.

6. Як розмножують однорічні квіткові рослини?

А) частинами рослини;

Б) насінням.

7. Як розмножують багаторічні квіткові рослини?

А) діленням куща;

Б) цибулинами.

Контрольні питання по темі

«однорічні та багаторічні квіткові рослини».

(для 4 групи)

1. Які квіткові рослини називають однорічними ?

А) ростуть і цвітуть багато років на одному місці;

Б) влітку ростуть і цвітуть, а восени засихають.

2. Які квіткові рослини називають багаторічними ?

А) ростуть і цвітуть тільки одне літо;

Б) ростуть і цвітуть протягом багатьох років.

3. Які квіткові рослини викопують восени і зберігають в підвалі до весни?

А) зимуючі багаторічники;

Б) не зимуючі багаторічники.

4. У однорічних квіткових рослин восени треба …

А) зібрати насіння і видалити з коренем;

Б) рослини залишають на зиму без змін.

5. Як розмножують багаторічний ірис бородатий ?

А) діленням кореневища;

Б) насінням.

6. Визнач, що зображено на малюнку?

А) цибулина тюльпана;

3. Вибери інвентар, необхідний для посіву насіння чорнобривців на розсаду:


Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас) Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас) Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)

Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)

Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)

Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)

4. Визнач послідовність робіт по посіву насіння чорнобривців на розсаду. Розстав порядкові номери.

Розкласти насіння на відстані 3 см один від одного, присипати грунтом.

Розмітити рядки на відстані 7 см, глибиною 1-2 см.

Зволожити посіви.

Підготувати необхідний інвентар, насіння, грунт.

Заповнити ящики грунтом, вирівняти і ущільнити трамбуванням.

Обраний для перегляду документ тести 3 чверть 6 клас.docx

Бібліотека
Матеріалів

(для 2 групи)

Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)

А) корінь; б) листя; в) квітка; г) стебло.

стебла у перерахованих квіткових рослин?

Жоржина

Іпомея

Настурція

Чорнобривці

Цинія («болгарка»)

Декоративна квасоля

Портулак («коверчики»)

4. листя

Прості -_________________________. складні

Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)

1 2 3 4

Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)
Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)

5 6 7 8

корінь

А) орган розмноження рослини;

Б) проводить і запасає поживні речовини;

В) зміцнює рослину в грунті.

стебло ? підкресли правильну відповідь.

А) бере участь у вегетативному розмноженні рослини;

Б) проводить, запасає і зберігає поживні речовини;

В) є опорою рослині.

кореневища, цибулини, бульби?

Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)

Жоржина ірис півонія нарцис канна

Тюльпан картопля крокус флокс

Наприклад, а з р о – р о з а.

І а в л о –

Л п ь ю т а н –

В с л ь а і я –

Д л а к у н е а л –

Контрольні питання і завдання по темі

«розпізнавання органів квіткових рослин».

(для 3 групи)

1. Визнач органи квіткової рослини, підпиши їх назви олівцем на кінцях стрілок:

Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)

2. Подумай і скажи, частиною якого органу квіткової рослини є пелюстки, тичинки, маточка, чашолистки, квітконіжка ? правильну відповідь підкресли.

А) корінь; б) квітка; в) листя.

3. Види стебел у рослин різноманітні. Подумай, які стебла у перерахованих рослин?

Суниця

Гладіолус

Іпомея (берізка)

4. визнач, де прості, а де складні за будовою листя ? напиши їх номери у виділених рядках.

Прості -_________________________. складні — __________________________.

Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)

1 2 3

Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)
Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)

4 5 6

5. Згадай, яку роль в житті рослини відіграє корінь ? підкресли правильну відповідь.

А) корінь зміцнює рослину в грунті;

Б) за допомогою кореня рослини розмножуються;

В) корінь проводить поживні речовини в інші органи рослини.

6. Яку роль в житті рослини відіграє стебло ? підкресли правильну відповідь.

А) стебло бере участь у розмноженні рослини;

Б) стебло є опорою рослині;

В) стебло проводить поживні речовини до нирок, листя, квіток.

7. Згадай і назви, які рослини мають коріння у вигляді кореневища, цибулини, бульби? з’єднай лініями картинки і слова.

Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)

Жоржина ірис нарцис

Тюльпан картопля флокс

8. Склади із запропонованих букв назви декоративних квіткових рослин:

Наприклад, а з р о – р о з а.

Д и ш л а н –

Х а т б а р ц и –

Р е н ь с і –

Контрольні питання і завдання по темі

«розпізнавання органів квіткових рослин».

(для 4 групи)

1. Згадай назви органів квіткової рослини. З’єднай стрілками частини рослини і їх назви:

Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)

Стебло

Корінь

Бутон

Лист квітка

2. Подумай і визнач, який орган квіткової рослини має пелюстки, тичинки, товкач ? картинку з правильною відповіддю підкресли.

Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)

3. Види стебел у рослин різноманітні. Знайди картинку з рослиною, у якого прямостоячий стебло. Підкресли олівцем.

Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)
Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)
Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)

Іпомея гладіолус портулак

4. визнач, де прості, а де складні за будовою листя ? напиши їх номери у виділених рядках.

Прості -_________________________. складні — __________________________.

Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)
Кожному рядку одне зайве рослина, закресли його.

Чорнобривці, тюльпан.

Нарцис, картопля.

Флокс, жоржина.

7. Склади із запропонованих букв назви декоративних квіткових рослин:

Наприклад, з а р о-р о з а.

Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)

Ц і с с н а р-к а м–

Обраний для перегляду документ тести 4 чверть 6 клас 2.docx

Бібліотека
Матеріалів

Контрольні питання по темі

(для 1-3 групи)

1. Що потрібно знати і враховувати при виборі місця для посіву квіткового насіння?

А) поживність грунту;

Б) висоту майбутнього рослини;

В) відношення рослини до освітленості, вологості;

Г) сіяти насіння як захочеться.

для посіву насіння

Лопата, мотика-борозник, граблі, вила, совок,

Шнури з кілочками, лійка, секатор, маркер

розкласти насіння в борозенки на певній відстані один від одного;

скласти план розміщення декоративних рослин в квітнику;

поглибити розмічені рядки мотикою, полити борозенки перед посівом;

А) розпушування грунту після поливу;

Б) полив;

В) доглядати за посадками не треба;

Г) проріджування.

А) щоб видалити слабкі і некрасиві рослини;

Б) щоб поліпшити ріст і розвиток рослин.

Контрольні питання по темі

«визначення послідовності робіт по посіву

Однорічної квіткової рослини».

(для 4 групи)

1. Чи важливо враховувати висоту квітів при виборі місця для посіву насіння?

А) це не важливо;

Б) це важливо, рослини не повинні закривати один одного.

2. Підкресли інвентар, необхідний для посіву насіння однорічників у відкритий грунт.

Лопата, мотика-борозник, граблі, совок, шнури з кілочками, лійка, секатор

3. Визнач послідовність робіт по посіву квіткового насіння в квітник. Розстав порядкові номери в кружечках.

засипати борозни з насінням грунтом, розрівняти грядку;

поглибити розмічені рядки мотикою, розкласти насіння в борозенки;

виконати розмітку посівних борозен за допомогою шнурів і маркерів;

підготувати грунт для посіву (видалити бур’яни, вирівняти грунт граблями);

4. Які види догляду за рослинами необхідно проводити після появи сходів?

А) полив, розпушування грунту, проріджування;

Б) доглядати за посадками не треба.

5. Для чого проводять проріджування рослин в рядках?

А) щоб видалити непотрібні рослини;

(для 1, 2 групи)

1. завершіть визначення.

А) сад;

Б) квітник;

В) газон.

2. 14 визнач вид квітника

А) палісадник;

Б) бордюр;

В) клумба.

3. 14 визнач вид квітника

А) рабатка;

Б) миксбордер;

В) бордюр.

А) квітник;

Б) бордюр;

В) доріжка.

5.

А) вазони;

Б) контейнери;

В) підвісні кошики.

А) декоративні якості рослин;

Б) вимоги рослин до освітленості, грунтів, вологи;

В) особливості вирощування рослин.

(для 3 групи)

1. завершіть визначення. доглянута ділянка вулиці або двору, на якій вирощують однорічні та багаторічні квітково-декоративні рослини-це …

А) квітник;

Б) сад;

2. визнач вид квітника . Це яскравий квітник правильної геометричної форми, де рослини розміщують симетрично рядами або у вигляді малюнка. Середина квітника частіше буває піднята, у вигляді горбка. Враховується висота рослин, забарвлення квіток і листя.

А) палісадник;

Б) клумба.

3. визнач вид квітника . Це квітник у вигляді довгої вузької стрічки з візерунком з різних квіткових рослин. Розміщують уздовж доріжок, майданчиків.

А) бордюр;

Б) рабатка.

4. Це частина квітника, посадки квіткових рослин вузькою смужкою по краях клумб, рабаток, газонів, алей. Надає оформленню квітника закінченого вигляду.

А) квітник;

Б) бордюр.

5. за допомогою чого оформляють місця, де розбивка звичайного квітника неможлива?

А) вазони;

Б) підвісні кошики.

6. Що потрібно знати і враховувати при розбивці і оформленні будь-якого квітника?

А) вимоги рослин до освітленості, грунтів, вологи;

Б) декоративні якості рослин.

Контрольні питання-тести по темі

«розпізнавання і називання елементів квіткового оформлення».

(для 4 групи)

1. Як називають частину двору або парку, засаджену декоративними квітковими рослинами?

А) квітник;

Б) сад;

2. Для чого створюють різні квітники?

А) прикрашають двори, вулиці;

Б) створюють радісний настрій;

В) покращують екологію.

3. визнач вид квітника . Це яскравий квітник круглої або прямокутної форми з різних кольорів. Середина квітника частіше буває піднята, у вигляді горбка. рейтинг матеріалу: 5,0 (голосів: 2)

Знайдіть матеріал до будь-якого уроку,

Тест з предмету » квітникарство і декоративне садівництво» за ii півріччя в 8 класі спеціальної (корекційної) школи viii виду з різнорівневими завданнями.

автор-упорядник: герасименко світлана леонідівна,вчитель квітництва та декоративного садівництва гобс(к)оу школи-інтернату viii виду №5 п. Кулотіно окуловського р-ну новгородської області
Мета: перевірити якість засвоєння вивченого матеріалу в учнів 8 класу з предмету квітникарство і декоративне садівництво за ii півріччя.
Короткий анонс: в тесті представлені різнорівневі завдання з усіх тем, пройденим у ii півріччі. Тест в такому вигляді дозволяє більш повно перевірити якість засвоєння вивченого матеріалу. До тесту додається ключ, а також варіант аналізу тесту.

Тема: вигоночні квіткові культури.

i. Завершіть пропозицію.
Мистецтво отримання квітів рослин в певні, заздалегідь намічені терміни, називається ………….. .

Ii.обведіть гуртком варіант відповіді «так» або «ні», який ви вважаєте правильним.

До основних прийомів вигонки рослин відносяться…

Так ні
Проморожування

Так ні
Пропарювання

Так ні
Теплі ванни

Так ні
Обкурювання димом

Тема: вигонка тюльпана.

iii.запишіть в таблицю відповідей букви відповідні порядковому номеру.

Вкажіть послідовність робіт з вигонки тюльпана.
А) укорінення при низьких температурах;
Б) укладання цибулин на зберігання;
В) викопування цибулин;
Г) вирощування при теплих температурах.
1
2
3
4
Iv.обведіть номер правильної відповіді.
Цибулини тюльпанів для вигонки повинні бути:
1. Здоровий;
2. Мати будь-яку форму;
3. Білий.

Тема: вирощування розсади бегонії бульбової.

v. Обведіть номер правильної відповіді.
Час посіву насіння бегонії бульбової
1.листопад-грудень;
2.грудень-січень;
3.січень-лютий.
Vi.співвіднесіть сорти бегоній бульбових і відстань між рослинами при посадці у відкритий грунт.
А) високорослі; 1) 30-35см;
Б) компактні; 2) 10-15см;
В) ампельні. 3) 25-30 см.

Тема: пророщування гладіолуса.

vii. Вставте пропущене слово.
При підготовці до пророщування бульбоцибулини гладіолусів очищають від ………………… Лусок.

Viii. Запишіть в таблицю відповідей букви відповідні порядковому номеру.
Вкажіть послідовність робіт при пророщуванні гладіолуса.

А) протруювання бульбоцибулин;
Б) перебирання бульбоцибулин;
В) підготовка ящиків з грунтом;
Г) полив;
Д) посадка;
Е) установка ящиків в приміщення з помірною температурою.
1
2
3
4
5
6

Тема: дерева для озеленення.

ix. Співвіднесіть частини дерева і їх назви.

1) крона; а частина дерева вище штамба

2)коріння; б частина дерева нижче штамба

3)штамб; в частину дерева нижче кореневої шийки

4)коренева шийка. Г частина дерева вище кореневої шийки
X. Обведіть номер правильної відповіді.
Листяне дерево середньої смуги–

1) платан;
2) кипарис;
3) липа.

Тема: озеленення двору.

xi. Обведіть гуртком варіант відповіді «так» або «ні», який ви вважаєте правильним.
Інструмент для обрізки дерев –
Та ні
А) секатор;

Так ні
Б) лопата;

Так ні
В) садова пила;

Так ні
Г) мотика.

Xii. Закінчіть речення.
Озеленення двору-це посадка …………………………….. .

Xiii. Співвіднесіть назву живоплоту і її висоти.

А) висока; 1) нижче 0,5 м;
Б) низька; 2) від 0,5 м до 1 м;
В) середня; 3) від 1м до 2 м;
Г) бордюр. 4) вище2 м.

Тема: розбивка квітника.

xiv. Вставте пропущене слово.
Частина двору або ділянка парку, засаджені ……………………………… Рослинами, називається квітником.

Xv. Обведіть гуртком варіант відповіді «так» або «ні», який ви вважаєте правильним.
Інструмент для розбивки круглої клумби.
Та ні
1) маркер;
Та ні
2) кілочок;
Та ні
3) мірна стрічка;
Та ні
4) розпушувач.
Xvi. Закінчіть речення.
Рабатка-це …………………………………………………………………

Тема: вирощування троянд у відкритому грунті.

xvii. Обведіть номер правильної відповіді.
Глибина лунки для посадки троянди.
1) 20 см;
2) 30 см;
3) 40 см.

Xviii. Вкажіть послідовність посадки троянди.
А) формування горбка;
Б) засипка грунтом;
В) викопування лунки;
Г) установка троянди на горбок;
Д) викопування троянди з грудкою землі;
Е) полив.
1
2
3
4
5
6

Тема: вирощування гладіолусів з діток.

xix. Обведіть номер правильної відповіді.
Глибина посадкової борозни при посадці діток гладіолуса.
1) 3 см;
2) 4 см;
3) 5 см.
Xx. Обведіть гуртком варіант відповіді «так» або «ні», який ви вважаєте правильним.
До підземної частини гладіолуса відноситься
Та ні
А) бульбоцибулина;

Так ні
Б) дітки;

Так ні
В) стебло;

Так ні
Г) квітка.

Тема: вирощування гладіолусів з великих бульбоцибулин або підрощених рослин.

xxi. Закінчіть речення.
Для того, щоб виросла велика бульбоцибулин, потрібно видаляти …………. .
Xxii. Вкажіть послідовність посадки бульбоцибулини гладіолуса.

А) розкладка бульбоцибулин;
Б) розмітка рядків;
В) перекопування грунту;
Г) закладення бульбоцибулин;
Д) полив;
Е) викопування лунок.
1
2
3
4
5
6

Тема: висадка розсади квіткових рослин в квітник.

xxiii. Доповніть пропозицію.
Бордюр — це посадка квіткових рослин вузькою смужкою по ……………………… Клумб, рабаток.

Xxiv. Співвіднесіть висоту рослини і місце для посадки в клумбі.
А) високі; 1) центр клумби;
Б) середні; 2) край клумби;
В) низькі. 3) середина клумби.

Тема: пристрій газону.

xxv.напишіть визначення.
Газон-це ……………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………….. .
Xxvi. Вкажіть послідовність засіву газону.
А) посів насіння за орієнтиром;
Б) полив посівів;
В) закладення насіння;
Г) вирівнювання грунту граблями;
Д) розстановка орієнтирів;
Е) скопування грунту.
1
2
3
4
5
6

Xvii.вставте пропущене число.
Грунт під газон скопується на глибину……… См.

Тема: посадка чагарнику.

xxviii. Співвіднесіть вид посадки і відстань між рослинами в ній.
А) однорядна жива огорожа; 1) 30-40 см;
Б) дворядна жива огорожа; 2) 20-25 см;
В) шпалерна огорожа. 3) 15-20 см.
Xix. Вставте пропущене слово.
Багаторічна рослина, що має кілька стебел, що відходять від землі, називається ………………. .

Xxx. Обведіть гуртком варіант відповіді «так» або «ні», який ви вважаєте правильним.
При посадці чагарнику проводяться наступні роботи:
Та ні
А) приготування земляний бовтанки;
Та ні
Б) викопування ями;
Та ні
В) посів насіння;

Так ні
Г) обрізка чагарнику.

Ключ до тесту.

Ключ-це список правильних відповідей на всі тестові завдання.
За допомогою ключа перевіряються, аналізуються та оцінюються з урахуванням авторського задуму результати виконаних учнями тестових завдань
Даний спосіб оцінки заснований на тому, що якщо учні оволоділи більш ніж 70% обсягу знань і умінь, передбачених програмою, то в подальшому вони можуть успішно поповнювати знання і розвивати вміння і, з часом досягнуть планованого рівня навчання.
Оцінка » 3 » (нижня межа успішності виконання тестових завдань) — 70% правильних відповідей на обов’язкові питання.
Оцінка » 4 » — успішне виконання всієї обов’язкової частини завдання.
Оцінка » 5 » — успішне виконання всієї обов’язкової частини завдання і правильних відповідях хоча б на частину питань, що вимагають прояву самостійності і творчості.
«5» – 90% — 100%
«4» — 80% — 90%
«3» – 70% — 80%
«2» — менше 70%

рівень а
— правильна відповідь — 1 бал,
— неправильна відповідь-0 балів;
Рівень б
— правильна відповідь;
— неправильна відповідь при наявності запису, що містить вірні міркування — 1 бал;
Рівень в:
— за правильну відповідь і записи без помилок-3 бали;
— за правильну відповідь, але супроводжуючі записи з помилками-2 бали;
— за неправильну відповідь, але записи свідчать про правильність ходу роздумів-2 бали;
— за часткове рішення або часткову відповідь, яка не доведена до логічного завершення — 1 бал;
— в інших випадках 0 балів.

Визначення часу на виконання кожного завдання та загального часу на тестування

Час задається залежно від складності завдання:
Рівень а-2-3 хвилини;
Рівень б — 4 — 5 хвилин;
Рівень в-9-10 хвилин.
Учні виконують роботу на аркушах із завданнями.
№ варіант відповіді на завдання. Кількість балів за правильну відповідь. Час на відповідь

I вигонкою. 1 бал 2 хв.
Ii так
Ні
Так
Так
1 бал 2 хв.
Iii 1 в
2 б
3 а
4 г
3 бали 5 хв.

Iv 1 1 бал 1 хв.

V б 1 бал 1 хв.
Vi а 1
Б 2
В 3
2 бали 3 хв.

Vii 1 бал 2 хв.

Viii 1 б
2 а
3 в
4 д
5 г
6 е
3 бали 5 хв.
Ix 1 а
2 в
3 г
4 б
2 бали 3 хв.

X 3 1 бал 1 хв.

Xi так
Ні
Так
Ні
1 бал 2 хв.

Xii дерев і чагарників 1 бал 2 хв.

Xiii а 4
Б 2
В 3
Г 1
2 бали 3 хв.

Xiv квітником 1 бал 1 хв.

Xv немає
Так
Так
Ні

Xvi довга вузька грядка з рівною поверхнею. 3 бали 5 хв.

Xvii 2 1 бал 1 хв.

Xviii 1 в
2 а
3 д
4 г
5 б
6 е
3 бали 5 хв.

Xix 3 1 бал 1 хв.

Xx так
Так
Ні
Ні
1 бал 2 хв.

Xxii 1 бал 2 хв.

Xxii 1 в
2 б
3 е
4 а
5 г
6 д
3 бали 5 хв.

Xxiii краях 1 бал 2 хв.

Xxiv а 1
Б 3
В 2
2 бали 3 хв.

Xxv штучний дерновий покрив 3 бали 5 хв.

Xxvi 1 е
2 г
3 д
4 а
5 в
6 б
3 бали 5 хв.

Xxvii 30 1 бал 2 хв.

Xviii а 2
Б 1
В 3
2 бали 2 хв.

1 бал 2 хв.

Xxx так
Так
Ні
Ні
1 бал 2 хв.

Всього: 48 балів 70 хв.

Для даного тесту:
«5» — 43 – 48 балів
«4» — 38 — 42 балів
«3» — 33 — 37 балів
«2» — 32 і менше.

Міністерство освіти пензенської області

Гапоу во «пензенський агропромисловий коледж»

Тести

З навчальної дисципліни

«квітникарство»

Для студентів 4 курсу

Спеціальності 35.02.05. » агрономія »

Розробила:

Викладач — спецдисциплін

Солдатова г. М.

Пенза 2017р.

Розглянуто: стверджую:

На засіданні цмк професійних дисциплін заступник начальника

По укрупненій групі спеціальності 23.00.00. Навчальної та виховної

«техніка і технології наземного транспорту», роботи

Спеціальності 35.00.00. ____________а. Н. Фомін

«сільське, лісове та рибне господарство»

Протокол № _ _ _ _ від _________20____г.

Голова ______________ с.в. Воронкова

Тести №1.

Розділ 1. Загальні питання квітництва

З якими науками пов’язане квітникарство?

А.генетикою, фізикою, селекцією.

Б.екологією, ботанікою, агрохімією.

В.математикою, рослинництвом, екологією.

Р. Селекцією, генетикою, грунтознавством.

Для чого в давнину використовували красиво квітучі рослини?

А.не застосовувалися взагалі

Б. Використовували як прикраси жител, одягу, храмів.

В.застосовувалися тільки в дуже рідкісних випадках, тому що вважалося дуже дорогим.

Р застосовувалися в ритуальних обрядах на церемоніях, квіти служили талісманом.

3. До найдрібніших насінь квіткових рослин відносяться?

А. Агератум, левкой.

Б.петунія, ціннія.

В.бегонія, примула.

Р. Портулак, настурція.

4. До середніх насінню квіткових рослин відносяться?

А.настурція, левкой

Б. Бегонія, примула.

В.запашний горошок, примула

Г. Астра літня, левкой.

5. При якій температурі проводять стратифікацію насіння?

А. 10-12

Б. 3-4

В. 0-5

Г.-2-0

6. Що забезпечує скарифікація?

А. Не пропускає кисень і воду до зародка

Б. Поганий розвиток зародка

В. Вільний доступ води до зародка

Г. Прискорює проростання і прояв сходів

7. Способи руйнування оболонки товстошкірих насіння?

А. Механічний.

Б. Проморожування.

В.термічний.

Г. Хімічний

8. Основні способи посіву квітково-декоративних рослин?

А. Суцільний посів.

Б. Гніздовий.

В.стрічковий.

Р рядовий

9. При гніздовому посіві гніздо від гнізда знаходиться на відстань?

А. 10-12 см.

Б. 15-20 см.

В. 20-25 см.

Г. 5-10 см.

10. На якій відстань повинні знаходитися один від одного насіння в ряду при рядовому способі сівби?

А. 1 см.

Б. 0,2-0,1 см.

В. 0,5 см.

Г. 2 см.

11. Природне вегетативне розмноження відбувається за допомогою?

А. Цибулини.

Б. Відводків.

В.кореневищ.

Г. Усов.

12. Штучне вегетативне розмноження проводять за допомогою?

А. Відводків.

Б. Клубнелуковиц.

В.кореневими нащадками.

Р кореневими бульбами.

13. До якого сімейства відносячи агератум?

А. Айстрові.

Б. Лілійні

14. Тривалість цвітіння агератума?

А.травень — червень

Б. З червня до перших заморозків.

В. Серпень-вересень

15. Використання в декоративному садівництві тагетіса.

А.для оформлення солітера

Б. Для оформлення рабаток, альпінаріїв, газонів.

В.на зрізання.

Тести №2.

Розділ 2. Квітникарство відкритого грунту.

1. Вплив тагетіса на грунт?

А.висушує грунт.

Б.знезаражує грунт від грибкових захворювань.

Ст. Не робить ніякого впливу.

2. Терміни посіву сальвії?

А. З середини лютого по середину квітня.

Б. Травень.

Ст.травень-червень.

3. Сальвія відноситься до сімейства

А.айстрові.

Б. Пасльонові.

В.губоцвіті.

4. Вимоги до грунтів ешшольції?

А.добре росте на сирих грунтах.

Б.росте на супіщаних і піщаних грунтах.

В.росте на кислих грунтах.

5. Якої висоти досягає петунія?

А. 45-60 см.

Б. 20-70 см.

В.10-15 см.

А. Рицина, перила.

Б.петунія, гіпсофіли.

В.кохія, цинерарія.

7. Використання цинерарії в декоративному садівництві?

А. Для оформлення рабаток, альпінаріїв, газонів.

Б.використовуються на орнаментальних міських клумбах для створення складного однотонного візерунка.

В.використання суцвіть для сухих бутонів.

8. Ставлення настурції до температури.

А. Холодостійка.

Б.дуже теплолюбна.

В.віддає перевагу середні температури.

9. Способи розмноження настурції.

А.кореневими нащадками.

Б. Живцюванням.

В.насінням.

10. Сухоцвіти використовуються для:

А.використовують в озелененні для посадок в міксбордерах і отримання зрізання для сухих букетів.

Б.використовують для посадок солітерів.

В.використовують для оформлення квітників і на зрізання для зимових букетів.

11. До сухоцвітів відносяться?

А. Ксерантемум, лагурус.

Б.іпомея, гофрена.

В. Геліхрізум, геліптерум.

12. Колеусу характерна забарвлення листя така як:

А. Зелена однотонна.

Б.яскраво-червоні, перисті.

В.червоним листям.

13. Способи розмноження седума?

А.розподіл куща.

Б. Насінням.

В. Живцями.

14. Якої висоти досягає седум?

А. 20-25 см.

Б. 15-20 см.

В. 8-15 см.

15. Коли проводиться посів насіння в розсаду для калеуса?

А. Лютий

Б. Травень

В. Квітень

Відповіді

Питання

Відповіді

Питання

Відповіді

Iii варіант – догляд за кімнатними рослинами

Завдання: виконати догляд за кімнатною рослиною.

1. підготовка до початку роботи:

А) надіти спецодяг;

Б) підготувати необхідний інвентар:

Ножиці, земляну суміш, лійку, розпушувач-кішку, квіткова рослина.

Екзаменаційні квитки. 9 клас.

1. Ґрунт. Склад грунту. 2. Ягідні чагарники. Будова ягідного чагарнику.

1. Види добрив. Вплив добрив на родючість грунту. 2. Однорічні квіткові рослина. Декоративні якості. Біологічні особливості.

1. Заготівля і зберігання органічних добрив. 2. Догляд за ягідними чагарниками. Інструменти для догляду за ягідними чагарниками.

1. Види мінеральних добрив. Зберігання мінеральних добрив. 2. Зелені овочі. Харчова цінність. Характеристика групи.

1. Змішування мінеральних добрив. Внесення мінеральних добрив в грунт. 2. Посів насіння на розсаду. Умови дружного сходів насіння.

1. Захищений грунт: парники, теплиці. Пристрій, призначення. 2. Дворічні квіткові рослини. Декоративні якості. Біологічні особливості.

Будова плодового дерева. Основні плодові дерева середньої смуги росії. 2. Цибулинні овочеві рослини. Декоративні якості. Біологічні особливості.

Квиток № 8

1.обробка грунту вручну. Види обробки, інструменти. 2.. Плодові овочеві рослини. Характеристика групи. Харчова цінність.

1.столові коренеплоди. Характеристика групи. Харчова цінність. 2.основні прийоми догляду за кімнатними рослинами.

Квиток №10

Багаторічні квіткові рослини. Декоративні якості. Біологічні особливості. Земляні суміші. Склад і заготівля земляних сумішей.

Квиток №11

1. Цибулинні квіткові рослини. Декоративні якості. Біологічні особливості. 2. Пікірування. Визначення, необхідність пікірування сіянців.

Квиток №12

1. Основні породи листяних дерев. Значення в озелененні. 2. Мульчування грунту. Визначення, значення.

1. Основні породи хвойних дерев. Значення в озелененні. 2. Вигонка як агротехнічний прийом. Визначення, значення.

1. Красивоцветущие декоративні чагарники. Види, роль в озелененні. 2. Вегетативне розмноження кімнатних рослин. Вид. Перевага.

1. Вигоночні квіткові рослини. Декоративні якості. Біологічні особливості. 2. Формування крони дерева. Основні способи, вплив на врожайність

1. Газон. Прийоми догляду. 2. Підживлення рослин органічними і мінеральними добривами. Дози і терміни внесення.

Квиток №18

1. Способи обліку врожаю і врожайності. 2. Обмолот насіння квіткових рослин: мета, правила, пристосування.

1. Комплексні мінеральні добрива. Перевага комплексних мінеральних добрив. 2. Квітник: види, розміщення.

1. Харчова цінність капусти. Особливості капусти як дворічної рослини. 2. Виробнича санітарія. Санітарне законодавство і санітарний нагляд.

Квиток №21

1. Основні положення законодавства про охорону праці. 2. Догляд за зимуючими багатолітниками.

Квиток №22

1. Основні правила та інструкції з безпеки праці в озеленювальному господарстві і на квітникарському підприємстві. 2. Гербарій. Призначення, правила виготовлення.

1. Картопля. Харчова цінність. Особливості вирощування. 2. Букет. Види букетів. Правила складання букетів.

1. Стилі садово-паркового будівництва. 2. Осінній догляд за квітником.

1. Поняття про собівартість овочевої та квіткової продукції. 2. Живцювання: правила зрізання живців, умови вкорінення живців.

Питання для співбесіди

3 група

збирання врожаю томатів. 1. Які ступені зрілості розрізняють у плодів томата? 2. В якій стиглості прибирають плоди для перевезення на далекі відстані? осінній догляд за квітником. 1. Що таке клумба і рабатка? 2. У чому полягає осінній догляд за квітником? збирання овочів. 1. Як потрібно правильно збирати бульби картоплі? 2. Чому рослини моркви потрібно підкопувати при збиранні? 3. Чому хворі та пошкоджені бульби і коренеплоди треба відокремлювати від здорових? розмноження кімнатних рослин. 1. Як розмножуються кімнатні рослини? 2. Що таке листові живці? дерева і чагарники листяних порід. 1. Які дерева листяних порід ти знаєш? 2. Які чагарники листяних порід ти знаєш? зимові роботи в парку. 1. Які види зимових робіт у парку ти знаєш? класифікація квіткових рослин. 1. Для чого вирощують квіткові рослини? 2. Які квіткові рослини називаються однорічними? 3. Назви однорічні квіткові рослини. 4. Які квіткові рослини називаються багаторічними? 5. Назви багаторічні квіткові рослини. вирощування розсади огірків для теплиці. 1. В які терміни сіють насіння огірка для вирощування розсади в теплицях? 2. У чому полягає догляд за рослинами огірка в теплиці? 3. Для чого проводять формування рослин огірка? хвойні дерева і чагарники, використовувані в озелененні. 1. Які дерева хвойних порід ти знаєш? 2. Які чагарники хвойних порід ти знаєш? 3. Чому вони називаються хвойними?

Основи гігієни праці, виробничої

Розведення гусей як бізнес

Тест по курсу створення квітника. Контрольні запитання та завдання з квітництва та декоративного садівництва (6 клас)

Перш ніж почати

, виберіть породу, яка найбільше відповідає вашим цілям. Вивчіть особливості розведення гусей і складіть бізнес-план.

&1&

Основні ризики

Головна небезпека – поширені захворювання, яким схильні гуси. Причиною можуть стати неналежні умови утримання і заражені корми, інфекції і бактерії. Якщо ви плануєте розводити птицю у великих обсягах з метою отримання прибутку, дуже важливо вивчити особливості кожної породи. Зменшити ризики можна за рахунок комплексу заходів:

  • регулярні огляди ветеринара;
  • придбання молодняку в спеціалізованих розплідниках;
  • суворе дотримання правил утримання;
  • використання вітамінів і якісних кормів;
  • забезпечення вигулу на свіжому повітрі.

&1&

Розташування

Незважаючи на те, що існує методики вирощування гусей без доступу свіжій траві і водойми, краще шукати ділянку в сільській місцевості. Він повинен знаходитися в достатній віддаленості від міста.
Наявність випасу підвищує імунітет і плодючість птахів, вони швидше набирають вагу, підвищується якість пуху. Собівартість змісту набагато нижче. Площа ділянки безпосередньо залежить від кількості гусей в стаді. Випас розраховується, виходячи з норми 10 м2 на одного гусака.
Наявність водойми не обов’язково, але дуже бажано. Якщо на обраній ділянці немає природної річки або озера, обладнайте штучну водойму. Його площа розраховується, виходячи з норми 0,2 м2 на одного гусака. Береги повинні бути засіяні травою.
Існують вимоги росспоживнагляду щодо віддаленості водойми від житлових будинків. Їх слід дізнатися заздалегідь, в іншому випадку, вам доведеться переобладнати свою ділянку для отримання сертифікатів на продукцію.
Якщо ви не маєте у власному володінні потрібної ділянки, фахівці рекомендують починати з оренди покинутих ферм або розорилися радгоспів. Так ви зможете протестувати бізнес-ідею з мінімальними витратами.

&1&

Обладнання

Приміщення для утримання гусей має бути просторим. Норма — 1 м2 на чотири птахи. Гуси не бояться холоду. Але температура в пташнику не повинна опускатися нижче + 10°c, для деяких племінних порід – не нижче +28°c. Значить, на зиму знадобиться додатковий обігрів. Кращий варіант-утеплення підлоги, оскільки у цих птахів найбільше від холоду страждають лапки. У приміщенні для зимівлі неприпустимі протяги і вогкість. Встановіть полки з гніздами, поїлки і годівниці.
Пташенятам потрібен додатковий обігрів. Рекомендується якомога швидше купити інкубатор і інфрачервоні лампи, обладнати спеціальне приміщення для гусенят. Витрати в 60 000-70 000 рублів відшкодуються не тільки зниженням втрат пташенят, але і дозволять заробляти на їх продажу.
Також, слід обладнати спеціальне приміщення для зберігання кормів в зимовий період. До весни їх вартість різко зростає. Ви повинні зберегти запаси з осені до появи першої зелені, коли гуси зможуть вийти на випас. Значить, важливо обладнати приміщення ефективною вентиляцією і убезпечити його від зайвої вологості.
Для заморозки тушок потрібна промислова морозильна камера. Спочатку можна пошукати доступний варіант, що був у вжитку. Якщо ви плануєте заготовляти корм самостійно, потрібен міні-трактор з причепом. У будь – якому випадку, транспорт слід придбати якомога швидше-доставка продукції завжди лягає на плечі постачальника.
В середньому, облаштування пташника і покупка обладнання для утримання 1 000 гусей обійдеться в 200 000-250 000 рублів.

&1&

Кадри

За зграєю в 300-400 гусей може доглядати 2-3 чоловік. Як правило, такі обсяги характерні для сімейних фермерських господарств. Зі збільшенням кількості птахів необхідно наймати робітників для годування і ретельного прибирання пташника.
Великі птахофабрики наймають в штат ветеринарів. Якщо ваше господарство невелике, укладіть договір з кваліфікованим фахівцем. Його регулярна присутність на фермі необхідна. Дуже важливо вчасно проводити огляди, вакцинацію птахів і збагачення раціону вітамінними добавками.

&1&

Документи та ліцензії

Ви можете зареєструватися як тов або селянське (фермерське) господарство. Все залежить від розмаху бізнесу. Незалежно від того, як ви плануєте реалізовувати продукцію, необхідна сертифікація.
Ви повинні вимагати документи в розпліднику при покупці перших гусей. Ваше господарство також має пройти перевірку ветеринарної служби та сес на відповідність усім вимогам. Надалі, такі перевірки проводитимуться регулярно.
У випадку з реєстрацією сфг на оформлення документів слід підготувати близько 25 000 рублів.

&1&

Корми

Влітку гуси отримують основну їжу на випасі. Наявність в раціоні свіжої зелені дуже важливо для цих птахів. Але також необхідно підгодовувати їх зерновими і спеціальними комбікормами. Розрахунок залежить від породи.
Більшість господарств восени знижує поголів’я до максимуму. Це пов’язано з тим, що до осені гусенята досягають віку 2-3 місяців і середньої ваги 4-6 кг.у такому віці і після літнього випасу м’ясо відрізняється найвищими показниками харчової цінності. Рентабельність становить близько 115%.
Залишаючи птахів на зиму, ви знижуєте рентабельність на 7% щомісяця. На це впливають 2 фактори – вартість кормів для зимового періоду і зниження харчової цінності м’яса.
Запаси зернових і комбікормів варто розраховувати на основі норми 0,5 кг на одну птицю в день. Обов’язково додавайте вітаміни, близько 70 г в день.
Перетримка птахів взимку має сенс, якщо ви плануєте продавати гусенят. Навіть при наявності інкубатора і ламп для обігріву пташенят, вони краще виживають, якщо поруч знаходиться гуска. Але для цього способу заробітку породи, призначені для відгодівлі, не підходять. Для розведення гусенят слід купити племінних птахів.

&1&

Рентабельність

Прибутковість залежить від багатьох факторів-породи, собівартості утримання і періоду, в який ви продаєте м’ясо. В середньому, 1 кг гусячого м’яса коштує 250-290 рублів. Кожен птах дає близько 600 г пуху, середня ціна – 1 200 рублів. Окремо варто згадати гусячу печінку-харчові комбінати купують її дуже охоче для виготовлення паштетів. Середня вартість 1 кг – 600 рублів.
Попит на гусячі яйця обмежений фермерськими господарствами, які бажають оновити породу. Якщо ж ви плануєте продавати гусенят, то в залежності від породи одне пташеня коштує 60-120 рублів. Не забувайте про послід – його з великим полюванням купують в якості добрива.
Загалом, досягти окупності можна за 1 сезон. У разі великих господарств цей період триває 2-3 роки.

&1&

Маркетинг

Спосіб просування продукції залежить від розміру ферми. Невелике господарство реалізує птицю на місцевих ринках або пропонує м’ясо місцевим торговельним мережам. Тушка птиці реалізується набагато дешевше, ніж оброблені і заморожені частини – крила, шиї, стегенця, філе.
Скупка пуху оптовими фірмами не дозволяє отримати гідний прибуток. Організувати пошиття подушок і ковдр нескладно. Якщо у вашому регіоні є проблема з безробіттям, ця ідея буде вельми до речі.
Варто подумати про фуа-гра, він готується з печінки. У багатьох європейських країнах цей делікатес заборонений через негуманного способу годування птахів, що дозволяють домогтися високої жирності і ніжності печінки. Але в росії заборонного законодавства немає, і цей продукт користується величезним попитом.

&1&

Резюме

Розведення гусей – перспективний напрямок бізнесу. Високу прибутковість забезпечить увагу до нюансів і комплексний підхід.